8-Ah Bu Minik Öpücükler!

12.4K 1K 200
                                    

🐥

C

üneyt çocuğun yere atılmış eşyalarına,devrilmiş sandalyesine,en arkaya çekilmiş masasına baktı ardından alayla kendilerini izleyerek el sallayan Ersan'a güldü.

Kucağındaki minik bedenin öne büzülmüş,dolu dolu olmuş mavilerine baktı."Pşt,civciv."Diyerek çocuğun dikkatini çekerek öğretmen masasına oturttu."Üzülme.Ben buradayım."Diyerek şevkatle sarı saçları okşadı.Bera burnunu çekerek başıyla onayladı.

Cüneyt,uzun kahverengi ceketini çıkartarak minik bedenin kucağına bıraktı.Bera ceketi sıkı sıkı tutarken,Cüneyt beyaz kazağının kollarını sıvadı önce yere devrilmiş tekerlekli sandalyeyi kaldırarak kontrol etti. Sağlam olduğunda emin olduktan sonra yerdeki defter ve kalemleri topladı.Sarı kaplı defterden düşen,küçük üzerinde kırmızı kalamle 'İBNE' yazılı kağıdı alıp cebine koydu.

Eşyaları sandalyenin üzerine koyduktan sonra sınıfın arkasında duran sırayı kaldırarak eski yerine getirdi.Kitapları ve kalem kutuyu masaya bırakıp,masanın üzerinde oturan Bera'yı kucağına aldı.

Dikkatlice çocuğu sandalyesine oturttu ardından sarı saçları geriye ittirerek alnına bir öpücük kondurdu."Ben gidiyorum bebeğim.Çıkışta görüşürüz."Bera minnetle adama bakarken,başıyla onaylayarak gülümsedi.

Cüneyt sınıftan çıkmadan önce ibne yazılı kağıdı,sınıf listesinin arasına koydu.Ersan ve tayfasının beti benzi atarken yerlerinden doğruldular ama okulda beton diye bahsedilen,sinirli hoca içeriye girince küfür mırıldanarak yerlerine sindiler.

Cüneyt,hocaya baş selamı vedikten sonra Ersan'a bakarak alayla gülümsedi ve el salladı.

.

"Sonra işte hoca,bu terbiyesiz şeyi kim yazdı diyerek bütün ders herkesi azarladı.Ben de o sırada resmimi bitirdim!"Diyerek heyecanla yaptıklarını anlattı Bera.Cüneyt ışıklarda arabayı durdururken minik bedenin ceketini kavramış elini tutarak,dudaklarına götürdü.

Minik bir öpücük kondururken,Bera kıkırdamıştı."Bu sefer ceketini unutma...Üşüdün mü,okula geri döndüğünde?"Diye sordu."Üşümedim bebeğim."Minik eli bırakmadan arabayı çalışırdı."Pekiii.."Diyerek yola odaklanmış adamı hayran hayran izlemeye başladı.

Duran araba eve geldiklerini haber verirken Cüneyt,hala tatlı tatlı kendisini izleyen çocuğa çevirdi başlarını.Sessizce birbirlerini izlediler bir süre ardından Cüneyt,minik bedene doğru eğilerek pembe yanaklara öpücük kondurdu.

Bera titrek bir nefes verirken kucağındaki cekete daha sıkı sarıldı.Cüneyt doyamayarak,yanağa arka arkaya minik öpücükler kondururken "Doyamıyorum sana."Diyerek daha uzun bir öpücük kondurdu.

Bera'nın kalbi dört nala koşarken "İstersen daha fazla öpebilirsin."Diye mırıldandı.Cüneyt gülümseyerek dudaklarını,alev alev yanan yanağa sürttü ve öpücükler ile süslemeye devam etti."Ohh!"Sert bir öpücük kondurup geriye çekildi ardından tekrardan öpücükler kondurup burnunu,sıcak boyuna sürterek derin bir nefes aldı."Mis kokulum."Diyerek derin nefesler çekerken,minik eller kazağını tutumuştu.

Cüneyt,çocuğun boynuna bir öpücük bırakarak geriye çekildi.Yanakları al al olmuş,gözleri kapalı,dudakları aralık minik bedenin yanaklarını,elleri arasına alarak baş parmağı ile gözlerin altını okşadı.

Bera gözlerini yavaşça açtı."B-ben de öpeyim mi?"Diye mırıldandı."Ö-öp."Cüneyt heyecanla onayladı minik bedeni.Bera dudaklarını,adamın yanağına getirerek onun yaptığı gibi minik öpücükler kondurdu.

Cüneyt eriyecek gibi hissederken boynunda hisettiği minik burun ile titrekçe bir nefes verdi.

Bera utanarak derin bir nefes aldı.Erkeksi koku burnuna dolarken,kazağı tutan ellerini biraz daha sıktı.

Cüneyt benim şey tarafım,birini görürüm ve derim ki 'Bu şahış benim en az üç yıl aşık olacağım ve kendimi heba edeceğim şahıs

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Cüneyt benim şey tarafım,birini görürüm ve derim ki 'Bu şahış benim en az üç yıl aşık olacağım ve kendimi heba edeceğim şahıs.' Civcivi buldu-gördü ve ondan başkasını görmüyor şimdi de...Biraz takıntılık gibi ama...

Şeyi çok seviyorum semelerin,ukeler ile yakınlaştığı zaman hissettikleri şeylerin yazılmasını/anlatılmasını.Diğer türlü odun gibi geliyorlar,hani odunu bile öpsen çatırdar ama bunlarda öyle olmuyor ya...

SİZLERİ SEVİYORUM 💛

APRICITY (BxB) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin