Deň čo deň to isté stále dokoliečka. Plačem on ma uteší potom sa bozkávame a pod. Takto to funguje už 3 mesiace. Calum už ani nevie že existujem. Posiela zamilované tweety s Ericou. Jedine čo sa za posledné tri mesiace môjho pobytu zmenilo je že už viem ako sa volá. Volá sa Niall. Ja ho volám Ni. Keby nebolo jeho už dávno by som bola mŕtva. Nikdy by mi neurobil to čo Calum. Je úplne iný. Rád mi spieva. Stará sa o mňa. Chápe ma. Dalo by sa o ňom povedať že je dokonalý. Zbožňujem jeho blond vlasy a modré oči. A ten jeho írsky prízvuk. O môj bože. Práve teraz sa divame na nejaký horor. Som pritulena k nemu. Raz za čas sa na seba pozrieme. Stále mám pri ňom motýle v brušku. Ani pri Calumovi som ich tak často nemala.
,,Ni."
,,Áno láska."
,,Už som unavená nejdeme spať?" hneď ako som to dopovedala ma bral do náručia a niesol do spálne, kde ma následne položil na posteľ. Rukami sa zaprel vedľa mojej hlavy a týčil sa nadomnou. Dala som mu rýchlu pusu a otočila sa na brucho, že idem spať. No on to využil a začal mi vyhŕnať tričko až mi ho dal úplne hore. Bozkaval ma po chrbte až prešiel ku zadku. Stiahol mi nohavičky a otočil si ma k sebe. Jemne do mňa vnikol a potom už len rychlo prirážal. Bol nežný no zároveň divoký. Cítila som sa tak plná. Mačkal mi pri tom zadok. Naše vzdychy zaplnali celú miestnosť. Potom sme sa naraz urobil a spadli vedľa seba celý zadychaný. Dal mi poslednú pusu. Potom sme obidvaja zaspali.
Zobudila som sa na to že som sama v posteli, čo sa nestáva často. Pomaly som vyliezla z postele. Vyšla som na balkón a pozerala sa na obrovskú záhradu. Na jej konci nebolo možné dovidieť. Obrovský bazén rovno pod balkónom aj s vodopádom. Palmy všade. Súkromná piesočnatá pláž s azurovým morom. Vlastný menší prales. Dokonalá záhrada. Nohy ma priviedli ku skrini. Vytiahla som odtiaľ biele čipkované plavky a ružové letné šaty. Obula som si žabky. Nohy ma viedli von z domu ani neviem kam. Išla som cez malý prales ďalej od domu, až som sa ocitla v nejakej jaskyni. Bolo tu jazierko. A cez dve menšie palmy, ktoré netuším ako sa tu dostali, bola prevesená húpacia sieť. Cez ktorú bola položená deka. Ale na čo deka? Však je tu dosť teplo. Na deka bola kniha. Podišla som k tej knihe bola to kniha vojna a mier. Ľahla som si do hupacej siete a začala čítať. Tá. kniha má dosť chytila. No bola som unavená a napokon som zaspala. Zobudila som sa až na to že má Ni prenáša do domu.
,,Dobré ráno princezná."
,,Máš úžasnú záhradu." vyhŕkla som.
,,My máme." opravil ma.
Ešte väčšmi som sa mu pritulila k hrudi ako ma niesol. Keď ma položil na posteľ ľahol si ku mne a prikryl nás.
Zobudila som sa zase sama. Stále som bola v tých šatách a plavkách. Prezliekla som sa teda do teplákov a mikiny už nebolo tak teplo a pršalo. Pomaly som zliezla po schodoch dole od kial som počula hluk. Stál tam Niall s tou štetkou Ericou a rozprávali sa.
,,Niall tu je tvoja odmena. Kde je tá kurvička malá?" spýtala sa nechutné.
,,Hore a daj jej konečne pokoj!" zvrieskol.
,,Nás malý Niallik sa nám nebodaj zamiloval?" povedal a zaklipkala očami.
,,Štetka!" skríkol po nej.
To som ja už nevydržala a rozbehla sa hore. Zbalila som si veci a ušla zadným vchodom. Bežala som cez plot do lesa nezastavovala som sa. On spolupracoval s Ericou tou Ericou. Za čo som si to ja zaslúžila. Dobehla som cez les až na pumpu, kde stál taxi tak som rýchlo nasadila a povedala nech ma zavezie Brisbane. Len prikivol. Valil býva s ostatnými v Sydney a mi sme s Ni bývalí na okraji Sydney. Chcem ísť od nich čo najďalej. Preč. Cesta ubehla rýchlo. Vyhodil ma pri nákupom centre. Poďakovala som a zaplatila. Vydala som sa k tomu nakupnemu centru a hneď zamierila k kadernickemu salónu potrebujem zmenu. Dala som sa na hnedovlasku tak isto ako kdedysi. Potom som ešte nakúpila nové oblečenie a nakoniec som ešte išla do teterskeho salóna a nechala si na chrbát vytetovať ,,Never look back." Presne to vystihovalo mňa a moju minulosť a aj vždy bude vystihovať. Práve začínam nový život, svoj život a nie ich. Bojujem sama za seba. Nesmiem sa už nikdy na nikoho spoliehať.
YOU ARE READING
Lost Dream
Fanfiction16 ročnému dievčaťu menom Clarie zistia nevyliečitelnú chorobu. Zostávajú jej len 2 mesiace života. Jej rodina robí všetko pre to aby ju zachránili. Kamarátom to ani nepovedala. Môže mať jej príbeh šťastný koniec?