- Komolyan mondom Bella, hagyd már abba ezt a búvalbaszottságot! - állított meg Finneas az előszobában, mikor a konyhába indultam. - Egy hete nem csinálsz mást, mint magadba fordulsz, és kizársz.- Elmondtam, hogy veszekedtünk Christiannel. - téptem ki a karomat a szorításából. És egyébként azért mertem ilyen nyíltan beszélni Christianről itthon, mert apa éppen elutazott a héten, ezért nem kellett súgdolóznunk a titkos kapcsolatomról.
- Jó, de miért nem beszéled meg vele? - tárta ki a karjait Finneas értetlenkedve. - Ha belegondolsz, annyira nem vagytok olyan helyzetben, ahol megengedhetitek magatoknak az ilyen idióta hisztiket.
- Ez nem hiszti, Finneas! - csattantam fel idegesen. - Nem értheted mi megy köztünk, és tulajdonképpen nem is arról van szó, mert általában mindig jól megvagyunk egymással. A baj az, hogy én beleszerettem, ő meg elrejti az érzéseit előlem.
Finneas nem tűnt meglepettnek, miután kijelentettem, hogy beleszerettem Christian-be. A bátyám, és jobban ismer, mint bárki más.
- Miért nem lepődsz meg azon, amit mondtam? - kérdeztem összehúzott szemekkel.
- Mert már tudtam. Igazából előbb tudtam, mint te. - röhögött ki Finneas. - Belladonna, ne hagyd, hogy egy ilyen tönkre tegye a boldogságodat. Emberek vagyunk, és kommunikálunk egymással. Te pedig elég sokat beszélsz, úgyhogy ez is egy olyan dolog, amit csak úgy lehet megbeszélni, ha kommunikáltok.
- Nem akarom keresni, mert várom, hogy ő keressen! - makacsoltam meg magamat, amire Finneas csak megforgatta a szemét.
- Nőj fel kérlek! - került ki Finneas, és a következő pillanatban kopogtak az ajtón. - Jaj, nyisd már ki légyszi, rendeltem kaját! Pénz az előszoba szekrényen, és ha az a dögös csaj a futár, akkor adj neki borravalót! Én elmentem játszani!
- Fú, de egy lusta dög vagy! - kiáltottam vissza neki, de csak becsapta apa szobájának ajtaját, én pedig előrementem.
Az előszoba szekrényre nem volt kirakva pénz, tulajdonképpen már itt gyanús volt nekem, hogy Finneas rám bízza a "kaja átvevést". Kinyitottam az ajtót, és döbbenten vettem tudomásul, hogy nem az a dögös futár csaj áll velem szemben, hanem nagyon is az ellentettje. Christian, összekócolt hajjal, egy szürke pulcsiban, fekete télikabátban, és farmerban állt előttem, ráadásul megakadt a szemem a fekete fehér Jordan-én is, amit rohadtul irigyeltem. Összeállt a kép, tudtam, hogy Finneas hívta át, amit később biztosan meghálálok neki, de jelen pillanatban valahogyan nem számoltam azzal, hogy Christiannel fogok ma találkozni...így. Úgy értem, az ő öltözéke még akkor is menő, mikor lázában van, tehát ez azt jelenti, hogy nem öltönyben, de én viszont kegyetlenül festettem. A hajam össze-vissza kontyban volt, mert hajat kell mosnom, egy hosszú sushi mintás zoknit viseltem, és Finneas bő Rick és Morty-s felsőjében voltam. Na jó, volt alattam egy apró short, de melltartó például egyáltalán nem.
Christian óvatosan végigvezette rajtam a tekintetét, de még mindig csak álltunk egymással szemben. Ő az ajtó előtt, én pedig az ajtóban.- Cuki zokni. - pillantott Christian a lábamra, én pedig megforgattam a szemeimet, és ezzel megtörte a kínos csendet.
- Ne nyalj, nem áll jól. - tártam ki az ajtót, és intettem a kezemmel, hogy fáradjon beljebb.
Ahogy Christian belépett a lakásba, akkor döbbentem rá, hogy ő szó szerint itt van nálunk, és kénytelenek vagyunk beszélni egymással. Christian érdeklődve körbevezette a tekintetét a lakáson, de nem fintorgott, nem tett semmi megjegyzést, csak illemtudóan levette a cipőjét, és megkértem, hogy kövessen a konyhába.
STAI LEGGENDO
Háborgó Mélység [BEFEJEZETT]
Storie d'amoreA Fell's Church-i gimnáziumnak évek óta egyetlen igazgatója volt, aki hosszú pályafutása után visszavonult, így az iskolának új igazgatót kellett választania. Így került a képbe Christian Vance, a frissen diplomázott, ambiciózus, született vezéralak...