Nový život s ním?

266 22 0
                                    

*o rok neskôr*
Všade sa o mne píše ľudia si myslia, že som nezvestná. Moja rodina, ale vie pravdu. Ja si cestujem po svete. No teraz som sa usadila v Californii. Mám tu takú menšiu vilku na pláži. Ak sa pýtate odkiaľ mám na to peniaze, otvorila som si tu menší obchod s oblečením. Začalo mi to ísť tak som si najala zamestnankyne, aby som tam bola minimálne. Zatiaľ ma pozívajú na večierky. Minulú noc som sa zoznámila s Carou Delevingne. Je to milá baba. Povedala mi že by som mala prísť na nejaký konkurz na modeling, že vraj mám dokonalú postavu. Tak som sa dnes rozhodla ísť skúsiť šťastie.

Prešla som asi 6 agentúr a každá mi povedala že by mala o mňa záujmem. Už si aj dali dátum fotenia.

*dva mesiace neskôr*
California je úplne super. Aj keď už odchádzam. Svet modelingu volá. Ideme fotiť do Londýna a potom aj Londýnske dni módy. Bude to super. Tak sa na to teším. Sedím už na letisku a čakám na lietadlo.

Cesta ubehla rýchlo. Na letisku ma čakala už manažérka aj s ochrankou... Dobre stala som sa trošku viac popularnejšiou modelkou.
,,Zajtra ideš fotiť pre burberry s carou a potom pre channel..." vybafla na mňa hneď Rita, tak sa volá. Len som prikývla. Budem bývať u nej v dome dočasne a potom sa uvidí. Bol tu aj môj osobný tréner Luke. Ktorý mi furt nadáva čo mám jesť a čo nie. Niekedy ho mám chuť zabiť. Prídem si ako dieťa. A on je moja mama. Potom je tu ešte Adel a jej tým,je to moja vizážistka a stylistka.

Dnes ideme fotiť s Carou veľmi sa teším. ,,Čau Cara."
,,Clairie!!!" vyhŕkla a hodila sa mi okolo krku.
Fotenie s ňou bola zábava. Dostali sme veľký balík. Aj fotenie pre Chanel bolo top. Dnes večer ideme s Carou a Taylor Swift do klubu. Už sa teším baby sú super veľmi si s nimi rozumiem.

Mám oblečené čierne mini šaty a na tom vybíjanú riflovu bundičku. Stojím pri bare s Tay a Carou. Hádžeme pohár po poháriku. Napita idem na parket. Začnem twerkovat spolu s tay a carou baby však pomaly odídu na ďalší drink k baru. Okolo mňa sa začne točiť vysoký kučeravý chalan. Začne ma chytať za zadok a bozkavať na krku a robiť tam cucflaky. Zoberie ma za ruky a ideme na hotelovu izbu.

Zobudím sa ráno nahá pri takom sexošovy s bolesťami hlavy.
,,Dobre ranko kráska."
,,Dobre." povedala som a hneď ma pichol v hlave chytila som sa za čelo na čo vstal a ja som videla jeho dokonalý zadok, podal mi lieky ktoré som následne zapila.
,,Bola si vážne dobrá babe." povie a pobozka ma.
,,Diki." odpoviem do bozku.
,,Inak ja som Harry."
,,Ja som Claire." tiež sa mu predstavím.

*o rok neskôr*
S harrym sme spolu už rok je úžasný a hlavne v posteli, ale nevidím sa s ním v budúcnosti. A myslím, že je to obojstranne... Verejnosť nás miluje sme ze vraj najkrajší hviezdny pár.

* mesiac neskôr*
Idem účinkovať na prehliadke VS. To by bolo super keby neboli 5sos ako hudobný doprovod. Už som aj na neho zabudla. Ak keď už neni s Ericou, nemienim sa s ním dať znovu do kopy.

Prehliadka VS
Claire si na rade. Vyšla som na mólo Calum prave spieval. Luke keď ma zbadal tak mu spadla sanka. Ashton sa usmial s ním som bola stale v kontakte a tak isto aj s Mikeym. Mikey len kivol. Cal keď ma zbadal tak skoro zabudol text. Premavala som sa tam ešte naschvál som sa na neho ani nepozrela.

,,Claire?" ozval sa mi známi hlas.
,,Áno?" povedala som znudene.
,,Ja ťa milujem." až teraz som sa otočila stal za mnou on.
,,Nemyslíš že je na to neskoro." nestihla som ani dopovedať a už má bozkaval. Spolupracovala som.
,,Jedine s tebou som šťastný."

Lost DreamWhere stories live. Discover now