Elérkezett a péntek, ami alapjáraton egy teljesen laza napnak lehetne körülírható, ugyanis tegnap volt Hálaadás, plusz a mai napot megkaptuk igazgatói szünetnek, úgyhogy ez a nap nem is lehetne ennél chillesebb. Ámbár van egy szülinaposunk, és egyben a legjobb barátnőm, aki estére óriási bulit akar csapni a saját vállalkozású bárjukban, és természetesen az egész családom hivatalos a bulira. Európában valószínűleg sokat számítana egy embernek a tizennyolcadik betöltött év, de itt Amerikában attól függetlenül ugyanúgy élheted a kiskorúak életét, ezért nekünk nem olyan nagy dolog a tizennyolcas szám. Evidens, hogy a huszonegy lesz az, amit hangoztatni kell és kegyetlenül megünnepelni.Ötletem sem volt mit kellene felhúznom egy buliba, ugyanis nagyon ritkán mentem bárhova is. Stréber diák létemre mindig otthon voltam, és miután leraktam a történelem könyvet, sorozatokat néztem a Netflixen, és semmiképp sem ittam le magamat egy diszkóban. Úgyhogy a mai este miatt tartok kicsit a viselkedésem miatt, ugyanis egyáltalán nem tudom hogy kell bulizni. Mármint, én józan vagyok, soha nem iszom anya miatt, és félek kicsit, hogy a józanságom miatt maradok az a tipikus széken ülős lány, aki csak néz maga elé, és nem képes feloldódni. Na meg persze ott van a dilemma is, hogy miben kellene megjelennem, ugyanis nem tudom mi lenne a legmegfelelőbb öltözet egy szülinapi buliba. Elterveztem, hogy Shelby nélkül még csak rá sem nézek a szekrényemre, úgyhogy este ötig semmin sem gondolkodtam, csak kihasználtam az alkalmat, hogy péntek van és nincs iskola, és egész nap sorozatoztam kikapcsolódásképpen.
Viszont a sorozatozás átka az az, hogy kegyetlenül elmegy az idő, és csak akkor eszmélsz fel a valóságba, mikor a szülinapos legjobb barátnőd beront a szobádba a bátyáddal együtt.
- Na ezt sürgősen kapcsold ki! - rontott be Finneas és Shelby a szobámba, és fintorogva ránézett a Bridgerton családra, amit ma kezdtem el nézni, és hát...most mit mondjak? Teljesen oda meg vissza vagyok ezért a sorozatért.
- Ahj, jó! - forgattam a szememet, aztán fájdalmasan kinyomtam a Netflixet a tévémről, és automatikusan a Spotify-ba léptem.
- És a távirányítót is add ide, mielőtt valami klasszikus szart kapcsolsz be a kosztümös förtelem után! - vette ki Shelby a kezemből a távkapcsolót, és inkább benyomta az ő "badass" albumát.
- Miért vagy ennyire elszontyolodva húgocskám? - huppant le mellém Finneas, és összeborzolta a frissen mosott hajamat.
- Nem vagyok! Csak belemerültem a sorozatba, és ti meg berontottatok, mint valami FBI sereg. - fontam sértődötten keresztbe a karomat.
- Ó bocsáss meg! Elfelejtetted, hogy ma van a bulim? - nézett rám Shelby szúrós szemekkel, és már a szekrényemben turkált.
- Nem felejtettem el! Csak fingom sincs mit kell felvenni egy bulira, meg hogy viselkedjek és satöbbi...- néztem rájuk értetlenül, ők pedig inkább csak egymásra néztek, és azt hiszem szemkontaktusból megbeszélték, hogy őrült vagyok.
- Áh igen Finneas, az antiszociális húgod még sosem volt bulizni. Így már értem a félelmed okát Bella. Lesznek ott mindenféle szörnyűségek. - kuncogta el magát a végére Shelby, de természetesen nem segített semmit.
- Hülye! Ne hozd rá jobban a frászt a húgomra! Ígyis stresszben van. - hát az igazság az, hogy tényleg stresszben voltam. - Nem lesz semmi para, főleg, hogy én ott vagyok és megvédelek Belladonna. Oké?
Azt hiszem ezért kívánok mindenkinek egy olyan bátyót, mint amilyen Finneas. Finneas tipikusan az olyan testvérek egyike, aki bármi áron megvédi a családját, de főleg ha van egy kisebb testvére, és főleg ha lány. Ebből a szempontból szerencsésnek is mondanám magamat, mivel egyrészt nagyon jól kijövünk egymással, másrészt pedig ha bármi van, hívhatom és számíthatok rá. Finneas Jones a legjobb testvér, akit valaha is kívánhattam volna.
ESTÁS LEYENDO
Háborgó Mélység [BEFEJEZETT]
RomanceA Fell's Church-i gimnáziumnak évek óta egyetlen igazgatója volt, aki hosszú pályafutása után visszavonult, így az iskolának új igazgatót kellett választania. Így került a képbe Christian Vance, a frissen diplomázott, ambiciózus, született vezéralak...