Zobudila som sa v nejakom starom sklade. Bola som pripútaná o kovové tyče. V sklade bolo šero. Trpká bolesť mi udierala do hlavy. Až teraz som si všimla tieň. Tieň nejakej postavy. Pravdepodobne mužskej. Kráčal ku mne pomalým ráznym krokom, išiel z neho strach a rešpekt.
,,Ahoj kráska dúfam, že si si oddýchla, lebo ťa čaká ešte dlhá cesta." povedal a priložil mi ďalšiu vreckovku na nos. Zaspala som.Jemne pootvorím oči, nanešťastie vidím veľmi hmlisto. Únava ma zase dobieha, zatváram oči.
Rozhliadnem sa okolo seba sedím v aute. Viečka mám oťažené. Zaspávam.
Cítim jemný dotyk na mojej pokožke. Zimomriavky mám na celom tele. Dotyčný so mňou jemne potrasie na čo ja otvorím oči.
Predo mnou stojí neznámy chalan, môže mať okolo 20 rokov. Jeho modré oči ma priam prepalujú. Blond vlasy ma rozstrapatené na všetky strany.,,Ktto sssii?!" dostanem zo seba.
,,Tvoj splnený sen." dodal a úškrnul sa.
,,To ttty si mmaa unnniessolll?" poviem rozklepane a pozriem mu priamo do očí.
,,Nie ja som ťa z toho skladu zachránil." oznámi mi a venuje vzdušný bozk.
,,Uhm." na to jediné som sa zmohla.
,,Predtým ako ťa vrátime Calumovi musíme zneškodniť Ericu."
,,Ktto jje Ericca.'' ešte stále kokcem.
,,Zlatko je to tvoja nočná mora, ale neboj ja ťa ochránim." povie na oko vážne, no je vidno ako zadržiava smiech. Ktorému aj tak skôr či neskôr prepukol.
,,Príde ti niečo vtipné?" už naštvane prehovorim.
,,Keby si nepatrila Calovy tak si už dávno moja sušienka."
,,Môžete mi to konečne vysvetliť prosím." hnev zo mňa sršal.
,,Si taka sexy, že sa spolu trošku aj pohrame kráska."
Potom som ho už ignorovala. Na tie jeho debiliny som nemala vôbec náladu.
YOU ARE READING
Lost Dream
Fanfiction16 ročnému dievčaťu menom Clarie zistia nevyliečitelnú chorobu. Zostávajú jej len 2 mesiace života. Jej rodina robí všetko pre to aby ju zachránili. Kamarátom to ani nepovedala. Môže mať jej príbeh šťastný koniec?