𝟞.|Dumbledore Serege

1.1K 61 1
                                    

~~2 héttel később~~

Harryt és Dumbledore professzort a reggeli prófétában csak sértegették, a tavalyi tanév végi  kijelentésük miatt. Ő akit nem nevezünk nevén visszatért. Ezt a Minisztérium nem támogatta, csak az iskola igazgatónkat illetve a barátunkat szidják le és figurázzák ki. Nos, ebben az időben Harry, Ron és Hermione eléggé elhanyagoltak Lunát és engem. Emiatt mindketten a saját asztalunknál ettünk, és naponta kétszer láttuk "az arany triót". De ha már azt mondtam, hogy kétszer akkoris sokat mondtam talán. Ez elég rossz érzés nekem, hiszen Hermionével szobatársak vagyunk illetve ő a másik legjobb barátnőm és még annyit se mond nekem, hogy szia... Valami történt, Luna és én sose álltunk le velük vitázni emiatt, ha úgyvan elmondják mi a helyzet. 

Cho, Luna ,Ginny és én szoktunk beszélgetni, találkozni és sétálgatni. Van amikor Neville is csatlakozik hozzánk, és feldobja a társaságot az édes bakikkal vagy csak simán megnevettet minket. Fred és George,  illetve Seamus is elég gyakran csatlakoznak hozzánk. Nagyon jó kis baráti kört alakítottunk ki.
De hiányoznak Harryék.
Pitonhoz mindennap járok korrepetálásra, a hangulat még mindig elég feszült. Most az okklumenciát gyakoroljuk. Nem nagyon megy ez nekem, vagyis Piton azt mondogatja kezdőkhöz képest ügyesebb vagyok. Na igen Piton és a kedvesség.. 

 De térjünk is vissza a jelenbe.

A mai délelőtt is pont ugyanolyan unalmas volt mint az elmúlt két hétben. A Weasly ikrek intettek nekem és Lunának, hogy üljünk oda hozzájuk az ebédnél. Egy árva falatot sem ettem, csak néztem Harryéket ahogyan nevetve beszélgettek. Majd aztán Harry rám pillantott és a mosoly lefagyott a szájáról. Én nagyot sóhajtottam és készültem felállni az asztaltól.

-Héé! Mégis hová készülsz ilyen sietősen?-kapta el az alkarom Fred.

-Nem vagyok éhes.-válaszoltam szűkszavúan. Igazából nem akartam nézni, hogy a legjobb barátaim milyen jól elvannak nélkülem. Luna felpattant és sétáltunk együtt az SVK teremhez. Kis idő múlva megtelt a terem fele, igen a mi évfolyamunk száma elég rita, vagy nem is tudom hogy mondjam.

-Gyerekek!  A mai órára azt találtam ki, hogy össze fogom vonni ezt az évfolyamot illetve az eggyel feletetek lévő évfolyamot. - kezdte el az órát Umbrige. Amint kimondta mondatát beléptek páran. Harry, Ron, Hermione, Neville, Malfoy meg pár mardekáros fiú (akiknek még mindig nem tudom a nevüket) illetve két lány. Parkinson és Greengrass, szerintem ezek egy kanál vízbe megtudnák egymást ölni, hogy kié legyen Malfoy..

-Párokban fognak dolgozni egy feladatlapon. A párok kialakítása a következő: egy felsőbb éves-egy alsóbb éves. - mondta nagy mosollyal. Fúj, ettől a nőtől a frász kiver. 

-Nos, a párok a következő képpen lesznek..- elkezdte sorolgatni ki-kivel lesz, és engem magasról nem érdekelt. Majd meghallottam a barátnőm nevét.

- Lovegood kisasszony és Mr. Malfoy- "mi a fene" fejjel néztünk össze Lunával. Majd sóhajtva felálltam a helyemről. 

- Mikaelson kisasszony és Mr. Potter- ránéztem Harryre aki nagyot nyelt.. kínos lesz...

-Szia.-köszönt nekem Harry.

-Szia.

Az órán ezen kívűl kb. semmit sem szóltunk egymáshoz. Csináltuk a feladatlapot amit kiosztott nekünk Umbrigde, semmi közös munkával. Felosztottuk, az első 5 feladat az enyém volt, a másik 5 feladat a Harryé volt. Elég gáz, hogy idáig jutott a barátságunk, hiszen eddig mindent megbeszéltünk, volt mikor Harrynek sírtam ki a lányos dolgaim mert Lunával összevesztem épp vagy csak úgy beszélgettünk a semmiről. 
                           ×

Emlékezz Rám |Draco Malfoy|Donde viven las historias. Descúbrelo ahora