Je jar všetko kvitne. Vtáčiky spievajú. Slnko svieti. Je teplo.
Stojím s Calom v okne a divame sa von na ulice Paríža. Teraz koncertuju v Paríži. Mám na sebe len spodné prádlo. To ktoré som si kupovala s Mikeym. Calum ma len boxerky. Jeho dokonalá hruď sa opiera o môj nahý chrbát. Vonku je 14 stupňov a to je len 9 hodín.
,,Si taká nádherná." pošepká mi Cal do uška a jemne mi doň kúsol. Okamžite som nabrala červený odtieň. Vyzerala som ako paprika. Calum si ma zvrtol k sebe.
,,Ty moja princezná." povedal a pobozkal ma na líco. Jeho čokoládovo hnedé oči ma prepalovali.
,,Princ môj." povedala som mu načo sa on zamračil.
,,Ja nechcem byť princ. Lebo princeznám vyberajú rodičia manželov proti vôli." zasmiala som sa nad jeho poznámkov.
,,Tak potom Statočný Rytier." Na to sa len usmial a nežne ma pobozkal ako by som bola z porcelánu. Chytil ma pod kolená a chrbát a niesol ma ako princeznú k posteli, kde mi povedal, že sa nemám nikam ani pohnúť inak bude zle, pohrozil mi prstom. Sedela som na posteli asi 20 minút ale za to čakanie to stálo. Keď som uvidela Caluma s tackou plnou lievancov zapišťala som ako malé detsko.
,,Pre moju princeznú." podal mi to do postele a pobozkal ma na čelo. Celý čas sa na mňa díval ako spokojne papám. Chutilo to fantasticky. Musím ale priznať, že niektoré boli trošku pripečené. Keď som už nevládala, vzala som do ruky lievance a začala ho kŕmiť. Calum iba poslušne papal.
,,Sú trošku pripečené." dodal a oblízol si spodnú peru.
,,Vidno, že si ich robil ty." podpichla som ho. A on iba vybuchol smiechom. Hodil sa na mňa a smial sa ako postihnutý.
Calum mi leží na stehnách už hodnú chvíľku. Hrám sa z jeho blond ofinou. On len spokojne odfukuje. Keby len táto chvíľka mohla trvať večnosť.
***Cal's dream***
Sedím na lúke s ňou v náručí. Je taká prekrásna jej blond vlasy jej vietor fúka do tváre. Krásne zelené oči sa na mňa spod vlasy dívajú. Jemne pritisnem svoje pery ta tie jej. Príde mi taká krehká, že keby som sa jej viacej dotkol rozsypala by sa. Ja ju tak strašne milujem.***Anonym POV.***
,,Tu máš peniaze. Zvyšok ti dám až keď plán vyjde. Plán je nasledovný tu mrchu unesieš a necháš na stole tento list. Potom ju donesieš do toho skladu kde ťa počkám a potom ju pôjdeme predať záujemcovi." Vysvetľovala mi Erica. Už dávno som chcel s týmto prestať, ale keby som Erice nepomáhal tak jej ľudia mi zavraždia rodinu. A to ja vážne nepotrebujem. Claire už si idem po teba.***Koncert Claire's POV.***
Som v dave kričiacich fanyniek, ktoré čakajú kým chalani začnú spievať. Musím ísť na wc dúfam, že to stihnem na čas. Výdem zo sály a zamierim k dámskym toaletám. Už stláčam kľučku a v tom mi niekto priloží vreckovku cez ústa chcem sa nadýchnuť. Zatváram oči a už nevnímam okolitý svet.Ďalšia časť dúfam, že sa páči. Ak máte nejaký nápad kto by mal byť ten anonym tak mi to napíšte do komentu.
-Lxx
YOU ARE READING
Lost Dream
Fanfiction16 ročnému dievčaťu menom Clarie zistia nevyliečitelnú chorobu. Zostávajú jej len 2 mesiace života. Jej rodina robí všetko pre to aby ju zachránili. Kamarátom to ani nepovedala. Môže mať jej príbeh šťastný koniec?