🐥
Tuvaletin yerlerinde,cenin pozisyonunda yatarak ağlarken acıyan karnını tutuyordu minik beden."Lütfen...Vurmayın artık."Diyerek içli içli ağlarken,çocuklardan biri son kez bacaklarına tekme attı.
Minik beden yerde acı içinde kıvranırken çocuklar gülerek tuvaletten çıktılar.
Bacakları,karnı,beli,sırtı,yanağı,kalbi her zerresi acıyla sızlıyordu.
"Dikkat etse-Hey!Sen iyi misin?"
Adım sesleri duyarken olduğu yere daha çok sinerken"Lütfen..."Diye mırıldandı."Tamam sakin ol bir şey yapmayacağım...Sen tekerlekli sandalyeyi al,çocukla ben ilgilenirim."Erkeksi ses boğuk bir şekilde kulaklarına doluyordu.
"Gel bakalım..Sakin ol civciv."Yerden havalanırken gözlerini,acıya daha fazla katlanamayarak kapattı.
.
Gözlerini açtığında gördüğü ilk şey beyaz bir tavan,ardından yakışıklı bir yüz olmuştu."Cennetteyin herhalde,merhaba yakışıklı melek."Diyerek gülümsedi.
Adam dişlerini gösterek gülümsedi."Nasıl hissediyorsun?"Minik beden "Cenneteki karşılamamı,yakışıklı bir melek yaptı...Yani iyiyim...S-su alabilir miyim?"Diyerek acıyan boğazını tuttu.
Adam,minik bedenin doğrulmasına yardım ettikten sonra komodinin üzerindeki suyun kapağını açarak çocuğa içirdi.
Minik beden,iki minik yudumda tıkanmıştı.
Adam suyu kapatarak yerine bıraktı.Bu sefer sandalyeye oturmak yerine,sedyede yatan çocuğun yanına oturdu.
Yüzü yara bantları ve şişikler ile kaplı çocuğa bakarken içi gidiyordu.
"Yakışıklı melek...Neden üzüldün?"Diye sordu çocuk."Güzel çocuk zarar gördüğü için."Diyerek parmak ucuyla,çocuğun alnına dökülen sarı saçlarını kenara ittirdi."Beni sen mi kurtardın?"Diye sordu utanarak.
Adam başıyla onayladı."Teşekkür ederim."Sarışın kocaman gülümseyerek, adamın kucağında duran büyük ellerini kendi minik elleri arasına aldı.
"Sana nasıl kıydılar?"Diye fısıldadı,elini tutan minik eli sıkıca tutarken.Aralarında bir süre sessizlik olurken adam,mavi parlayan gözlere çocukta,ela gözlere baktı.
"Bera ben."Diye mırıldandı minik beden."Cüneyt ben de."Dedi adam.
Bera gülümseyerek hala birleşik olan ellerine baktı."Sen gerçekten meleksin...Erkekler başka erkeklerin ellerini tutmaz-mış."Dedi üzgünce."Kim demiş bunu?Bak tutuyorum ya senin elini."Diyerek daha sıkı tuttu minik elleri.
"Laaan!Uyandı mı bebe?"İçeriye dalan adamla,Bera refleks olarak ellerini çekmeye çalıştı ama Cüneyt izin vermedi."Uyanmasa bile senin borazan sesine uyanırdı kardeşim."Diyerek ters ters baktı esmer çocuğa.
"Bebeye bak hele!Ne tatlı lan civciv gibi."Diyerek güldü esmer çocuk,arkadaşını umurdamadan."İyi misin civciv?"
Bera,neşeli adamı başıyla onayladı."İyiyim!"Esmer gülerek,çocuğun sarı saçlarını okşadı ardından ikilinin birleşik ellerini fark ederek Cüneyt'e abartılı bir şekilde göz kırptı."Tekerlekli sandalye nasıl?"
"Turp gibi kardeşim,selamı var."Adam, arkadaşının sorusuna dalga geçerek cevap verirken sarı yumuşak saçları karıştırmaya devam etti."Lan Ahmet,çek şu elini!"Cüneyt sinirle adamın eline vurarak çocuğun saçlarından ayırdı.
"Kıskanç tavuk hele!Neyse lan,çocuğa saldıran yavşakları şikayet edeyim dedim biri bilmem ney müdürün oğlu muymuş neymiş-"
"Nerenle dinledin Ahmet?"Cüneyt çenesini baş parmağı ile kaşıdı."Kulağımı kaşıyordum abi,duymadım pek...Neyse bilmem bir şeyin oğluymuş şikayet ile ilgilenmediler."Dedi özetle ardından "Bizde aşşiret çocuğuz oluuum!"Diye garip bir ses tonuyla konuşunca,Bera daha fazla dayanamayıp kahkaha atmaya başladı ama acıyan karnıyla yüzünü buruşturdu.
"İyi misin?"Cüneyt endişe ile sordu."İyiyim birazcık acıdı sadece.Şikayet ile vakit kaybetmeyin işe yaramıyor."Diye mırıldandı."Haydaaa!Ne zamandır uğraşıyorlar seninle?"Ahmet,çocuğun boştaki diğer yere oturdu."Uzun zamandır."Diyerek buruk bir şekilde gülümsedi.
Cüneyt sinirle bir nefes verdi."Sizi daha önce bizim okulda görmedim."Diyerek gözlerini kırpıştırdı."Liseli değiliz biz bebe.Üniversite bölüm tanıtımı için gelmiştik."Diyerek açıklama yaptı Ahmet.Bera'nın mavi gözleri parladı "Üniversiteeee miiii?"
"Heee yaaaa!"Ahmet çocuğun taklidini yaparak ayağa kalktı."Ben atıştıracak bir şeyler alayım.Civcib bebesi ne istersin?"
"Çikolata!"Cüneyt çocuğa baktı."Sen ne istersin kardeşim?"Ahmet odadan çıkmadan önce aklına gelmiş gibi sordu.
"İsteyebileceğim her şey burada zaten."Dedi Cüneyt,gözlerini minik bedenin mavi gözlerinden ayırmadan.
Yeni kurgu şoku 😳
Çerezlik kısa bir kitap olur derim 60 bölüm sürer o yüzden bakalım...
Ama soft olacak diğer bütün kurgularım gibi...SİZLERİ SEVİYORUM 💛
ŞİMDİ OKUDUĞUN
APRICITY (BxB)
Romance[TAMAMLANDI] Tekerlekli sandalyeye mahkum olduğu için kendisini koruyamayan bir çocuk,zorbalığa uğramak zorunda mıydı? Peki kahramanı ne zaman gelecekti? Umarım en yakın zamanda gelirdi... Apricity -Kış gününde ortaya çıkan güneş ışığı veya kış gü...