"Van?"
"Da, ce vrei Austin?" ii raspund pe un ton sec, indiferent, in timp ce il fixez cu privirea.
"Bandajul?" imi raspunde in timp ce un zambet larg, anormal, ii apare pe fata.
"Ce-i cu el? Sa nu imi spui ca iti e greu sa il schimbi?" continui in timp ce ma uit la batista acea mica, acum de un rosu inchis.
"Pai ... Nu, dar cat trebuie sa il mai tin? Ma strange..." imi spune in timp ce se aseaza pe o piatra.
"Nu stiu, dar e de inteles, cu toti muschii aia," spun eu in timp ce schitez un zambet scurt. "Sti, cred ca saritul din trenuri e un sport care chiar cere mult antrenament."
"Mda ..." imi raspune el sec in timp ce se ridica si isi desface bandajul. "Eh, nu mai e nevoie de el, e aproape gata. Hai sa mergem, nu cred ca vrei sa ne gaseasca veveritele acelea mutante." continuea in timp ce izbugneste in ras
Ma incrunt in timp ce il urmez, nu e de glumit! De ce nu intelege!? Oricum, nu o sa mai rada cand nu o sa mai aiba cap.
"Ok, esti ciudata, inca mai cauti veverite?" imi spune in timp ce se uita la mine.
"Stiu, dar asta e vaiata, acum sa mergem." ii rapsun in timp ce incep sa ma grabesc. "Ar trebui sa ma schimb, e prea frig ... Huh, um ... "
"Ok," murmura in timp ce se intorce si ma fixeaza cu privirea.
"Austin? Ghiozdanul..." continui in timp ce ma apropii de el.
"A, da, da.."
Imi da ghiozdanul si apoi ramane nemiscat, era o liniste ciudata, neplacuta. Caut cu privirea un loc unde sa ma schimb. Nu vedeam ceva care sa ma ajute, asa ca am decis sa imi pun un hanorac peste maieul meu si m-am intors spre Austin care tot nemiscat era.
"Hei ... Ai vazut vreo veverita mutanta? Daca da, hai!" ii spun in timp ce il prind de mana.
"Um, stai ce?" murmura el in timp ce iese din transa lui ciudata. "Ah, nu.. nu.." murmura el.
"Ok... Atunci, de ce esti impietrit?" continui eu in timp ce ii dau drumul la mana si ma asez langa un copac.
"Ce..? Nu, nu sunt," imi spune el in timp ce rade fortat.
"Aha, ok, deci, unde mergem?"
"Nu stiu, chiar nu stiu.." murmura el in timp ce se aseaza langa mine. "Dar mai evem timp, nu?" continua el in timp ce imi i-a ghiozdanul. "Ok, hai sa mergem,"
"Unde...?" ii spun timp ce ma ridic.
Nu imi raspunde doar ma prinde de mana si ma trage dupa el ... Ma strange din ce in ce mai tare atunci cand simte ca mana mea aluneca usor de sub stransoarea lui, incerc sa ripistez, dar... Nu pres functioneaza, sunt sigura ca a innebunit.
Ne apropiem de un rau, era o apa limpede si nu prea adanca, dar foarte rece. Austin se opreste brusc si se uita la mine. Avea o privire incordata, as vi vrut sa zic ceva, dar nu vroiam sa declansez ceva ... nu stiu exact ce, dar ceva.
"Ok, 1, 2, 3," spune el intrun final.
"Oh!" tip eu in timp ce simt cum picioarele mele sunt ridicate de pe pamant. "Um... A-Austin? Ma poti pune jos, te rog?"
S-a uitat la mine putin incuntat in timp ce a intrat in apa. Dupa ceva minute in care se uita la fata mea confuza si outin speriata a schitat un zambet.
"Esti sigura?" imi raspune el dupa cateva minute de liniste.
"DA!" tip eu.
"Oh-Ok" murmura el.
Imi da drumul. Corpul meu ajungand imediat in contact cu apa rece si nisipul noroios al raului. Il aud razand in timp ce este stropit de apa. Ma holbez la el, fata mea incordandu-se in timp ce simt cum ma cuprinde frigum, hainele mele devenind din ce in ce mai ude.
"TELEFONUL!" Tip eu in timp ce ma ridic si il scot din buzunar. "Te ROG, porneste! Te ROOG!" continui eu vocea mea devenind din ce in ce mai disperata.
Imi ridic privirea si il vad pe Austin uitandu-se la mine, radiand de bucurie. Dupa ceva minute a inceput sa rada zgomotos in timp ce s-a indreptat spre celalalt mal. Isi tragea picioarele lenes prin apa. Odata ajuns pe mal, si-a dat jos tricoul care era loarca si l-a intins pe una dintre crengile unui copac, apoi s-a intins pe iarba de un verde aprins, soarele luminandu-i fata.
"HUH! Cred ca merge!" Spun eu entuziasmata.
"Yay!" Imi raspunde Austin pe un ton sec, plictisit. "Acum, hai sa mergem" continua acesta in timp ce se ridica si dispare printre copaci.
As fi vrut sa ii spun ceva, dar nu aveam chef sa vorbesc cu el acum.
"Van?!" Imi spune in timp ce ma prinde de mana si imi arata spre un munte. "Nu cumva ala e fum?!" Continua el sa tipe ca un copilcand vede o bomboana.
"Da ... Si?"
"Asta inseamna civilizatie!" Imi raspunde in tip ce se intoarce spre mine.
"Wooo.... Daca e un canibal?" Murmur eu un timp ce el imi da drumul la mana si fuge spre fum. "Sau mai rau! Daca a luat foc ceva si ... Si noi mergem acolo!"
Se pare ca Austin a surzit pentru ca m-a ignorat complet si a mers spre fum. Eu imi tarsiam picioarele de iarba, iar cand el se uita la mine maream pasul.
Ramasesem cu mult in urma, abes mai puteam sa il vad pe Austin, dar el cred ca a reusit ds uite de mine. In acele momente de liniste am reusit sa ma gandesc la veveritele alea mutante, si ajunsesem sa cred ca aceste rozatoare au facut acel foc pentru un grarel cu oameni si ghinde.
"VAN!" Strica el in timp ce il vad agitandu-se si topaind.
"Da, Domnule Iepure, ce doriti?" ii raspund in timp ce ma apropii de el.
"Poate trei mircovi, dar mai tarziu, uite ce am gasit!" Imi raspunde in timp ce imi i-a capul si il indreapta brusc spre directia in care se uita el.
"Um ... E o cabana ..?" Murmur eu.
"DA! Hai trebuie sa mergem acolo!" Continua in timp ce ma prinde de mana si ma trage dupa el.
CITEȘTI
Jumatatea
AbenteuerTe-ai intrebat vreodata cum este sa traiesti intro lume in care toti oamenii au o ,,Jumatate”? Vanessa este o fata de optsprezece ani, iar pentru ea cautarea ,,Jumatatii” este o prostie, dar atunci cand viata ei este cea care va suferi decide sa p...