Cautand

96 8 2
                                    



''Austin! Ce i-ai facut? De ce plange Van?'' tipa Joe in timp ce se apropie de mine.

''Nimic.'' ii raspunde el sec.

''CUM NIMIC!? Nu vezi ca plange ... Sti ce, ar trebui sa fim deja pe drum. Nu sa stam si sa facem oameni sa planga!''

''Joe, nu ... El nu a facut nimic. Gata. O sa mergem, ma duc sa umplu sticlele cu apa ca sa avem pentru drum." ii raspund eu in timp ce ma ridic si imi sterg lacrimile.

Iau rucsacul si il deschid, luand din ele cele 4 sticle de apa, care erau acum goale. Ma duc spre chiuveta si incep sa le umplu, aud cum cineva intra in casa. Nu prea am chef sa vad cine e sau sa vorbesc. Ar trebui sa incerc sa imi revin, sigur Joe si Austin nu o sa se inteleaga, asa ca ar trebui sa mai vorbesc cu ei. Chiar ar trebui? Poate. O sa analizez situatia si o sa vad daca trebuie sa vorbesc sau nu.

Daca cei doi o sa incerce sa se omoare atunci o sa vorbesc. Dap.

''Gata, hai sa merge-... Um, Joe? Unde a disparut Austin?'' intreb eu in timp ce ridic rucsacul.

'A zis ca merge sa isi caute Jumatatea.''

''D-dar ... Nu are apa, mancare, nimic. Hai sa il gasim.''

''Van! Nu!'' imi raspunde el in timp ce simt cum ceva ma prinde de incheietura.

Oftez si ma indrept spre usa smucindu-mi mana, incercand sa il fac pe Joe sa ii dre drumul. 'Nu poate sa place asa de nebun. Nici nu stiu ce l-a apucat.' gandesc eu in timp ce incep sa alerg, ochii mei cautandu-l pe Austin.

''Joe, ajuta-ma. Te rog, trebuie sa il gasim.''

''Ok, dar ce s-a intamplat?''

''Ah, nimic. Adica el nu a facut nimic. E vina mea, cred. Nici eu nu prea stiu ce s-a intamplat, cred ca frica mea stupida. Posibil.''murmur eu in timp ce ajung in dreptul podului.

''Aha, oricum, Austin a spus ceva de un depozit in nord. Cred ca vorbea cu el, dar am auzit ceva lucruri.''

''De ce nu ai zis ceva mai repede?''

Nu raspunde. Oricum nu prea imi mai pasa, acum trebuia sa il gasim pe Austin. Nu puteam sa il las sa plece. Adica m-a tras pana aici ca sa plece si sa ma lase cu cineva care poate sa ma omoare. De unde sa stiu eu ce vrea Joe?

Cel mai probabil nu o sa imi faca nimic, dar abea l-am cunoscut asa ca ... Bine, nu ar fi ceva nou. Adica cand am plecat cu Austin nu era ca si cum il stiam. Atunci nu e asa de rau, dar totusi ... Ma simt prost daca il las, bine nu a fost alegerea mea ci a lui.

''Van? Nu ar trebui sa trecem podul?''ma intreaba Joe in timp ce isi pune mana pe umarul meu.

Nu cred ca mi-am dat seama ca ma oprisem.

''Ba da, dar um... inainte ca Austin sa plece... Ah... Nu ai mai auzit nimic, nu?''

''Ceva despre o puma, dar nu am inteles nimic.'' raspunde el.

''Ok, hai sa il gasim.''murmur eu ''Ciudat, crezi ca am facut ceva gresit?''continui eu sa vorbesc in timp ce trec podul.

''De unde vrei sa stiu eu? Nu am fost acolo. Ce ai facut?''

''Um... pai, mi-am folosit instinctul de detectiv si mi-am dat seama ca ii place de-''

''Oi, poate asa te problema.''ma intrerupe el, ochii lui examinand podul care era acum ud.

''Ciudat, adica e doar o puma.''

''Stai CE? Um... Ai glumit nu?''

''Posibil. Acum daca ma gandesc mai bine imi era cam foame si putin sete, poate incepusem sa delirez...''

''Ok. Hai sa il gasim.''

Nu cred ca e departe, dar acum nu stiu daca el a intrat in casa sau Joe ... Poate Joe deaorece daca Austin ar fi plecat, Joe sigur ar fi ... Stai daca a auzit ce a zis de ce nu l-a oprit?! Atunci Austin a intrat in casa si Joe a stat afara si a asteptat ca Austin sa plece? Nu am auzit o nimic, nu s-au certat. Dar de ce nu l-a oprit? Ugh, nu mai inteleg nimic!

Ce logica ... Unde e?! A disparut logica.

''AH! JOE TU CE AI FACUT? AI INCERCAT SA IL OPRESTI?!''tip eu dintr-odata, intorcandu-ma spre el mana mea prinzandu-i bluza.

''Nu. Nu am incercat. Mi-a zis sa nu iti spun nimic, si a plecat. Ce vroiai sa fac sa sar pe el?!''

''N-Da... Nu... Nu stiu!''ii raspun eu in timp ce ii dau drumul si continui sa merg. ''Acum ne intoarcem pe unde am venit! Ugh ... STAI! Telefoul meu nou vechi!''

''Nou vechi?!''

''Da ... Nu il am, cred ca il are ... Poate il pot suna?!''spun eu in timp ce imi scot telefonul.

''Nu cred, adica daca ai alt numar pe telefonul ala, cred ca da, dar nu stiu daca avem semnal.''

''Uhh.. Trebuie sa incercam... Dap nu avem semnal. Dragut. HAI SA GASIM SEMNAL!''

''Serios?''

''Da, sa sti ca e si vina ta.''

''A MEA!?''

''Da, acum shhh... hai sa gasim semnal.''ii raspund eu in timp ce incep sa fug.

Bun, unde am gasi semnal? Intr-un oras. DA! Poate este unul pe aproape, nu? Sa speram, o sa mergem acolo o sa gasim semnal o sa il sunam si o sa ... Dar daca nu raspune? E in stare, sau daca telefonul nu mai are baterie!? Ar trebui sa ne dam bautit... Nu! Nu putem. Dar a fost idea lui, el a plecat.

Sa il las? Daca a spus ca se duce sa isi caute Jumatatea atunci a luat-o in fata ... Deci, e drumul gresit. Joe... Ok, nu conteaza. Important este sa il gasim pe Austin. Nu? Asta conteaza, nu? Da. Oare Jumatatea este mai importanta? Posibil.

Sa mergem spre urmatorul oras? Daca Joe a plecat? Daca o sa plece? O sa raman singura ... Nu o sa fie asa de rau, nu? Nu stiu. Posibil sa fie rau. Oricum, nu stiu ce sa fac. Sunt asa de confuza.

''Vannesa se intuneca.''murmura Joe.

''Ok, o sa cautam o pestera ceva si maine ... Maine o sa mergem sa cautam Jumatatea.''spun eu vocea mea devenind din ce in ce mai joasa.

''D-Dar nu voriai sa il cautam pe A-..''

''Taci, te rog. El a plecat. Nu a zis nimic, nu sunt eu obligata sa am grija de el. Daca ne intalnim cu el pe drum, ok. Daca nu asta e.''ii raspun eu in timp ce incerc sa ma urc intr-un copac. ''Poate putem dormi aici.''

''Veverite mutante?''

''Fi serios! Nu exista asa ceva,''

Sa speram ca ce am zis e adevarat. Nu stiu ce m-a apucat. Este asa de ciudat. Poate maine o sa fie mai bine. Poate sunt doar obosita.

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Jul 18, 2015 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

JumatateaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum