🎵Maroon 5 - Unkiss Me
Düşünceleriniz benim için çok değerli yorumlarınızı okumak isterim<3
Keyifli okumalar
***
Gölge Tarafından Öpülmek
Bu tanıdık, bir o kadarda rahatsız edici eski his beni tiksindiriyordu. Vücudum irkiliyor ruhum bu şeyi tekrar yaşamamak için direniyordu. Rahatsız hissediyordum, oldukça boğucu bir sezi sarmalıyordu bedenimi. Bundan uzaklaşmak adına düşünmemeyi seçiyordum, kovalıyor parçalıyordum fakat her defasında onu düşünce değil de fiziksel olarak duyumsuyordum.
Tenimin üzerinde somutlaşıyor,burnumun direğini çürümüş bir cesedin kokusu gibi sızlatıyordu. Aldatıldığımı hissediyordum, bir şeyler yanlış hissettiriyordu ve ben buna ilk defa Taehyung 'un teninde şahit olmuştum. Belki de dengesiz ruhum, kendine bir oyuncak arıyor kendi kendimi aldatmamı sağlıyordu.
Gözlerimi onun çatılan kaşlarının gölgelediği bakışlarından çekip sarsılarak gülmeye başlamıştım. Alnımı omzuna koyup kahkaha atarken beynim kafamın içinde resmen çalkalanıyordu. Sikimin üzerinde bir silah vardı diyordum... Genzimden yükselen hırıltılı tınıyla daha fazla gülmeye başladım. Beni açık açık taşaklarımdan vurmakla tehdit ediyordu, gülmekten nefesim kesilmişti neredeyse ağlayacaktım. Anlam veremeyerek kafasını bana doğru döndürmüş, sanki daha fazla çatabilirmiş gibi kaşlarını iyice çatmış kaşları ortasında bir çukur oluşturmuştu. "Gü-gülmeni gerektiren bir durum mu var?" diye sormuştu şaşkınlığının belirgin olduğu sesiyle.
Alnımı omzundan çekip yaşaran gözlerimi onunkilere çevirmiştim, gülüşümün tınısı azalırken dudaklarımı yanağına sürttüm arsızca. "Hayır." Dedim. Tabancanın baskısın biraz azaldığını fark ettiğimde çabucak elimi, aramızdaki silahın üzerine koydum. İrkildi. Islak dudaklarımı onun pürüzsüz yanağına sürterken uçtuğumu hissetmeye başlamıştım. "Sikime silah dayanmasının..." diye fısıldayarak bedenlerimiz arasındaki bana fazlasıyla temas eden tabancaya kendimi biraz daha bastırdım. "Beni bu denli erekte edeceğini asla tahmin edemezdim."
Tepki vermesine izin vermeden bir anda geri çekilip silah tutan bileğini kavrayarak büktüğümde acıyla inlemişti. Ailemin mafya olduğunu unutuyor benimle çocukmuşum gibi dalga geçmeyi seviyordu. Gerçek beni görme zamanı gelmişti çünkü onun aşığı olarak böyle tehdit edilmeyi hak etmemiştim.Alt dudağımı ısırıp acıyla buruşan yüzüne bakmıştım. Gözlerini kapatıyor, sızlanıyordu gülümsedim. Onu domine etmek beni hiçbir uyuşturucunun yapamadığı gibi uçuruyordu. Bu görüntünün zevkini çıkarmamın ikinci saniyesinde bir anda sızlanmayı kesti. Dudakları düz bir çizgi halini aldı, açtığı gözlerini korkunç bir ifade bürüdü. Gülümsemem soldu ne olduğunu anlamamıştım. Yere kapaklandığımın dizimin altındaki güçlü sızıyı zorlukla kavrayabiliyor, alnımın üzerinde tabancanın namlusunu hissediyordum.
Bakışları gölgeliydi, altında yatan ateşin izlerini görebiliyordum. Anlık olarak kalbimin atmadığına şahit oldum, hareket edecek gücü kendimde bulmayacak kadar donmuştum. Kafatasımın içinde irislerimin titreyişini anbean duyumsamış, omur iliğimden sokulup tüm vücudumu titreten hisle tekrar yüz yüze gelmiştim. Korkuyordum. Başından beri dengesiz duygularımı ona yansıtmak büyük bir saçmalıktı. Taehyung... O, manyaktı. Onu kışkırtmak saçmalıktı, ben bu hatayı yapmaktan asla çekinmiyor defalarca onu zorluyordum...
Ondan bana yansıyan delicesine yakıcı olan adlandıramadığım şey korkunçtu, öfke olarak betimleyebilirdim ama bir o kadar da ona uzaktı. Gülümsüyordu. Deli bir ifade vardı çehresinde. "Sana durmanı söylemiştim." Dedi derin sesiyle. Göz bebeklerim onun bakışlarının altında kavruluyordu. Silahını biraz daha alnıma bastırırken korkunç gözlerinden kaçmak adına sıkıca bastırdım göz kapaklarımı birbirine. Bana eğildiğini yüzüm vuran sıcak nefesiyle hissettim. Ürperdim. "Sana durmanı söylediğimde durman gerekir Jeongguk."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Golden Bullets
FanfictionTadını almama, iniltilerinin zihnimi kiliseye çevirmesine izin ver lütfen. Silahlarla kuşandırdığın mabedinin beyaz çarşafını kendimizle lekeleyelim. Karşılık ver Taehyung. Yalvarırım huzursuzluğunun sıcaklığına kapılalım. Dudaklarımız arasında yata...