12- Amnesia

1K 100 323
                                    

🎵Hooverphonic - Mad About You

Merhaba, nasılsınız?

*** Bilgilendirme: Alkolün uzun süreli  kullanımı Wernicke-Korsakoff sendromuna yol açar.

Amnezi(Amnesia) hafıza kaybı, geçici bir kendinde olmama durumu (blackout), görme bozuklukları, oryantasyon problemleri  gibi belirtiler görülebilir. ***

Bu bölüm cinsellik içermektedir.

Keyifli okumalar

***

Amnezi

Ciğerlerim bedenimin bir parçası olduğunu inkâr etmek istercesine olağandan daha hızlı soluma işlemini gerçekleştirirken kendimi arabaya atmıştım. Taehyung nasıl oldu da arabaya binmiş, anahtarı kontağa yerleştirip arabayı çalıştırmış pek hatırlayamıyordum. Her şey o kadar hızlı gerçekleşmişti ki nefes alacak hatta ateşlenen tabancanın sesinin  zihnimi terk etmesine fırsat olmamıştı. Yaşadığım yüksek adrenalin ve anksiyeteden dolayı feci şekilde midem bulanıyor, tüm kaslarım sızlıyordu.

Vücudum g etkisiyle koltuğa yapışırken zihnimdeki yoğun karmaşaya rağmen deli gibi kahkaha atıyordum. Bugün deli gibi ağlıyor, gülüyor ve adam vuracak cesareti derinlerden bir yerden çıkarmayı başarıyordum. Ruhum resmen zihnimle birlikte dengesizleşiyordu.

Arabayı o kadar hızlı sürüyordu ki camdan baktığımda nesneleri algılayamıyordum. Avuçlarımı dizlerimi koyarken eğilerek alnımı torpidoya verdim. Soluk alışverişimi düzenlemeye çalışıyor ağzıma gelen midemi zapt etmeyi çalışıyordum. Fazlasıyla stresliydim, zihnim bir yere kadar bunu kaldırabiliyordu fakat bedenim bu kadar aksiyona alışkın değildi. "Hyung..." dedim, ağzıma gelen asidik tatla öğürürken.

On dakikadır yoldaydık, çıldırmış gibi sürüyordu, organlarım ağzımdan çıkıp gidecekti. "Kaçalım." Derken çok farklı bir dünyada olduğum için tüm işi o yapmış beni arkasından sürüklemişti. Rahattı, soğuk kanlılığı sayesinde nefes alabiliyorduk. Tapılası bir sakinliğe sahipti ve ben buna alışamıyordum.

Akciğerlerimde sıcak bir baskı hissettiğim de irkilerek iki büklüm olmuştum. "Sanırım kusacağım." Öğürtüyle avucumu dudaklarıma bastırdım. Taehyung'un homurtusu kulaklarımı bulmuş. "Jeon." demişti burnundan solurken. Beynim kulaklarımdan akıyor midemden yemek boruma tırmanan sıvıyı hissediyordum. "Sakın arabama kusm..." Cümlesini tamamlamasına izin vermeden aralıksız öğürtülerle içtiğim şampanyanın acısını çıkartmak istercesine midemi boşaltmaya başlamıştım.

Ağzımdaki asidik tat ve gırtlağımda ağrıyla yüzümü buruşturarak doğrulmaya çalışırken görünüşümü umursamıyordum. Sırtımı koltuğa yasladım. Taehyung'un küfür ettiğini duymanın zevkiyle gülüyordum. Midemi boşaltmanın rahatlığı, bedenime hâkim olsa da ellerim titriyor, beynimin midemden daha fazla bulandığını hissediyordum. Sarhoş oluyordum ya da çoktan olmuştum. Sarhoş olmak bana böyle hissettirmezdi ilk defa bu kadar iğrenç hissediyordum.

Kafamı yana çevirip arabasına kustuğum için öfkeli olan adama baktım. Ceketi üzerinde değildi, bedenini saran deri silah tutacağı kemerler beni azdırıyordu. Başlı başına fetiş olmuştu, bu kemerleri çıplakken de üzerinde görmek istiyordum.

Kıkırdadığımda boğazımdaki acı tadı tekrar hissettim, bunu yok etmek adına sertçe yutkundum.Arabayı tek elle kullanıyordu buna anlam veremeyerek gözlerimi kısmıştım. Midemin rahatlaması ayıklık ve sarhoşluk arasındaki kısımda bulanık zihnim yavaştan kendini uykunun kollarına bırakıyordu. "Sikeyim Jungkook." Dedi. "Araba leş gibi kokacak." Söylediği cümleyi duymamla sırıtırken göz kapaklarım ağırlaşmış, titreyen ellerimi bacaklarımın arasına sıkıştırma gereği duymuştum.

Golden BulletsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin