4.Splnený sen či nočná mora II.

334 35 0
                                    

Á lá časť II... Táto časť bude písaná trošku inak. Ale dúfam, že sa vám bude aj tak páčiť. ❤

Bungee Jumping

,,Naozaj chceš skočiť?" spýtala sa Hannah.

,,Prečo nie." odpovedala som s obrovským nadšením v hlase.

,,Keď si to ty..." zatiaľ čo hovorila chlapík ukázal, že sme pripevnené a môžme skákať.

,,Áno a pre to ma máš tak veľmi rada." schmatla som jej ruku a potiahla ju spolu so mnou dole. Leteli sme. Vrieskali sme. Teda hlavne Hannah ale ja nie som o nič lepšia. Blízko hladiny vody nás popruh vyrútil naspäť hore. Ale stihla som sa dotknúť vody. Bolo to čarovné. Po chvíli lano úplne zastalo. A nás vytiahli.

,,Nejdeme ešte raz, ale teraz sťahujem ja teba." povedala Hannah a ja som nestihla ani odpovedať a už sme boli znovu vo vzduchu. A potom ešte asi desať krát. Užívala som si tej voľnosti. Vietor fúkal, vytváral na vode vlny a nás jemne ošpliechali.

*O týždeň neskôr
Let vrtuľníkom a skok padákom

Sedím v lietadle a Hannah sa klepe od strachu. Instruktory nám vysvetľujú priebeh pádu. Ja skočím s takým 19 ročným a Hannah s takou 50 ročnou tetou. :) Úprimne som ich vôbec nepočuvala. Iba som sa dívala von z okna. Všetko z hora vyzerá oveľa krajšie. Všetky budovy, polia, lúky. Za chvíľu ideme už skákať som pripevnena a so mnou aj inštruktor.

,,Claire na tri vyskočíme. Jeden, dva, tri."

Sme vo vzduchu letime. Neuveriteľný pocit. Cítim sa byť slobodná. Úplne zabúdam, že už mám len týždeň. Ale v túto chvíľu myslím len na tú voľnosť. Pomaly sa rozprestrel padák. Približuje sa zem. Hannah aj s tou tetou sú už dole. Ten chalan čo skáče so mnou je ale fešák. Chudák Hannah. Bum. Sme na zemi.

,,Wow" jediné čo zo mňa vyšlo.

*O dva dni neskôr
Surfing

Stále padám do vody, zatiaľ čo Hannah už pretína vlny. A ja stále dokola padám. To nie je fér. Ale ona je proste talent. Pozor ja stojím.

,,Claire už ti to ide." povedal inštruktor.

,,Aaaaaa." skoro som spadla keby ma nezachytil. Je svalnaty a má modré oči. Čierne vlasy. A tie svaly bože. Nemôže sa mi páčiť však ja umieram a on je taký dokonalý.

,,Si v poriadku?"

,,Áno ssooom."zakoktala som.

Celý deň som o ňom rozmýšľala. Dala som mu svoje číslo ani neviem na čo...

Lost DreamWhere stories live. Discover now