Znovu zamilovaná

223 21 0
                                    

Zobudila som sa v cudzej posteli. A nebola som v nej sama. Jeho ruky na držali okolo trupu. Cítila som sa bezpečne. Jeho vypracovaná hruď sa dotýkala môjho malého chrbta. Cítila som tlmiť jeho srdca. Ešte viac som sa na neho natlačila. Ale asi som to robiť nemala môj zadok sa omylom otrel o jeho prirozdenie na čo sa zobudil. Snažila som sa hrať že spím. On si ma pričinil ešte väčšmi k sebe. Po chvíľke som ale naozaj zaspala.

Zobudili ma lúče slnka. No už som bola sama môj únosca tu nechal len rozhoručenú stopu na mojej pokožke, ktorá rýchlo chladla. Ľahla som si na chrbát a sledovala strop. Premýšľala som nad všetkým čo sa za posledný čas stalo. V tom buchli dvere a v nich stál len v teplákoch on. Tie modré oči ma prepalovali. Roztrapatene blond vlasy mal všade. Lúče slnka mu dodávali ešte väčší šmrnc. Vyzeral nádherné. Vypracované telo. Pripomínal boha. Asi som sa znovu zamilovala. Čo trepem ja mám Caluma. Ale on si tiež užil s tou umelou blondínkou. Nie. Ja nie som sviňa.

,,Ehhhhh." zavrčala som až príliš hlasno a prikryla si hlavu vankúšom. Počula som jeho tichý chichot. Bolo to zlaté.

,,Princezná sa nám konečne zobudila." zasmial sa a sadol si ku mne na posteľ. Hladkal ma po odhalenom stehne. Až teraz som si uvedomila že spim len v podprsenke a nohavičkách. On. Preboha. Ja si nepametam ani ako som sa dostala do postele. Nechám to radšej tak. Jeho ruka mi behá po vnútornej strane stehna. Mám s toho zimomriavky. Nepopieram že sa mi to páči. Pomaly ide cez len nohaviciek až k môjmu podbrušku, prechádza k môjmu pupku a tam kreslí a píše niečo prstom. Keď výjde k poprsiu a zmačkne ho, rýchlo sa posadím. Sedím tam a pozeráme sa jeden druhému do očí. V jeho očiach vidím túžbu. Pomaly sa nakloni ku mne a vyplní aj tu poslednú medzeru medzi nami. Vášnivo sa bozkavame. No nakoniec sa odtiahnem. A čo Calum veď ja ho teraz podvádzam.

,,Prepáč ale Calum..." poviem so sklopeným zrakom.

,,On si myslí že si mŕtva. Nechcel som ti to povedať takto ale. Erica nás previezla. Teraz utesuje Caluma lebo on si myslí že si mŕtva. Aj ja by som si to myslel. Valil je teraz s ňou a na teba zabudol chápem ak mi nebudeš chcieť veriť." keď to odpovedal začali mi tiecť slzy. Ako ma mohol tak rýchlo vymeniť. Začala som bozkaváť jeho. Ešte neviem ani ako sa volá. Bol trochu zaskočený no začal spolupracovať. Sadla som si na neho obročmo. Dala mu posledný bozk a hodila sa mu okolo náručia. Slzy mi tiekli prúdom. Snažil sa ma utíšiť ale nešlo to. Lebo keď zistíte že osoba ktorú lubite hneď ako ste zomreli teda myslí si to si nájde niekoho iného tak to bolí. Strašne to bolí.

Lost DreamWhere stories live. Discover now