🎵Two Feet - Think I'm Crazy
Tatsız
Sabah kalktığımda ben sarhoş olmam diyerek böbürlenip çok içmenin ne kadar sikik bir şey olduğunu her zamanki gibi tekrar anlamıştım. Bir yandan kusuyor, banyoda uyuya kalıyor baş ağrısıyla birlikte soğuk fayansta kıvranıyordum. Utandığım ve Taehyung 'la karşılaşmak istemediğimden mutfağa inmemeye yemin etmiştim. Ağrı kesicilerin hiçbirine banyomdaki dolaplarda rastlamamıştım. Gencecik yaşımda kafam klozetin içinde geberip gidecektim.
Hayatımdaki en kötü akşamdan kalmayı yaşıyordum.Taehyung'a kapılmak vücuduma hiç iyi gelmemişti. Bir daha içmemeye yemin edebilirdim, spor yapmak için sabırlı olmadığımı söylemiştim tanrı şahidim olsun spor salonlarından birine hemen yazılacak seksi bir çıtır olacaktım.
En sonunda baş ağrısına dayanamayıp zorlukla ayağı kalkmış odadan yalpalayarak çıkmıştım. Duvarlardan destek alarak merdivenden indim. Mutfağa girdiğimde görünürde kimse yoktu derin bir nefes alıp buzdolabının yanındaki dolaptan ağrı kesiciyi alıp yuttum. Başımın ağrısından dolayı küfür etmeyi ihmal etmiyordum.
"Mutfaktaki Zombi. Sence de kulağa alternatif rock grubu ismi gibi gelmiyor mu?" Namjoon'un bu sorusu beni korkutmuştu. İrkilip elimi göğsüme götürüp ona kötü kötü baktım buna karşılık gülmüş yanımdaki dolaba uzanmış bardağına su doldururken beni baştan aşağı süzmüştü. "Birileri dün akşam çılgın şeyler yaşamış." kaşlarını kaldırarak dudaklarını cevap ararcasına büzdü. Dün gece yaşadığım kısa olay başımı tekrar ağrıttı, acıyla inleyip parmaklarımla alnıma masaj yaptım. "Çok fena bir akşamdı Hyung tahmin edebileceğinden daha fena." demiştim alayla.
Namjoon düşünceli bir şekilde mırıldanırken bir bardak daha su dolduruyordu. Kalçasını tezgâha yaslayıp suyunu yudumladı. "Konu ani misafirimiz Bay İtagaki mi?" diye sormuş boş bardakla havada bir şeyler çizmişti.
Yoksa çok mu belli ediyorum diye düşünüp affalasam da boşverdim ve yüzümü buruşturup dün gecenin üzerimden tekrar geçmesine izin verdim. "Karnıma ağrılar girmesine sebep oluyor." dediğimde mırıldanmaya devam etti. "Onunla yakınlaşmaya çalıştın o da kafana silah mı doğrulttu?" Diye sordu.
Gözlerim şaşkınlıkla aralanmıştı. Gerçeğe oldukça yakın bu cevap karşısında ne diyeceğimi şaşırmıştım fakat Taehyung'un onunla arkadaş olmaya ya da yakınlaşmaya çalıştığım için silah kullacağını düşünmüyordun. Namjoon büyük abartılı tepkilerini vermemiş oldukça ciddileşmişti, yeniden. Şakacı abi halinden çıkıp abimin zekasına hayran olup tüm kurallara rağmen işe aldığı adam olmuştu.
Gözlüğünün ortasına dokunup burnuna yerleşmesini sağladı. "Bilemiyorum Jungkook. Taeko sandığın gibi biri değil." dedi omuz silkerken. "Onun yanında ben bile kendime çeki düzen vermek zorunda hissediyorum ." Demiş bardağı tezgâha bırakıp titrer gibi yapmış elini omzuma atmıştı. "Uykunda deşilmek istersen sevişmek için gayet ateşli biri..." demişti alayla gülerek. Gülmesi oldukça yapmacıktı yüzü sonrasında ciddileşmişti. Mimikleri ve jestleri 'ne bok yersen ye ondan uzak dur' sinyalleri gönderiyordu bunu oldukça net anlıyordum.
"Uzak dur!" hissiyatı damarlarımda kanımla bir akıyordu. Yeni misafirimizin gözüme batan çokça garip özellikleri vardı şu an bunları görmezden geliyordum. Anlam verememe rağmen ondan uzak durmamam, ondan korkmamam onu şaşırtıyordu. Bunun farkındalığıysa beni daha fazla kamçılıyor beni yolumdan çıkarmaya itiyordı.
Ben bir yerlere dalmış dün gecenin arkada oynatıldığı zihnimde yolculuk yaparken "Seokjin'in yanına bir uğra istersen işleri kıl payı toparladık." Demişti. Hızla başka bir ağrı kesiciyi yutarken "O iş bende." Demiştim. Mutfaktan hızlı adımlarla çıkmış abimin odasına doğru yönelmiştim. Kapıyı üç kere tıklamış 'gel' demesine kalmadan son enerjimle 'Selamlar dünyanın en harika abisi...' diye içeri dalmıştım. Cümlem planladığım gibi bitmemiş yarım kalmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Golden Bullets
FanfictionTadını almama, iniltilerinin zihnimi kiliseye çevirmesine izin ver lütfen. Silahlarla kuşandırdığın mabedinin beyaz çarşafını kendimizle lekeleyelim. Karşılık ver Taehyung. Yalvarırım huzursuzluğunun sıcaklığına kapılalım. Dudaklarımız arasında yata...