-Megtaláltad a Szükség Szobáját Hope!- mondta Hermione miközben kortyolgatta a Vajsörét. A tanárok összeültek valamiféle gyűlésre ezért volt egy szabad óránk, amit a Három Seprűben töltöttünk.
-Mi az a Szükség Szobája?- értetlenkedett Ron.
-Egy szoba ami csak akkor jelenik meg ha valakinek szüksége van rá, illetve ahogy épp szükség van rá.-magyarázta Hermione.
-Szóval ha valakinek sietős dolga lenne a wc-n akkor mosdóként jelenik meg?
-Igen Ron, valami ilyesmiről van szó..-sóhajtott fel Hermione. Mi erre a többiekkel csak felnevettünk.
Maradtunk még egy keveset, beszélgettünk és hülyéskedtünk. Majd szorított minket az idő így siettünk vissza a suliba.
~
-Hope kérdezhetek valamit?-tette fel Luna a kérdést halkan, miközben sétáltunk az egyik teremhez.
-Persze.
-Mióta volt az a különös dolog közted és Malfoy között.. Olyan furcsán viselkedik nem gondolod?
-Tessék? Milyen különös dolog? Nem is történt semmi sem köztem és közte.
-A korrepetálásod előtt, mikor összeért a kezetek. Azóta nem szól be mondhatni senkinek, Harrynek sem. MALFOY. Ez mióta vall rá? Múltkor amikor beszóltál Parkinsonnak mosolygott rád Hope.
-Nem rám mosolygott, csak egyetértett. Ő csak szédíti azt a két lányt, és élvezi kihasználni a helyzetet.- mondtam. Majd a folyosó végéről egy hangot hallottunk.. Valami leesett.
-Ki van ott?-kiáltottam. Nem szólt senki vissza. Luna előre lökött, hogy nézzem meg kiaz, úgyis vámpír vagyok kb. észrevehetetlen vagyok.. Befordultam a sarokra és egy mellkasnak ütköztem. Csak néztem fel rá.
-Hope?!-kiáltott utánam Luna.
-Mindjárt megyek utánad, menj csak előre. Nincs itt senki.. De eszembe jutott, hogy az egyik terembe hagytam a könyvem. Sietek!- kiáltottam vissza.
-Öhm. Oké!
-Nem szép dolog hallgatózni. Igaz Malfoy?
-Épp erre jártam Mikaelson. Egyáltalán nem érdekel mit fecsegsz Lüke Lovegooddal.
-Nem Lüke Lovegood!-keltem a barátnőm védelmére.
-De az, te is tudod.
-Csak más mint a többiek!
-Ohh tényleg? Szerintem egy féreg is normálisabban viselkedik mint ő.-kacagott fel.
-Nem! Egyáltalán nem, ő nem féreg mint te!
~
-Nos, Mikaelson kisasszony már egész jó okklumeciából.
-Köszönöm.
-Azt mondtam, hogy egészen.
Van még sok gyakorolni valója.-Miért professzor?
-Holnap vizsgázni fog oklumenciából és ha sikerül, akkor léphetünk másik témakörre.
-Vizsga?! Korrepetálásból?!- kérdeztem felcsattanva.
-Igen, de nem velem fogja végezni a vizsgát. Megkértem az egyik diákom, hogy holnap ő probálkozzon. Miért? Erre a válasz egyszerű, az én férkőzésem és védekezési alapjaim ismeri már.
-Jó. legyen. Ki az a diák professzor?
-Majd meglátja kisasszony.- zárta le a témát.
~
KAMU SEDANG MEMBACA
Emlékezz Rám |Draco Malfoy|
Fiksi PenggemarHope Andrea Mikaelson, 5. évét kezdi a Roxfortban. Nyugtalan szívvel hagyja el otthonát, majd száll fel a vonatra. Érzi, hogy valami nincs rendben a családjával. Az iskolában több dolog is megváltozik. Emberek közti kapcsolat, új tanárok. Hope életé...