Se pare ca vroia sa imi rupa mana, deoarece nu se lasa ... A inceput sa se uite la mine ca un copil de trei ani care vrea o jucarie ... Era foarte enervant! Ma uitam la el in timp ce isi pierdea rabdarea.
''Haide! Vann! Hai! SUS!" imi spune el in timp ce se urca pe scara.
''Am zis nu!'' ii raspund in timp ce ma intorc cu spatele
"Of! Si tu acum! Se insereaza tu nu vezi? Trebuie sa dormim undeva, sau vrei sa stam pe strazi?!'' imi raspunde in timp ce incepe sa gesticuleze.
Imi rotesc ochii in timp ce me urc. Am ajuns pe acoperis si imi pun castile. Nu prea aveam chef sa il mai ascult asa ca am luat ,,noul'' meu telefon si am ascultat din muzica aceea, nu era rea, mult mai interesanta decat notele si sunetele fara noima din viitor. Il vad cum se apropie si imi i-a o casca.
''Pune si tu ceva ... Mai interesant.'' imi spune in timp ce coboara pe scara si deschide un geam.
Ma duc prin lista cantecelor. Erau o groaza, cred ca mama a vrut sa stiu tot despre trecutul familiei si toate cele ... Gasesc o melodie care are un titlu destul de lung: ''How to be a heartbreaker'', nu stiu daca era destul de interesant, dar eu vroiam sa experimentez muzica. Ma apropii de margine si il vad pe Austin cum intra pe geam si imi face cu mana.
''CE FACI?!" Tip eu in timp ce ma uit dupa el.
''Am gasit un loc de dormit, ce crezi ca fac!? Ma joc sau poate vreau sa devin maimuta, ce crezi!?'' imi spune in timp ce isi scoate capul pe geam
''Ai potential, sa sti.'' ii spun in timp ce cobor si intru pe geam.
Parea a fi o camera de hotel, era un singur pat cea ce ma facea sa tip, am decis ca o sa dorm in baie sau pe jos. Era si o canapea, avea potential. Ghiozdanul meu era pe un scaun ma duc spre el si imi i-au alte haine. Ma duc in baie si inchid usa.
Incep sa ma schimb. Mi-am luat un maieu si niste pantaloni scurti, era prea cald. Apoi mi-am facut celelalte haine intrun ghem si am iesit pe usa. Il vad pe Austin cum inchide geamul si trage perdelele.
''Ok, uite cum facem, nu folosim nimic, nu lasam nimic, stam o noapte si plecam, ok?'' imi spune in timp ce i-a o perna din pat si o pune pe jos.
''Ok,'' ii raspund eu in timp ce imi bag hainele in ghiozdan. ''Ah, de ce trebuie sa fie asa de greu sa ne gasim jumatatea?!'' ii spun eu in timp ce imi scot casca si opresc cantecul.
''Nu, stiu,'' imi spune in timp ce isi scoate casca si mi-o da.
''Crezi ca ne-a vazut cineva?'' ii spun in timp ce ma asez pe pat.
''Nah,'' imi raspune in timp ce se intinde. ''Hei ai ceva de schimb pentru mine?'' imi spune in timp ce se indreapta spre ghiozdan.
''Pai, am o fusta, daca iti place ti-o pot da.'' ii spun in timp ce schitez un zambet.
''Neah, o rochie ar fi mult mai buna.'' imi spune in timp ce scoate o bluza veche de a mea, era foarte intinsa.
''Poti sa o iei, nu prea am nevoie de ea ...'' ii spun in timp ce ma duc pe canapea si incep sa ma joc pe telefon.
Il vad cum intra in baie si iese imediat. Imi arunca o perna si se culca. Eu mai stau, nu era tarziu, dar cred ca saritul din tren este obositor ...
Am stat pana pe la 00:00 si apoi mi-a murit bateria, asa ca am decis sa ma culc. Mi-am luat o fasie dintrun sertar, era ca o patura, un cearsaf foarte subtire si am adormit, cu greu, dar am reusit ...
CITEȘTI
Jumatatea
AdventureTe-ai intrebat vreodata cum este sa traiesti intro lume in care toti oamenii au o ,,Jumatate”? Vanessa este o fata de optsprezece ani, iar pentru ea cautarea ,,Jumatatii” este o prostie, dar atunci cand viata ei este cea care va suferi decide sa p...