16-Sarhoş Melek

10.4K 948 180
                                    

•Jonas Brothers-Sucker

🐥

Cüneyt sarhoş gibi yalpalayarak yürürken, çoğu kişi dik dik kendisine bakıyor ve kenarlara kaçıyordu.

Karşıdan gelen Ahmet kaşlarını çatarak hızlı adımlarla Cüneyt'in önüne gelerek kolunu tuttu."İyi misin lan?"

Cüneyt "Eheeeehheheee..."Şeklinde gülerek aşağı doğru kayarken Ahmet iki kolundan tuttu."Ulan bir dur,ne oluyor?"

"Ahmeeet!"Derken dizleri yere değmiş  arkadaşı tuttuğu için kolları havada duruyordu."Ne oldu kardeşim,ne oldu lan?"Ahmet şaşkınlıkla bağırırken koridordaki insanlar kendilerine 'Ne yapıyor bu değişikler?' Bakışlarını atıyordu.

"Sevgili olduk...Öpüştük...Koklaştık...Eheheh..."Diyerekgözlerini baygınca açıp kapattı."Neyyy?"Ahmet şaşkınlıkla,yere çökmüş adama bakarken gözlerini irileştirdi.
"Öpüştük abiii...Heehheehe.Artık sevgiliyiz...hehehehehe."

"Ne oldu lan buna?"Yanlarına gelen Biricik ve Mert şok içinde,yerdeki adama bakarken Cüneyt'i kaldırmak için Ahmet'e yardım ettiler.

.

"Bu çocuk senin bu hallerini biliyor mu?Onun yanında da deli gibi davranıyor musun?"Diye sordu Ahmet,gizlice video çekerken.

Cüneyt bir sağa bir sola zıplarken "Sevgilimle öpüştük...Sevgilim mi?"Diyerek durdu sonra kahkaha atarak "Sevgilimmmm!"Diyerek zıplamaya devam etti.

Ahmet videoyu durdurarak Bera'ya yolladıktan sonra Cüneyt'in telefonunu masaya bıraktı.Koskaca adam hala zıplayıp hoplarken, ellerindeki poşetler ile Biricik ve Mert eve geldi.

"Hala zıplıyor mu bu?"Diye sordu Birircik."Götüne kurt girdi sanırım."Diye mırıldandı Mert,cebindeki telefonu çıkartırken.

"Sevgilimm-"Tam o anda gelen mesaj sesiyle Cüneyt'in gözleri parladı.Pis pis sırıtırken, masanın üzerindeki telefonunu alarak gelen ses kaydını heyecanla açtı.

Bera'nın on-on iki saniyelik tatlı kahkahasını dinlerken,kalbini tutarak kendisini yere attı ve tekrar tekrar dinledi.Bir kere daha ses kayıdını açacaktı ki attığı videoyu görerek kaşlarını çattı.

Ahmet sessizce koltuktan kalkarak koşar adımlarla odasına gitti ve kapıyı kitledi.Çok geçmeden Cüneyt,tepindiği ve deli gibi bağırdığı videoyu izlerken sinirle bağırdı.

"AHMEEEEEEET!"

.

"Ben şimdi civcivin yüzüne nasıl bakacağım?"Diyerek yastığı başına bastırdı ve ufak bir çığlık attı."Görüldü de kaldı kardeşim.Cevap versene bebeye."Ahmet, arkadaşının kapıyı kırar gibi açması ile kafasına çarpması yüzünden şişen başına buzu tutarken mırıldandı.

"Utanıyorum...Olmaz."Diyerek bir çığlık daha attı."Saçmalama olum!Hep karizmatik hallerini mi görecek çocuk!?Cevap ver."Ahmet masanın üzerindeki telefonu alarak arkadaşının kucağına attı.

Cüneyt yastığı yüzünden çekerek derin nefesler aldı.Saatlerdir yastığı yüzüne bastırıyordu bu yüzden yüzü kıpkırmızı olmuştu.

Bera:*ses kayıdı*
(21.30)
Sevgilim iyi misin?
(21.31)
Civcivin seni merak ediyor.
(21.36)
Cüneyt?
(22.00)

Cüneyt:İyiyim bebeğim.
Ahmet abini haşladım sadece.

Bera:NEEEE 😱😱😱
HAŞLADIN MI?
CİDDİ BİR YANIK VAR MI?
HASTANEYE GİDİN!

Cüneyt:Yok bebeğim....Kızdım anlamında haşladım.

Bera:Haa...Anladım 🐥
Sevgilim.

Cüneyt:Ya dalga geçme...

Bera:*Ses kayıdı - Dalga geçmiyorum ki!Çok tatlıydın videoyu açıp açıp izliyorum...Ve seni özledim~ *

Cüneyt:Geliyim mi?
Beraber uyuruz?

Bera:😮
Gel Romeo!

Cüneyt:Geliyorum Juliet!
...
Ama erkek olan Juliet!

Ama erkek olan Juliet!

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

SİZLERİ SEVİYORUM 💛

APRICITY (BxB) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin