k3. Splnený sen či nočná mora

384 37 0
                                    

Veľa ľudí by si povedalo, že prečo práve oni. Že oni nikomu nikdy nič neurobili. No ja si to nehovorím. Už som s tým nejako stotožnená. A úprimne všetci čo si povedia, prečo práve ja, by mali začať rozmýšľať prečo nie práve oni. Všetci hľadajú negatíva "prečo oni", treba si však povedať "prečo nie".

Je 7:00 ráno a dnes sa začína cesta s úplne originálnym názvom "SPLNENÝ SEN". Napísala som si zoznam vecí, ktoré splním za "posledný mesiac".

Tu teda je:

1. Bungee jumping

2. Surfing

3. Let vrtuľníkom

4. Nafarbiť si vlasy na ružovo

5. Piercing do chrupavky (na uchu)

6. Tetovanie

7. Koncert 5second of summer

8. Skok padákom

A samé ďalšie úžasné veci ...

Dnes o 9:00 idem s mojou naj kamarátkou Hannah na nákupy.

Už je 8:30 idem sa pomaly obliecť. V kúpeľni spravím rannú hygienu. Jemne si namaľujem oči. Obočie si zvýrazním. A pery natriem červeným lipstickom. Oblečiem si sivé tepláky a biele obtiahnuté tielko. Cez pás si zaviažem košeľu. Vlasy zopnem do drdolu a slnečné okuliare nasadím do vlasov. Posledný krát pozriem do zrkadla. Zo stola zoberiem svoj iphone a peňaženku. Pozdravila som ešte rodičov a nasadila do svojho BMW. Rýchlo naštartovala a vyrazila ku nákupnému centru. V rádiu išla pesnička od 5 second of summer - She Looks so Perfect. Po pár minútach som už parkovala v podzemnom parkovisku. Mali sme sa stretnúť vo francúzskej kaviarni na II. poschodí. Keď som prišla už tam sedela. Pozrela som sa na hodinky ktoré viseli nad jej hlavou a bolo o minútu 9 hodín.

,,Si tu nejako skoro však je len..." nestihla som ani odpovedať a už mi skočila do reči. ,,Je presne 9:00 dráha Claire." pozriem opäť na hodinky a je presne 9:00. Zdvihnem ruky nad hlavu ako porazená a prisadnem si k nej. Sedíme tam už jednu hodinu. Rozprávame sa o plánoch čo musíme tento mesiac stihnúť. Dnes je na pláne farbenie, tetovanie a piercing. Najprv ideme na tetovanie. Lebo tetovaci salón je hneď oproti. Pomaly sme zaplatili a vybrali sa do tetovacieho štúdia.

,,Dobrý deň." pozdravili sme sa zborovo. ,,Dobrý, vy ste prišli na to tetovanie. Poďte za mnou." toto je najlepší tetersky salón v meste, tak sme sa museli objednať.

,,Čo to bude?" spýta sa nás chlapík.

,,Chcela by som Lapač snov (p.a. veď viete čo tým myslím ❤) na ľavé zápästie. "

Nejak moc to nebolelo, ale vyzerá to úžasne. Takže môžme ísť na piercing. To robia vo vedľajšom salóne. Tetovanie stálo okolo 35$. Čiže nič drahé. V salóne kde robia piercingy to vyzerá trochu strašidelne. Ale baba ktorá mi to robí je veľmi milá a pekná. Trochu som pocítila menší tlak. Ale inak to vôbec nebolelo....

A ostáva posledná vec vlasy. Už ako 11 ročná som ich chcela mať ružové a ostalo mi to do dnes. No nechcem ich mať kriklavo ružové ale také unicorn ružové (p.a. dúfam že chápete a ak je niekto kto nie tak podobná marshmallow, chcela som najprv napísať staro ružová len to znie...) A konečne som na to odhodlaná. Pomaly kráčame ku kadernictvu. Dych sa mi zrýchľuje. Vojdeme, sadnem si. Som pripravená- poviem si v duchu.

,,Ahoj ako by si sa chcela učesať." spýta sa ma dievča no pani, môže mať okolo 40 ale vyzerá na 25. Boris všade ak má chápete. Mama by povedala, že má 40 a vyzerá na 60 . Ale keď sa to niekomu páči tak prečo nie.

,,Nafarbiť na ružovo." odpoviem po chvíli.

,,Si odvážna to sa mi páči." povie a donesie vzorkovnik farieb v ružovom odtieni. Hneď si vyberiem tu moju "UNICORN". Jemne sa usmeje a začne. No najprv mi musí peroxidom odfarbit vlasy. Potom mi to vymívala boeliacim šampónom. Nakoniec doniesla ružovú farbu a farbila. Po 45 minútach mi to zmila. Malá som celý čas zavreté oči, aby som sa prekvapila celkovým dojmom. No dobre pri odfarbenych vlasoch a zbadala som tú slamu, zlakla som sa a oči som už radšej neotvárala. Vyfúkala mi vlasy.

,,Claire, môžeš otvoriť oči." povedala s hrdosťou v hlase. Bez váhania som ich otvorila. Spadla mi sanka. Alex sa na tom len zasmiala. Tak sa volala. Vyzerám prekrásne. Rukou na ktorej mám tetovanie som prešla po vlasoch. Všetko to do seba zapadalo. Piercing, tetovanie a klinec k dokonalosti ružová hriva na hlave. Vyšla som von k Hannah. Tiež jej spadla sánka, presne tak ako mne.

Potom sme už len nakupovali. Kúpila som si skater skirt a bielu košeľu plus čierny klobúk.

Večer u mňa Hannah spala mali sme "FILMOVÝ FESTIVAL A LÁ USMRKANÉ VRECKOVEČKY" . Celý večer sme plakali a dostávali výbuchy smiechu. O 1 ráno sme sa rozhodli ísť spať lebo zajtra nás čaká ťažký deň.

Ďalšia časť, viem dlho nebola. Ale sú prázdniny. A malá som každý deň 2 hodiny tréning. Keby neboli od 8-10 ráno tak by som aj napísala. Ale prišla som domov a išla spať, zobudila sa o 3 na jedla sa a išla späť. Viem som hrozná. Votes aj Komment poteší.
Vaša *Pinkunicornprinces*

Lost DreamKde žijí příběhy. Začni objevovat