6

923 77 234
                                    

Bölüm şarkısı Zayn'den Betty'e geliyor arkadaşlar keyifli okumalar..

**

Bazen insanlar asla yapmaz dediğiniz şeyi, onun için oldukça sıradan bir şeymiş gibi yapardı ve bundan suçluluk duymazdı. Bunun için onları suçlayamazdınız çünkü biriyle aslında onunla bir hayat kurarken değil, ondan ayrılırken taşınırdınız.

Dün gerçekleşen yüzleşme sonrasında en azından artık hem kocam hem de kuzenimin benim hayatımda kara leke olduğu konusunda emindim. Annemin avukatıyla karşılıklı oturduğum bu masada imzalamam gereken belgeye bakarken, bunu yapmamamı gerektirecek hiçbir şey yoktu. Kabul etmek gerekiyordu ki, Zayn ile ilişkimiz bana gelmediği ve o ilk yalanı söylediği gece bitmişti.

Bunun beni üzmesi değil, mutlu etmesi gerekiyordu ancak sulanan gözlerim ve ifadesiz suratımın cam masaya yansıyan görüntüsü, mutsuzluğumu haykırıyordu adeta. Odada yaklaşık on dakikadır sessizdim. Annem, camın kenarında bu olan bitene anlam vermeye çalışırken avukat sabırsızdı.

Ancak birine hangi şekilde olursa olsun öylece veda etmek o kadar kolay olmuyordu. Üstelik Zayn'e büyük bir darbe vurmadan ondan ayrılmak istediğimden bile hala emin değildim. Bu yüzden hem annemin istediği gibi bu boşanma evraklarını imzalayacak hem de ona hayatı zindan etmek için vakit kazanacaktım.

"Kaldığımız evi, ortak hesapta benim olan parayı, araba ve gayrimenkulleri.. benim olması gereken her şeyi istiyorum." dedim düz bir sesle. Annem, bana kaşlarını kaldırarak baktı.

"O heriften bir an önce kurtulmalısın, bırak malı da mülkü de Betty. Bu sadece davayı uzatır." dedi.

Oldukça iyi biliyordum bunu tabi. Tek kuruşuna ihtiyacım yoktu. Aldığım an bağışlayıp, sikik hayatında bir işe yaramasını sağlayacaktım.

"Benden çaldığı zamanı telafi etmesi gerekiyor."

"Evet haklısın canım ancak onunla daha fazla evli kalmanı istemiyorum."

Yüzümde, bana arka çıktığı için oluşan gülümseme sonrasında annemde gülümsedi. Mükemmel bir anne-kız ilişkimiz hiçbir zaman olmamıştı. Aslında, kızları arasında uysal olup şekillendirebildiği tek kızı olmama rağmen iletişiminiz zayıftı. Zayn yerine beni seçmesine şaşırmam bu yüzdendi.

"Merak etme, evleri ayıracağım. Onun yüzünü daha fazla görüp kendimi üzmeye niyetim yok. Sadece bazı şeyleri kendi içimde halletmem gerekiyor." dedim.

Annem başını sallayarak beni onayladığında avukat, masadaki sözleşmeyi alıp yenisini ayarlamak üzere kendi masasına adımladı.

Tırnaklarım ile oynarken bir yandan da, nasıl bir yol izlemem gerektiğini düşünüyordum. Eşyalarımı aldırmak için birilerini yollayıp, Zayn'e suratımı bir daha göremeyeceği izlenimi vermem gerekiyordu ancak diğer yandan da, ondan gittiğimi görüp dağılmasını istiyordum.

Hoş, bu onu ne kadar etkilerdi tartışılır.

Avukatın hazırladığı belgeleri imzaladıktan sonra, bunları Zayn'e de imzalatmak üzere alıp, Zayn'e bir saat içerisinde olacağım yeri konum atmış ve konuşmak istediğimi yazmıştım.

Bu konu, dışarıdan kırılmaz gibi görünen görüntümün altında yatan gerçekleri sanki su üstüne çıkartıyormuş gibiydi.

Hayatımın hiçbir döneminde ilgi meraklısı ve ağlak bir kadın değildim, babam bile bir erkek çocuğu olmamasını onun yerine benimle vakit geçirmenin canavar bir erkek evlattan daha iyi olduğunu söylerdi hep.

betty•malikHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin