1- Lounge of Bullet

6.7K 290 260
                                    

🎵Zayn - It's You

*BİLGİLENDİRME*

Golden Bullets üç farklı bölüm şeklinden oluşmaktadır. Bölümlerin hepsi birbiriyle bağlantılıdır, konudan bağımsız değildir.

(The Embalmer) Mumyacı Bölümleri: Kitabın Bilinmeyen seri katiline odaklanmış, cinayetlerin açık açık betimlendiği bölümlerdir.Etik olmayan rahatsız edici cinayet öğeleri barındırır.

(Hired Gun) Bölümleri: Kitabın ana karakteri Kim Taehyung'a odaklanmış bölümlerdir.

(Klasik) Bölümler: Jeon Jungkook'un dilinden anlatılan asıl bölümlerdir. Kitabın çoğunluğu bu bölümden oluşmaktadır.

04.10.2020

every end has a beginning

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

every end has a beginning

Keyifli Okumalar

***

İçeriye doğru adım atarken rugan ayakkabılarının topuklarının yerde bıraktığı tok sese odaklanmıştı. Kalabalığın içinde ayak seslerinin duyulacağından emin olarak adımlarını dengeliyordu. Salonun ortasına geldiğinde durup etrafı acemice gözden geçirdi. Bulunduğu yer babasının özel toplantılara, özel olarak yaptırdığı lüks malikanenin en üst katındaydı. Kraliyet yemek odasını andıran geniş salon loş ışıkla aydınlatılıyordu. Alayla gülüp "Ucuz." demiş, kemikli parmaklarıyla saten gömleğinin yakalarını kontrol etmişti.

Geniş omuzlarını köprü gibi gösteren siyah ceketinin omuzlarındaki hayalî tozları eliyle temizledi. Giyeceği takım elbise konusunda çok seçeneği olmamıştı. Bu bağnaz kuralı renklendirmek adına siyah takım elbisenin içine saten beyaz gömlek giymiş, gömleğinin ilk dört düğmesini iliklememişti. Böylece her selam vermek için eğildiğinde beyaz vücudunda, kanyonu andıran göğüs çizgisi inatla göze çarpıyordu.

Bu gece özel bir geceydi fakat önemini o dahil kimse bilmiyordu. Kuru bir heyecan ele geçirmişti bedenini. Meraklıydı. Kusur istemiyordu.

Beyaz şampanyalar koyuldukları bardakların içinde altın suyu gibi parıldıyordu. Piyanistin dengesizce çaldığı piyanodan yükselen hızını giderek azaltan melodi, salona adımını attığından beri özellikle dikkatini çekmiş tanıdık geldiğini inkâr etmek istercesine "Klişe." Demişti fısıldayarak. Ardından bir düzine kadar yuvarlak masaya beyaz örtülerin serilmiş olduğunu gördü, aslında yuvarlak masa esprisinden gayet hoşlanmıştı. Güldü.

Omzunda hissettiği elle irkilerek çabucak bedenini elin sahibine doğru döndürdü. Kavruk tenli adam "Niye salonun ortasında spot gibi dikildiğini sorabilir miyim Jeon?" diye sorarken gülüşü yanaklarındaki çukuru belirginleştirip sorusunu sempatik bir hale getirmişti. Jeon bu tanıdık yüzün sorduğu soruyla tebessüm etti.  "Şöyle bir göz atmak istedim etrafa." diyerek boğazını temizledi. "Bilirsin hyung, önemli günlerde organizasyona elimi atmazsam saçma şeyler çıkabiliyor ortaya." Bıyık altından gülmüş, sırtını dikleştirip; çenesi kaldırırken sağ eliyle ceketinin yakasını tutmuştu. "Hem spotlardan daha çok etrafı aydınlattığıma eminim."

Golden BulletsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin