Krásne sny

417 37 0
                                    

Sanitka ma vezie do nemocnice. Viem že mám zatvorené oči. Ale všetko vnímam. Pokúšam sa ich otvoriť. Nejde to. Temnota ma ťahá dole. Ledva sa jej vzpieram. Počujem Ashtonov hlas ako hovorí, že som silná a vydržím to. Ale ja nevládzem. Ashtona jediného vnímam. Ostatný neviem kde sú. Už sme asi dorazili do nemocnice. Lebo cítim ako ma nadvihli. Niekam ma vezú. Čím dalej tým viac pociťujem temnotu, ako nadomnou vyhráva. Poddávam sa jej. Vyhrala. Zbohom svet. Budeš mi chýbať...

Cítim po dlhom čase pokoj. Nič ma nebolí. Cítim sa tak slobodne. Nevedela som že smrť je taká krásna. Je to ako keď spíte a snívajú sa vám sny. Pomaly zaostrim očami a vidím ako sedím na lúke plnej kvetov. Za mnou sa týči jazierko do ktorého padá voda vodopádu. Nad ním sa tvorí dúha. Motýle lietajú všade navôkol. Jazero je azurovo zelené. Zaujímalo by ma či je za vodopádom jaskyňa ako to býva vo filmoch. Postavím sa na svoje bosé nohy. Na tele sa mi vlnia sneho-biele šaty.vo vlasoch mám čelenku z bielych ruží. Začína pomaly pršať. Zbožňujem letný dážď. Je to také osvieženie. Kvapky pomaly padajú na moju kožu. Bežím po lúke. Premočená tráva sa mi lepí na bosé nohy. Bežím ďalej. Odrazím sa od brehu a skočím do jazera. Preplávam k vodopádu. Prejdem cez neho a stojím v jaskyni. Prekrásnej jaskyni. Na stenách sú ružové krištále. Z poza vodopádu sledujem prekrásny západ slnka. Močím si nohy pod tečúcim vodopádom. Je to tak reálne.

Calum POV.
Už mesiac je v bdelej kóme. Bez pristojov by tu už dávno nebola. Jej krehké telo tak nehybne leží na nemocničnej postely. Vyzerá ako by len spala. Jej rodičia ju nechcú trápiť a tak ju o týždeň idú odpojiť. Navrhly sme im že im to zaplatíme ale oni povedali, že nech ju už netrapime. Zaslúži si pokoj. Poznal som ju len chvíľu. Doslova chvíľu. Myslel som si že za všetko môžem ja. No včera nám to doktory a jej rodičia povedali čo jej naozaj bolo. Chalani aj ja sme boli na mäkko, keď povedali, že v jej poslední deň ušla na náš koncert. To ako bola chorá nepovedala ani jej kamarátom. Jej kamarátka Hannah je úplne zničená. Michael ju chodí uspokojovať. Veľa jej blízkym to zatajila. Pomaly prestavam veriť, že prežije. Jej rodičia už organizujú pohreb. Ja som mal ako posledný vieru. No ona umiera. Pomaly je mŕtva. Bez prístrojov by ani jednou bunkou nepohla. Claire ty to vydržiš. Aj keď tomu sám už neverím. Prišiel za mnou Luke, aby mi povedal, že navštevné hodiny končia. Pobozkal som ju do vlasov a odišiel. Aj Luke sa skoro rozplakal. Je tak prekrásna. Spolu sme vyšli z nemocnice a vydali sa na ubytovňu. Celú noc som nespal a rozmýšľal nad ňou. Claire. Claire. Claire...
Stále sa mi honilo hlavou. Budeš mi chýbať. Stratil som všetku vieru v jej uzdravenie. Pomaly zaspavam. Dobrú noc.

Claire, Claire, Claire. Calum
Votes & Comments potešia. Dúfam, že sa vám príbeh páči.
*pinkunicornforever
PS: hore máte fotku Claire ❤

Lost DreamWhere stories live. Discover now