•Huszonharmadik Fejezet•

8.4K 375 53
                                    



Azzal, hogy kiderült minden félreértés Christian körül, olyannyira egyenesbe hozta az életemet, hogy elfelejtettem milyen érzés is nyomorultnak lenni. Hétfő óta le sem lehet vakarni a mosolyt a számról, és bár a balhék miatt nem szabadna jól éreznem magamat, egyszerűen nem tudok nem mosolyogni mindenen. Az iskolában hamar híre ment, hogy Christian arcába fújtam a cigimet, és rá is gyújtottam az épületben, amiért minden diák irigykedve bámult, mert őket nem jegyzi meg a nagy Christian Vance, vagy mert ők nem voltak elég tökösek valami butaságot csinálni, ami megbélyegezhetné az évüket. Ha nem kavarnánk Christiannel titokban, és csak literálisan diák és igazgató lennénk, talán én se mertem volna megcsinálni ezt, de ismertem már Christiant valamennyire, és felbátorított a helyzet, amiért köztünk több van, mint diák és felettes kapcsolat. A tanárok eszeveszettül fújnak rám, Umbridge konkrétan minden óráján kihívott felelni, és nem bírt megjegyzés nélkül lefeleltetni. Szerinte Christiannek már réges-rég ki kellett volna rúgnia, főleg a mostani balhém után. Megjegyzés nélkül hagytam a fortyogását, mert egy olyan fölényes pozícióban voltam, hogy akármit csinálhattam volna, Christian nem rúgna ki. Vagyis, remélem, de megbizonyosodtam arról, hogy felesleges hülyeségeket csinálnom, mert minden a legnagyobb rendben.

Szóval a sulit felkavarta a nagy balhém, és akármennyire kellett volna bűnbánóan, lehajtott fejjel közlekednem, egyszerűen nem tudtam ilyen jól színészkedni, mert boldog voltam, csak senki sem sejtette miért.

Pénteken, suli után elmentünk Finneassal, és Shelby-vel beiratkozni a KRESZ tanfolyamra, ugyanis a karácsonyi ajándékomat szeretném minél hamarabb beváltani, és nyárig letudni a jogsi szerzést, mert létfontosságú, és amúgy is imádom a gyorsaságot. Még hétfőn beavattam a bátyámat és a legjobb barátnőmet Christian szombati tervéről, és elmeséltem nekik, hogy mekkora félreértésben voltunk, amiért azt hittük, hogy Chloe Christian barátnője, pedig valójában az ikertesója, és ez egyikünknek sem tűnt fel. Csak hosszas kielemzés után döbbentünk rá, hogy Chloe kiköpött Christian, csak nőben.

- Egyébként, szerintem...szerintem nagyon szép nő. - nézte a telefonját Finneas, és felhúzott szemöldökkel elemezte Chloe Facebook oldalát. A visszapillantó tükörből próbáltam lesni Shelby reakcióját, de csak bólogatott, mivel ő is a képet nézte a saját mobilján.

- Igen. Karakteres az arca, meg szép a mosolya. - folytatta Shelby is. - Milyen a személyisége?

- Képzelj el egy lányt akiben van egy kis Finneas és Bella is. - néztem hátra Shelby-re, aki meglepetten bámult rám vissza.  

- Tehát a csaj egy igazi bro girl! - lelkesedett be Finneas. - Figyelj nem bánom, valahogy meg kellene ismernem ezt a bigét. Mondjuk egy duplarandi?

- Eszedbe ne jusson! - nevettem fel őszintén meglepődve. - Felőlem hívd el randira, de velünk fixen nem jöttök el. Christian jóval szofisztikáltabb mindhármunknál, és a falba verné a fejét, ha négyen össze lennénk zárva. Ráadásul mi Christiannel nem igazán mehetünk olyan helyre, ahol emberek vannak...érthető okokból.

- Jó, persze. - legyintett Finneas. - De akkor is, ezt a csajt az ég küldte nekem! Majdnem egykorúak vagyunk, hasonló személyiségek, én brutál jóképű vagyok, ő dögös...

- Kihagytad, hogy szerény. - röhögte el magát Shelby.

- Köszönöm kedves barátom, a legfontosabbat ki is hagytad. Nem elég, hogy szerény vagyok és okos, de még a humorom is jó, és Shelby alátámaszthatja, hogy az ágyban is Istennek hívnak.

- Fúj de egy hímringyó vagy! - csaptam tarkón a bátyámat, aki behúzott nyakkal csak röhögött. - Meg egy egoista barom. Ilyeneket ne mondj Chloe-nak, mert szánalmasan fogsz előtte festeni!

Háborgó Mélység [BEFEJEZETT]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora