15-Biz Şimdi Neyiz?

10.8K 984 152
                                    

•Ant Saunders-Yellow Hearts

🐥

Cüneyt titrek bir nefes alarak dudaklarını,çocuğun pembe dudaklarına bastırdı.

İki çocuğunda kalbi hızla atarken,vücutları uyuşmuş gibiydi.Cüneyt minik bir öpücük sonrası geriye çekildi.Bera'nın parlayan mavi gözleri heyecanını bire bir yansıtırken, Cüneyt'in elalarıda pek farklı değildi.

"B-bir daha öpebilirsin."Diye mırıldandı Bera.Kabul etmeliydi,bu öpücük çok hoşuna gitmişti.Cüneyt'in eli ayağı, heyacanla birbirine girerken"Tamam."Diye fısıldayarak tekrardan dudaklarını,yumuşak dudaklara bastırdı.

Dudaklarını hareket ettirmeden dururken Cüneyt bir cesaretle dolgun alt dudağı, dudaklarının arasına alarak emdi.Bera'nın gözleri kapanırken titreyen ellerini,adamın omuzlarına koyarak romantik filmlerde gördüğü gibi acemi bir şekilde karşılık vermeye çalıştı.

Nefessiz kaldıklarında-daha doğrusu, heyecandan nefeslerini tuttuklarından biraz soluklanmak için ayrıldılar.

"İyi misin bebeğim."Cüneyt,çocuğun kızarmış yanaklarını okşayarak minik burnun ucuna öpücük kondurdu."Hmhm."Bera heyecanla onaylarken minik bir gülümseme oluştu dudaklarında.

"Nasıl hissediyorsun?"Cüneyt merakla sordu.Çocuğu korkutmak veya kendisinden uzaklaşmasını istemiyordu."Çok güzel..Hissediyorum."Diye mırıldandı Bera,çok utanıyordu ama bir yandan çok heyecanlıydı.

Cüneyt kocaman gülümseyerek pembe yanakları,minik burnu,dolgun dudakları,sıcak boyunu arda arda öptü.Altındaki minik beden kıkırdarken kollarını,Cüneyt'e sarmıştı.

Cüneyt pikeyi biraz daha aşağıya çekerek başını,çocuğun göğsüne yatırdı ve gözlerini kapattı.Nesef aldıkça inip kalkan göğüsle beraber içini huzur kaplarken kollarını, sıkıca minik bedene sardı.

"Şey...Sen de beni seviyor musun?"Diye sordu Bera.Cüneyt başını kaldırarak,mavi gözlere baktı."Sevmez olur muyum?Çok seviyorum.İlk görüşte kalbimden vurdun beni,masumluğun,güzelliğin beni öldürüyor Bera."Diyerek pembe dudaklara bir öpücük kondurdu.

Bera heyecanla nefes alıp verirken "Y-yürüyemiyor ve senden küçük olup,liseye gitmem sorun olur mu?"Diye sordu.Cüneyt'in bakışları ciddileşirken "Saçmalama bebeğim.Sorun olacak şeyler mi bunlar?Diyerek kaşlarını çattı.

Bera ellerini,çatılı kaşlara götürerek parmakları ile düzeltmeye çalışırken "Tamam,tamam kızma."Diye mırıldandı ardından "Biz şimdi...Sevgili miyiz?"Diye sordu.

"Olmak ister misin?"Cüneyt'in bakışları yumuşarken çenesini,minik bedenin göğüsüne koydu."E-evet!"Bera'nın gözleri parlarken gülümsedi.

"O zaman...Sayın Bera Güneş,Cüneyt Sangu'yu sevgiliniz olarak kabul ediyor,kalbinizi,öpücüklerinizi,sevginizi ona veriyor musunuz?"Diye resmi bir şekilde sordu.

Bera bu cümlelerle"Cüneyt Sangu'yu sevgilim olarak kabul ediyor,kalbimi, öpücüklerimi ve sevgimi ona veriyorum."Diyerek kıkırdadı.

SİZLERİ SEVİYORUM 💛

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

SİZLERİ SEVİYORUM 💛

APRICITY (BxB) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin