Alex vráť sa

379 36 1
                                    

Zobudila som sa v Calumovom objatí. Jemne ma hladkal po vlasoch čiže už bol hore.
,,Dobré ránko princezná." pozdravil ma na čo som len zamrmlala niečo ako uhmm. Keď som si spomenula na včerajšok slzy sa mi znovu tlačili do očí.

,,Claire neplač, prosím." povedal a pobozkal ma do vlasov. Tuho som ho objala. Prisunul si ma bližšie k hrudi. Počula som biť jeho srdce. Krásne vonial. Ako vanilka. Nasávala som jeho vôňu. Cítila som že si to všimol. Pousmial sa. Oprel si bradu o moju hlavu. A začal mi spievať. Pospevovala som si s ním. Cez to tenké tričko ktoré mal na sebe som cítila to vypracované telo. Zdvihla som hlavu a pozrela som sa do tých jeho hnedých kukadiel. Vedela som čo bude nasledovať ale nebránila som sa tomu. Najprv ma nežne pobozkal a potom sa jemne obtrel svojimi perami o tie moje. Začal mi sať spodnú peru. Kúsol mi do nej, vďaka čomu sa mi z úst vydral tichý ston. Cítila som jeho úsmev na perách. Povolila som mu vstup dnu. Naše jazyky sa o seba treli. Cítila som jeho rastúcu pýchu. Panvou som sa jemne pomrvila. ,,Claire nerob mi to lebo ťa na mieste pretiahnem." zavzdychal pomedzi bozky. Iba som sa na tom usmiala a začala ho hladkať pod tričkom. On mi zasa začal studenými bruškami prstov hladkať po nahom bruchu. Prešiel mi mráz po chrbte a dostala som zimomriavky. ,,Calum prosím prestaň." zakoktala som pomedzi bozky.
,,Túto hru môžu hrať aj dvaja." škodoradostne sa zasmial. Nežne som ho kusla do pery a potiahla. Keď chce hrať hry tak ich aj bude mať. Chytil ma za zadok a stlačil ho. Z úst sa mi vydral ston. Ale vedela som že ho nenechám vyhrať. Začala som ho dráždiť tým, že som panvou jazdila po jeho rozkroku. Jeho pýcha stúpala.

***o deň neskôr***
Alex mi veľmi chýba. Calum sa mi snaží pomôcť a ja som mu za to vďačná, ale úprimne moc mu to nejde. Dnes išli do nahrávacieho štúdia a mňa nechali na hoteli. Rozhodla som sa ísť do mesta. Tak teraz sama sedím na lavičke na námestí. Aspoň mám čas si utriediť všetky myšlienky. To čo sa včera stalo s Calumom ma dosť zaskočilo. A ešte večer na izbu mi prišiel Luke, aby mi povedal, že ma má veľmi rád. Potom tu je Alex, ktorý má trápi. Za Michaelom chodím po rady keď už neviem čo robiť. Ashton ten úprimne je ku mne ako otec stará sa o mňa ako o dcéru a to doslovne. Niekedy ma to už poriadne štve, inokedy som zase rada. Je to celé komplikované. Neviem čo si mám o tom všetkom myslieť. Možno sa to vyrieši samo. Mohlo by. Potom by sa všetko uľahčilo.
Som hladná idem sa najesť. Ako kráčam po uliciach mesta a hľadám nejaký fastfood, dažďové kvapky mi začínajú stekať po tele. Vlasy mám už celé premočené. V diaľke vidím KFC. Podbehnem si aby som dlho nebola na tom daždi. Keď idem otvoriť dvere, zbadám ako v nutri sedia chalani a Calum má spoločnosť. Nie hocijakú. Je to blondínka s veľkými prsiami a sedí mu obkročmo na kolenách. Nevyzerá, že by mu to nejako vadilo. V momente sa otočím a spustila sa mi slzy. Ako som mohla byť taká naivná. Toto sa môže stať len mne. Rozbehnem sa čo najrýchlejšie smerom k hotelu. Počujem ako na mňa niekto kričí, ale ja ho ignorujem a bežím ďalej. Cez zaslzené oči už pomaly vidím hotel. Vbehnem dnu a zoberrm si to šprintom hore po schodoch. Bývame na 5. poschodí. Celá zadýchaná vbehnem do izby. Potrebujem kúpeľ. Vyberiem si veci na prezlecenie. A vojdem do kupelne. Upchám vaňu a pustím horúcu vodu. Nalejem si aj peny do kúpeľa. Najprv sa odmalujem. Zhodím zo seba oblečenie. Pre istotu sa zamknem. Vleziem do vane. Ja už nevladzem, prečo alex musel odísť. Som totálne na dne. Na konci vane sa trbliece strieborný predmet. Nie som zástanca sebapoškodzovani. Ale iba ten predmet ma môže v tejto chvíli zachrániť. Pomalymi pohybmi po zapesti prechádzam so žiletkou. Zopakujem tak trikrát na jednom mieste. Krv začne stekať do vody a pomaly ju zafarbuje cítim ako všetká bolesť sa s krvou odplavuje. Cítim však aj únavu. Posledné čo počujem je búchanie na dvere a následne vykopnutie dverí, ostatné mi je už jedno. Hlava sa mi pomaly ponára. Alex už idem k tebe.

Lost DreamWhere stories live. Discover now