*o mesiac neskôr
Claire POV.
Už nie som nahnevaná na Caluma. No on sa mi vyhýba. Dosť ma to znepokojuje. No nebudem za ním doliezať nie som predsa jeho psiček, ktorý ako Calum píska skáče. Väčšinu času trávim s Mikeym. Je super. Rozumieme si veľmi dobre. Keď som s ním nemyslím na Caluma. Dnes s ním ideme do kadernictva si nechať nafarbiť vlasy. Mám ich už dosť odrastené a Mikey chce proste zmenu.,,Nie ja nechcem červené Mikey." pišťala som na protest.
,,Tak aké?" spýtal sa z nadvihnutým obočím.
,,Niečo prírodzené." povedala som so smiechom.
,,Ok tak si dáme úplne biele."
,,To nie je prirodzené ty trdlo." dostávala som záchvaty smiechu.
,,Ale je." oponoval mi.
Nakoniec sme mali biele hlavy obaja. Išli sme ešte nakupovať. Mikey ma prinútil si kúpiť čierne čipkované spodné prádlo. Kúpila som si ešte crop top a kraťasy. Mikey si kúpil košelu.
Na hoteli nás už čakali chalani. Keď nás uvideli padli im sánky.
,,Claire vyzeráš sexi." povedal Luke a capol .a po zadku. Calum len pretočil očami a odišiel. Už mi začínal poriadne liezť na nervy. Kašlem naňho.
***
Sedíme na obede a chalani hovoria samé kraviny. Nie raz nás bol upozorniť čašník. Ashton si z neho robil srandu, že ma balí. Calum sedel vedľa mňa ale totálne ma ignoroval. Teda aspoň som si to myslela. Až do doby čo som nepocítila jeho ruku na mojom náhon stehne. Ako chodí hore dole. Mala som dosť krátke kraťasy a crop top. Keď mi vošiel prstami pod kraťasy. Musela som sa napiť aby som zadržala vzdych. Cal si to všimol a pousmial sa. Začal mi chodiť po vnútorných stranách stehien, z čoho sa mi začali chvieť nohy. Stlačila som nohy k sebe, no Cal ich odtiahol a začal ešte viacej vysádzať. Prechádzal mi prstami cez látku kraťasov po rozkroku. Chvela som sa. Po chvíli prestal. Vytiahol nejaký papierik z vačku jeho skinny jeansov a dal mi ho do predného vrecká mojich kraťasov. Hneď som ho vytiahla a prečítala si ho. Bolo tam napísané: "MUSÍME SA POROZPRÁVAŤ" usmiala som sa nad tým listočkom.Keď sme zaplatili. Chalani išli na pred a mi s Calom vzadu za nimi.
,,No spusť Calum Thomas Hood." povedala som a "Thomas" som zvýraznila. Viem že nemá rád keď ho niekto tak volá. Iba sa na mňa zamračil a po chvíľke ticha povedal: "Claire Elizabeth Lucy Wierol je mi to ľúto. Neboj sa s Ericou som to už ukončil. Si jediná. Jediná ktorú mám rád. Milujem ťa Claire. Tá moja Claire je len jedna a tou si ty."
,,Calum aj ja ťa mám rada ale dajme tomu čas."
,,Načo je komu čas. Milujem ťa chápeš to?" povedal a tým ma úplne zaskočil. Dala som ruky okolo jeho krku a pobozkal a ho. Chutil tak sladko. Nebránil sa a bozk mi opätoval. Svoje ruky premiestnil ma môj zadok a jemne ho stlačil.
,,Milujem ťa." povedala som do bozku.
,,Aj ja teba. A nikto nás nikdy nerozdelí." dodal.
Erica POV.
Sledovala som ich spoza rohu. Len nech nezabudnú, že ešte stále som v hre ja. Muhahahahahah .Táto časť bola celkom nuda. Až na záver Erica je sviňa to vám prezradím už teraz.
-Lxx
YOU ARE READING
Lost Dream
Fanfiction16 ročnému dievčaťu menom Clarie zistia nevyliečitelnú chorobu. Zostávajú jej len 2 mesiace života. Jej rodina robí všetko pre to aby ju zachránili. Kamarátom to ani nepovedala. Môže mať jej príbeh šťastný koniec?