2. Depresia

443 40 1
                                    


* o 2 týždne neskôr *

Čas sa mi rýchlo kráti. Kamaráti nič nevedia. Ani im to nejdem vešať na nos. Vedia iba to, že mi bolo zle a tak som ostala 1 týždeň v nemocnici. V škole o tom vedia iba učitelia. Správajú sa ku mne tak ako pred tým. Cez deň je všetko O.K ale v noci sa to začína. Každý večer sedím v okne a dívam sa vonku, to by bolo všetko O.K, ale vnútri mi to vrie, celé noci nespím. A stále sa to zhoršuje. Pomaly nič nejem. Mama si to všimla až teraz 2 týždne po danom ,,incidente,, . Objednala ma k psychiatričke, ktorá mi predpísala silné antidepresíva. Máme nahovorila ,,to ma veľa ľudí pred smrťou a nakoniec keď nezomrú na danú chorobu ale na depresiu,, a potom sa to všetko začalo, vypukol vo mne pocit skľúčenosti. A tak to išlo deň čo deň. Trvalo mi srdce vidieť svet naposledy. Rozmýšľam čo bude po tom, keď nebudem. Či budú ľudia existovať. Celé dni som sedela doma. Mama ma nechala doma, ako by nevedela, že sa tak cítim ešte väčšmi opustená. Termín konca existencie sa nekontrolovateľne blížil. Uvedomovala som si to moc dobre. Už mi totálne preskakovalo. Rozprávala som sa so svojím mackom. Volá sa Brutus a mám ho od narodenia. Hrozné meno ja viem ale bolo to prvé čo som kedy povedala a bolo to venované jemu tak sa volá Brutus. Veľa razí mama stála aj s otcom v dverách a pozorovali ma ako sa s ním rozprávam. Ja som ich nevnímala. Cítila som len spojenie mňa a Brutusa. Pri ňom som sa necítila až tak sama. "Luďia, ktorých potrebujeme najviac, ťa vždy zradia. A zachránia ťa veci ktoré ti darovali." najkrajší citát aký som kedy čítala. Nikdy som mu nechápala. Ale teraz už mu dokážem porozumieť. Mám ho napísaný skoro všade. A aj tak som ho do teraz nechápala. Treba si uvedomiť, že si život nezaslúžime. Ale keď ho máme tak ho treba využívať naplno. A v tom mi to došlo, no a, že mi ostáva len jeden mesiac. Musím ho poriadne využiť. Keď už mi niekto venoval život tak mal na to dôvod a chcel aby som tu bola. A ja tu pre neho ten mesiac budem. Splním si všetko čo som kedy chcela.
Viem je krátka, ale tá ďalšia bude omnoho dlhšia. Comment aj votes poteší
*pinkunicornprincess*

Lost DreamWhere stories live. Discover now