20-Zaman Tanımak

9.4K 873 180
                                    

•Witt Lowry, Ava Max-Into Your Arms

•Witt Lowry, Ava Max-Into Your Arms

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

🐥

Cüneyt ,uyuyan civcivin sarı tutamlarını parmak uçları ile okşarken bir yandan üşümesin diye üzerine örttügü battaniyeyi düzeltmiş "Güzelim benim."Diye fısıldamıştı.

Şarkı söyledikten sonra rahat kıyafetler giymişlerdi çünkü bugün burada kalacaktı minik civciv!!Cüneyt Ahmet'e 'Bugün eve gelme. ' Temalı bir mesaj attı..Beraber yatağa uzandıklarında ise Bera sınavından dolayı dün gece uyuyamamış oluşu ve okulun yorgunluğu ile uyuyakalmıştı.. Cüneyt için hava hoştu! Minik bedeni her türlü izlemeyi seviyordu zaten.

Bir bebek gibi uyuyan bedenin pembelemiş yumuşak yanağını, elinin tersiyle okşadı Cüneyt.. Acaba birlikte olmak istediğini söylese ,Bera ona kızar mıydı? Bu düşünceyle kalbi maratona katılacak gibi hızlıca atmaya başlarken, nefesi kesilmişti, dudaklarını birbirine bastırarak aklına gelen ayıplı şeyleri kovmaya çalıştı.

Gelen bildirim sesiyle beraber minik bedenin üzerinden uzanarak, telefonunu aldı bu sırada minik el kazağını tutmuş ve bir şeyler mırıldanmıştı. Gülümseyerek geriden yatarken yabancı numaradan gelen mesajlar ile kaşlarını çattı.

Bilinmeyen numara:Cüneyt.

Cüneyt:Kimsiniz?

Bilinmeyen numara:Benim Dilan.
Dur engelleme!
Sadece geriden eskisi gibi olamaz mıyız?

Cüneyt:Soruyor musun bir de?
Sence olabilir miyiz Dilan?

Dilan(telefona kaydetmedi):Sadece bir hata yaptım! Bir insanı bu kadar kolay silip atamazsın.. Sen öyle biri değilsin.

Cüneyt:Aynen, sekiz-dokuz kere tekrar bana bir hata!
Eski salak Cüneyt yok karsında Dilan.
Yaklaşma bana.

Numarayı engelleyerek telefonunu kapattı. Sinirle elleri titrerken, telefonu tekrardan uzanarak komidinin üzerine bıraktı bu sırada burnuna dolan dalin kokusu sinirlerini yatıştırırken, kolunda mışıl mışıl uyuyan minik bedenin sarı saçlarına öpücükler kondurdu bir yandanda sevdiği kokuyu sakinleşmek için içine çekiyordu.

"Cüneyt.. " Uykulu sesle geriye çekilerek aralanan mavi gözlere baktı. "Uyandırdım mı? "Bera başını olumsuz anlamda sallayarak gülümsedi. "Sorun değil.. Sen bir üzgün bakıyorsun sanki ne oldu? " Civcivin bunu anında anlaması ile şaşırırken "Malum kişi mesaj atmış."Diye homurdandı.

" Haydaaa! Baya rahatsız edecek gibi duruyor. "Bera cümlesinin sonunda esnerken yaşaran gözlerini sildi, ne yapabileceklerini düşünüyordu.. Kızı nasıl uzak tutacaklardı ki? " Hah! Eğer yanına gelir veya mesaj atarsa yine, sevgilim var dersin!"

"Böyle olmasından nefret ediyorum.. Ortaya çıkan eski sevgilimi nasıl kovacağımı civcivim ile tartışıyorum. " Cüneyt derin bir nefes vererek eliyle yüzünü sıvazlarken minik elin parmaklarını tutması ile gülümseyen Bera'ya döndü. "Sevgilim~Hayatlarımızı birleştireceksek eğer ,bu iyisiyle kötüsüyle olmalı! Elbette seni rahatsız eden biri, bir durum varsa bunu beraber tartışabiliriz,çözebiliriz.. Kendini kötü hissetme. "

"Bera.. Ben senin yaşında bu kadar zeki ve anlayışlı değildim.Kurban olurum sana ya! " Cüneyt pembe yanakları sıkıştırarak dolgun dudaklarını öperken minik bedenin kıkırdamalarını dinliyordu.Civcivin ona her konuda yardım etmeye çalışması,yanında olması çok mutlu ediyordu onu!

..Tabii işler nasıl Cüneyt'in minik bedenin üzerine çıkarak sıcak boyunu yavaşça ölmesine, Bera'nın kıkırdamalarının kısık inlemelere dönüştüğünü anlayamamışlardı.

Cüneyt son bir öpücük kondurarak, nefes nefese kalmış olan bedene baktı kararmış gözlerle.Devam etmek istiyordu ama edemezdi.

Bera'nın yanlış anlamasını istemiyordu. Eski sevgilisinin ortaya çıkışı ile onu kullandığını düşünebilirdi, kendisini hazır hissetmiyor olabilirdi ve daha bir çok şey vardı bu yüzden devam etmedi.

Minik bedenin yanağına son bir öpücük kondurarak ayağa kalktı. Bera kendisini izlerken gülümsemiş ve "Çok acıktım yemek yiyelim mi? Yoksa kendimi tutamayarak seni yiyeceğim. " Demişti.

Bera gülümseyerek başıyla onayladı... Cüneyt'in bu cümleleri neden kurduğunu tahmin edebiliyordu aslında, kendisine bu konuda-Yani birlikte olmak konusunda zaman tanıması çok hoşuna gitmişti.

Dilan:Sadece bir hata yaptım! Bir insanı bu kadar kolay silip atamazsın

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Dilan:Sadece bir hata yaptım! Bir insanı bu kadar kolay silip atamazsın.. Sen öyle biri değilsin.
Bne:Şundaki cesarete bakar mısııığn???

SİZLERİ SEVİYORUM CİVCİVLERİM 🐥

APRICITY (BxB) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin