Misia 5 Second Of Summer
Dnes je môj posledný deň je 5:00 ráno o 9:00 ma majú rodičia zaviesť do nemocnice, ale tak to nebude. O 10 minút vyražam s Hannah na koncert 5SoS. Mám oblečené ich tričko, skater skirt, klobúk a obuté čierne lodičky. Jemný make up to celé zakončuje. Ružové vlasy vynikajú a pripadám si s nimi krajšia. Hannah ma už čaká v aute...
,,Ahoj Claire, ideme?"
,,Jasné, šliapni na to."
Prešli sme na diaľnicu a išli 400 km. Spievali sme pesničky. Smiali sa. Hannah nevie o mojej chorobe. Cesta trvala 3 hodiny. Rýchlo ale prešla.
Pred arenou už stáli rady faniniek. Ale našťastie máme V.I.P vstupenku. Šetrila som si na toto už dobre dlho. A konečne sa mi to splní. Celé nadšené vystúpime z auta a namierime si to k aréne. Je 11:30 o 15 minút sa začína koncert.
,,Claire dá sa mi cikať."
,,Aj mne Hannah, poďme nájsť záchod."
Spýtali sme sa SBS-kára, kde sú tu záchody. Ochotne nás tam zaviedol. Bol tam len jeden záchod. Najprv šla Hannah a potom ja. Ešte sme sa na seba v zrkadle pozreli a vyrazili si chytiť miesta.
Otvorím dvere od WC a omylom narazím do niečoho veľkého.
,,Prepáč, nevšimol som si ťa." povie známy hlas predo mnou.
,,To nič, je to tak trochu aj moja vina."
Hannah iba mlčky stojí za mnou. Bojím sa pozrieť do jeho tváre. Mám také tušenie kto by to mohol byť. Pomaly sa pozriem hore a zbadám tie krásne veľké hnedé oči. Calum. To je Calum.
,,M-mohli by sme sa s tebou od-odfotiť." preruší Hannah trápne ticho.
,,Jasné." povie Calum.
,,Baby a čo my." zakričia povedomé hlasy. Hneď viem kto to je sú to ostatný chalani z 5SOS. Z ničoho nič ma strašne rozbolí hlava a zatackam sa.
,,Vážne si v poriadku." spýta sa starostlivo Calum.
,,Trochu ma bolí hlava."
,,Mimochodom ako sa voláte?"spýta sa Michael. Donúti ma k úsmevu.
,,Ja som Claire a toto je..."
,,Hannah ja som Hannah."skočí mi do reči Hannah. Potriasieme si rukami.
,,Chcete sa snami teda odfotiť." preruší ticho Ashton.
,,Jasné že chceme." vyhŕkne Hannah.
Poprosíme okolo idúceho SBS-kára nech nás odfotí. Postavíme sa. Ja stojím vedľa Caluma a Lukyeho, Hannah vedľa Michaela a Caluma a Ashton stojí pri Lukyem.
SBS-nár stlačil spúšť. Blesk ma oslepil. Zabolela ma hlava. Zatmelo pred očami. Cítila som ako padám.
Už sa to začína. ❤
*pinkunicornprincess
YOU ARE READING
Lost Dream
Fanfiction16 ročnému dievčaťu menom Clarie zistia nevyliečitelnú chorobu. Zostávajú jej len 2 mesiace života. Jej rodina robí všetko pre to aby ju zachránili. Kamarátom to ani nepovedala. Môže mať jej príbeh šťastný koniec?