Solutii

112 16 6
                                    

Ma trezesc. In dreapta mea este Austin, inca dormind si in stanga Joe, care se uita la asfalt, meditand.

Cand a simtit ca ma misc si-a atintit privirea asupra mea.

"Neata," sopteste acesta.
"Neata," raspund eu in timp ce ma ridic si ma asez langa el.

Toti ceilalti dormeau, asa ca am decis sa aflu cat mai multe lucruri despre el. Ca sa fiu sigura ca nu are veverite ascunse pe aici. Niciodata nu poti fi prea sigur cu veveritele.

"Ce semn ai?" spune el in timp ce isi indreapta privirea spre Austin.
"Um, pai, nu stiu exact cum sa il explic, este ce-"
"Scuze ca te intrerup, dar poate este mai usor daca il vad?" spune el pe un ton jos in timp ce schiteaza un zambet cald.

Imi dau parul laoparte si trag putin de bluza ca sa poata sa il vada pe tot. Inca zambea, ochii lui parca slipind. Era putin ciudat, dar, nu asta vroiam eu sa stiu! Nu asta conta! Veveritele contau, mia exact viata mea ...

"Hmm, interesant," imi spune in timp ce se intorce cu spatele si isi ridica bluza.

Ochii mei s-au marit cand am vazut ca spatele lui era plin de semne, scris, imagini.

"Stiu ca e cam ciudat, dar e mai sus, cel cu pasari, cred, nu prea am mai tinut cont care e ... " spune el pe un ton sec.
"Merci, o sa ajute," ii raspun eu in timp ce ii ating spatele.

Nu stiu de ce, dar eram atrasa de toate imaginile alea si de scris, era fasninant, nu mai vazusem asa ceva. Gasesc ceva, o pasare mai exact, erau langa ce parea a fi un vers, dar nu eram sigura. Cu toate astea reusisem sa descifrez ce scria: "I'm gonna raise you like a remix, than I'll change you like a pheonix" ce era aia? De unde? Era asa de ciudat, iar pasarea arata din ce in ce mai mult cu un phonix.

"Joe?" ii spun eu in timp ce imi i-au mana rece de pe spatele lui, iar el isi trage inapoi bluza.
"Da?"
"Ce e cu scrisul ala si de ce este spatele tau asa?" ii spun in timp ce il vad cum isi ridica manecile, mai multe desene aparand.
"Tatuaje, bine, acum sunt nimite altfel si nu prea mai sunt folosite, ciudat nu? Dar, scrisul ala e un vers, de la un cantec, vechi, asta nu conteaza. Oricum scirul ala de langa "semn" parea sa se potriveasca, asa ca era logic sa pun aia acolo." imi spune el in timp ce se intinde, ochii lui albastrii examinand cerul, care putea fi vazut printr-o gaura mica.

Ma apropii de el. Imi incrucisez picoarele si incep sa ii examinez mainile. Devenea din ce in ce mai interesant si acele imagini deveneau din ce in ce mai frumoase, incepeau sa imi place si sa vreau una. Niciodata nu m-am gandit ca mai putem avea si alte semne pe noi, nu credeam ca aveam voie ...

Ochii mei se indreapta spre gaura acea. Era noapte, se putea vedea luna era aliniata perfect cu acea gaura. Ma duc inapoi langa perete. Ochii mei inca uitandu-se la Joe. Era ciudat si interesant, un mic mister care trebuia fi rezolvat.

"Joe, am o intrebare. Tu ai avut vreaodata legaturi cu Veveritele?" ii spun eu pe un ton serios.
"Um ... Nu cred, de ce?" imi spune in timp ce se uita la mine cu o privire foarte confuza.
"Pai, Veveritele sunt animale foarte periculoase, care te pot manipula. Pentru o secunda par prietenoase, dar in urmatoare o sa iti manance creierul!" ii spun eu in timp ce incerc sa imit miscarile unei veverite mutante.
"Nu, nu am avut," imi raspune acesta in timp ce incepe sa rada.
"Ss ...! O sa ii trezesti! Si poate o sa atragi si veverite!" ii spun eu in timp ce ma grabesc spre el.

Mana mea dreapta era acum pe gura lui, incercand sa opreasca sunetele, iar cealalta era in jurul gatului lui.

"Acum, promiti ca nu mai razi?"

Da din cap si se uita la mine, mormaind ceva, nu imi pot de seama ce. Apoi simt ceva ud atingandu-mi mana. Ii dau drumul, capul lui lovindu-se de asfalt

JumatateaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum