- Szóval nem tudom Bella mi legyen...- dőlt hátra Shelby a nyikorgó ágyamon, miközben a háttérben egy Netflix sorozat ment. Elkezdtük nézni, viszont az első rész tizedik percében Shelby nem bírta tovább, és kifakadt Abel miatt.Elmondta a féltve őrzött titkát, és nem is lehettem boldogabb érte, amiért megbízott bennem. Megérte kivárni a dolgot, mert így sokkal másabb meghallgatni egy kifakadt barátnőt, mintha én akarnám kicsikarni belőle azt a dolgot, amiről nem biztos, hogy akarna beszélni. Egy hónap kellett hozzá, hogy kifakadjon, és én türelmesen vártam.
- Örülök, hogy elmondtad nekem Shelby. - mosolyodtam el kedvesen.
- Én szeretek vele lenni, meg minden érted. - folytatta tovább az eszmecserét a plafont bámulva. - Kedves velem, viszont tökre nem érzek még olyan intenzíven iránta, mint kellene.
- Figyelj Shelby, ezek a dolgok úgyis ki fognak alakulni köztetek, ha mindketten szeretnétek egymással lenni. - tanácsoltam neki reálisan. - Abel egy nagyon rendes srác, szerintem hozzád való.
- Igen, csak inkább haveri az egész. Egy két csók volt, semmi több. - éreztem a hangján a csalódottságot, és teljesen megértettem őt, mert Shelby is egy igazán intenzív lány, aki már szeretne új dolgokat tapasztalni fiúkkal.
Egyik kapcsolatban sincs mindig harmónia. Ha csak az lenne, akkor valami egyáltalán nincs rendben, és unalmas lenne az egész. Abel és Shelby kapcsolata pedig még alig alakult ki, természetes, hogy nehézségekbe ütköztek az elején. Az első egy hónap mindig a próba időszak, és ha azon túl jutnak, és még mindig akarják egymást, akkor biztosan egymással szeretnének járni.
- Abel is csak tizenhét éves. Lehet kicsit félénk ilyen téren. - próbáltam védeni a fiút, mert Shelby-nek meg kell értenie, hogy nem minden srác olyan, mint a filmekben.
- De engem ez idegesít! Miért nem tud kicsit határozottabb lenni? Az agyamra megy már a sok romantikus hülyeségeivel, meg azzal, hogyha én akarok valami mocskosabbat, akkor leállít, és azt mondja, hogy "van időnk, ne siessük el". - pattant fel hirtelen ülő pozícióba, és rácsapott a combjára.
- Shelby, végülis van benne igazság. Túl sok idétlen kúrós zenét hallgatsz, és beleéled magadat olyan dolgokba, amikre bőven ráérsz. - nevettem el magamat, és megtörtem a jeget, ugyanis Shelby is elnevette magát.
- Szerinted túl sokat várok el ilyen téren? Vagy, túl rámenős vagyok? - kérdezte tanácstalanul, én pedig megráztam a fejemet.
- Nem vagy rámenős egyáltalán. - fogtam meg a kezét. - A legjobb barátnőd vagyok óvodás korod óta, és a legjobbat akarom neked! De Abel egy félős srác, akinek kell idő, hogy kibontakozzon.
- Igazad van Bella. - sóhajtott Shelby.
- Úgyhogy most összekapjuk magunkat, és elmegyünk hatalmasat bulizni Richmondba, és nem gondolunk semmilyen pasira sem, hanem jól fogjuk magunkat érezni? Okés?! - mosolyodtam el szélesen, és megszorítottam a kezét.
- Ki vagy te, és hova lett a boomer barátnőm? - húzta fel Shelby a szemöldökét nevetve. Felpattantam az ágyról, és a távirányító segítségével kinyomtam a Netflixet, és átkapcsoltam a Spotify-ra, és bekapcsoltam Shelby kedvenc számát.
- Új év, új én...tudod! - kacsintottam rá, és elkezdtem énekelni a szöveget, miközben a távirányítót mikrofonnak használtam.
Szilveszter van. Alighanem az egyik kedvenc napom az évben, mert a szilveszteri bulikban mindig van valami izgalmas. Már csak alapjáraton az az érzés, hogy egy új év indul, adrenalinnal tölt el, és izgalommal. Tizenöt éves korom óta mindig Shelby-vel és Finneassal töltöm a szilvesztereket egy házi buliban, és ez ma sem lesz másképp. Finneas még karácsonykor szólt, hogy egy spanyol haverjánál, – akivel Madridban dolgozott, viszont Richmondban lakik – lesz egy szilveszteri buli, én pedig tűkön ülve vártam, mivel attól függetlenül, hogy nem iszom, mindig is vártam a szilveszteri bulikat.
VOUS LISEZ
Háborgó Mélység [BEFEJEZETT]
Roman d'amourA Fell's Church-i gimnáziumnak évek óta egyetlen igazgatója volt, aki hosszú pályafutása után visszavonult, így az iskolának új igazgatót kellett választania. Így került a képbe Christian Vance, a frissen diplomázott, ambiciózus, született vezéralak...