1

1.3K 65 17
                                    

"Este in Gangnam."

Namjoon si Jin se uitasera unul la altul pentru un timp. Acel oras era cel mai protejat oras. Iti era grea sa iesi de acolo fara permisiunea politistilor,sau ca cineva sa intre in acel oras. Aveai nevoie de un act pentru a dovedii ca faci parte din acel oras, sau ca ai pe cineva in Gangnam.
Jin oftase, privind cum Namjoon incearca sa gaseasca locatia exacta unde esti.
Dupa alte 2 zile, gasise. Isu pusese capul in palma cand aflase ca esti intr-o academie. Pufnise amuzat.

"Aigo, ea ,intr-o academie? Amuzant."

Isi spusese singur, trimitand acea scrisoare prea academia ta.

-----

"N/T! N/T!"
N/T: Ce este, Yiren?
"Ai primit asta."

O deschizi, apoi te retragi in baie. Pe scrisoare scria "KN", stiai ca numele ii apartine lui Namjoon. Ai deschis rapid plicul, citind scrisoarea.

"Ne lipsesti. Jin si Suga au innebunit fara tine. Asa ca iti propun sa iesi de acolo, dar cu ajutorul meu. Am facut un plan, iar tu daca il respecti si urmezi toti pasii, ii vei putea scoate si pe cei 3 din inchisoare. Dupa cum stii, eu ,Jin, sau Yoon nu putem. Nu suntem atat de agili si silentiosi cum esti tu.
Asteapta pana la miezul noptii dupa ce citesti asta. Mai ai inca un plic cu un telefon si numarul meu. Suna-ma, ca sa te pot localiza si sa iti urmaresc telefonul pana te intorci la mine cu ceilalti.
O sa mergi afara, apoi o sa verifici daca este cineva la porti, sau in jurul academiei. Daca nu este nimeni, gaseste cheia portii, apoi iesi incet. Ai grija, in strada sunt multi politisti. Langa academie este un magazin cu peruci si haine. Deghizeaza-te, asta te va ajuta si la scaparea celor 3. Dupa ce scapi de politisti, ma vei suna si voi trimite pe cineva ca sa te ia. O sa fii dusa in Ilsan, acolo se afla ei.
O sa intrii in sectia de politie, dar o sa te prefaci ca esti bauta. O sa le ceri un pahar cu apa, apoi te vei duce la baie. In acea baie exista in perete o aerisire. Jimin va pune o surubelnita ca sa poti da cuiele la oparte. Vei intra in acea aerisire. Mergi inainte, apoi o iei la stanga. Acolo se afla Jimin si Jungkook. Ai grija, camerele de luat vederi sunt mereu aprinse. Indreapta-le spre perete, apoi scoate-i, apoi urcati-va din nou in aerisire. O sa va tina pe toti trei. Dupa ce mergi pana in capat, o iei la dreapta. Tae este acolo. Acolo se afla doi politisti, pune-i pe Jimin si Jungkook sa faca galagie, ca sa poata ademeni politistii. Trebuie sa spargi un geam, asa ca ai grija cum o faci. Sariti si apoi suna-ma. O sa-l pun pe Jung-su sa vina sa va ia. O sa te astept cu cea mai mare emotie. Te iubim. -Namjoon."

Un plan cum dur si complicat pentru tine, dar il puteai face. Ai zambit, apoi ti-ai bagat scrisoarea in buzunarul gecii.
Cand miezul noptii sosise, te-ai ridicat usor din pat, ai luat telefonul si geaca pe tine. I-ai scris lui Yiren pe o foaie micuta: "mi-ar fi placut sa ne imprietenim, dar cineva are mai mare nevoie de mine. Poate in viitor."

Te-ai uitat pentru ultima data la ea dormind si la camera, apoi ai iesit. Dupa ce ai coborat scarile incet, un tusit fals te facuse sa te opresti. Min-jee statea cu mainile in san. Batea din picior si avea sprancenele ridicate. Vrand sa zica ceva, i-ai dat un cod in gura. Cazuse pe jos lesinata. Ti-ai abtinut rasul, apoi ai iesit.
Aveai noroc ca stiai unde este acea cheie. Dupa ce ai iesit, directia ta a fost la acel magazin pomenit de Namjoon. O peruca si cateva haine te schimbau complet.

Dupa ce l-ai sunat pe Namjoon, dupa aproximativ o ora venise Jung-su. Acesta te-a trans in brate. Pana si el iti simtise lipsa. Stand pe bancheta din spate, cateva lacrimi ti-au udat obrajii. Vocea lui Namjoon se mai ingrosase putin, i-ai auzit si vocea lui Jin. Pe a lui Yoongi nu, se pare ca el nu era la studio atunci.

Cat timp vorbeai cu Jung-su, iti venise in minte planul lui Namjoon. Era unul foarte bun, dar nu voiai s-o dai in bara. Ai inspirat adanc, privind putin la Jung-su, apoi la sectia de politie. Te-ai dat jos, incepand sa joci teatru cum stii tu mai bine.
Ai cazut in bratele unui politist, acesta intreband daca esti nebuna, drogata, sau doar bauta si atat.
Te pusese pe scaun, fiind in fata unui alt politist.

Daddy's girl / Min Yoongi - vol 2Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum