Késő órákban az ablakom párkányából bambulva tekintettem ki.
Néztem ahogy a hold egyre feljebb szökik az égen, ma este telihold lesz.
Emiatt kicsit elgondolkoztam Hermione kijelentésén, tényleg vérfarkas leszek ha beindul az átok?
Több fajta ok lehet vérfarkassá válni, egy vérfarkas harapás által avagy az átok miatt, ami arról szól, ha egy embert megöl az adott illető beindul nála a farkas átok. Ekkor derül ki róla, hogy mi is valójában.Gondolkodásom közepette a kinti tájban egy sötét alakon állapodtak meg a szemeim, ami iskola kapuja felé vette az irányt.
Prefektusként kötelességemnek éreztem kideríteni kihez tartozik a sötét alak.
Az üres folyosókon cipőim kopogása visszhangzott.-Veled se bújócskáznék! Úgy eltűntél mint Crak meg Monstro elsőben, csak te gondolom nem tömted a fejed-szólalt fel egy hang mögöttem, erre én azonnal megfordultam. Draco keresett engem és bújócska? Különös.
-Kerestél?-kérdeztem lesokkolva, miközben ő közelebb sétált hozzám.
-Nem hagytál szóhoz jutni.
-Mivel tudom, hogy igazam van.
-Nem Mikaelson, kurvára nincs igazad!
-Hé, vigyázz a szádra!-szóltam rá.
Hirtelenjében hangokat hallottunk, biztos a mardekárosok ellenőrzik, hogy nem-e járkál valaki ilyen későn folyosókon. Megfogtam a fiú karját, és behúztam az egyik mosdóba.-Ez rohadt vicces! Nem is tudom ki beszélt velem lenéző módon pár órával ezelőtt-folytatta halkabban.
-Ezért kerestél?-néztem rá unott tekintettel.
-Nem-sóhajtott fel.
-Egyáltalán nem azért próbálom keresni a társaságod, hogy kiderítsek valamit Potterről.Erre semmit sem tudtam válaszolni, így a fiúhoz hasolnó módon felsóhajtottam.
-Fejezd be, hogy ezt gondolod rólam!
-Mit?
-Azt, hogy csak Potter miatt vagyok más!
-Malfoy, rossz ember vagy! Nem is tudom mit vársz!
- Nem vagyok rossz ember!-kiáltott rám.
-Ha elfelejtetted volna késő van már, és nem kéne lebukni! Attól, hogy Umbrigde titeket jelölt ki éjszakára, és nem a prefektusokat, engem simán számon kérhetnek-osztottam ki a fiút, aki válaszképp csak bólintott.
-Nem vagyok rossz ember Mikaelson..-ismételte meg mondatát újra, halkabb hangnemben.
-Akkor meg miért nem hagyod, hogy mások meglássák benned a jót?
-Mert ha jót látnak, jót is várnak-válaszolt lehajtott fejjel.
-Ezzel mégis mi a problémád?
-Az, hogy nem akarok megfelelni az elvárásoknak. Engem nem erre a "jó fiú" stílusra neveltek.
Nem találtam a szavakat, ilyen az igazi Draco Malfoy? Egy fiú, aki csupán csak nem akar mindenkinek megfelelni?
-Miért vagy akkor velem ilyen közvetlen?
-Nem tudom oké?!
-Amióta egy kabinba kerültünk furcsa érzéseim vannak, úgy érzem mintha te más szerepet töltenél be.-Nem igazán értelek, hiszen nem is ismerjük egymást igazán-néztem rá értetlen tekintettel.
-Én sem értem magam-nevetett fel kínjában.
-Mintha már ismernélek, vagy mintha valami közöm lenne hozzád.
Eközben mégis semmi közünk sincs egymáshoz- folytatta.-Te voltál a Három Seprűben?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Emlékezz Rám |Draco Malfoy|
Hayran KurguHope Andrea Mikaelson, 5. évét kezdi a Roxfortban. Nyugtalan szívvel hagyja el otthonát, majd száll fel a vonatra. Érzi, hogy valami nincs rendben a családjával. Az iskolában több dolog is megváltozik. Emberek közti kapcsolat, új tanárok. Hope életé...