18-Yaralı Bir Melek

9.5K 877 100
                                    

•Shawn Mendes-Treat You better

🐥

Birkaç hafta sonra.

Bera sınav kağıdını hocaya uzatarak üzgünce önüne döndü.Bir insanın sınavı ne kadar kötü geçebikecekse, o kadar kötü geçmişti!

Sınavları başlamış ve bugün son sınavını olmuştu.Cüneyt'inde sınavları vardı, onunkiler daha önce bitmişti ama birkaç haftadır bu yüzden okul çıkışlarında buluşamamışlardı sadece Cüneyt onu okula götürüp,eve getirdiği vakitlerde görüşebilmişlerdi.

Ve ikiside birbirleri ile vakit geçirmeyi özlemişti.

Civciv sınıftaki bağırışıp birbirlerinin üzerine atlayan,telefonlarından kadın modelleri gösterip ağız suyu akıtan,hatta malum yerlerinin boyutunu yarıştıran oğlanlardan;birbirlerinin kaşlarını alıp dedikodu yapan,telefonlarından instagram ünlüsü olan erkeklere bakan kızlardan tamamen farklı bir boyuttayken dirseğini tekerlekli sandelyesinin koluna,avcunu yanağına yaslamış Cüneyt'i düşünmeye başlamıştı.

Cüneyt mi?Onda durumlar karışacaktı aslında ama şu an Bera'yı düşünüyordu..Dirseğini masaya,avcunu yanağına yaslamış bir şekilde.

Yanına koşarak gelen Ahmet'in telaşlı yüzünü fark etmeyecek kadar dalmış gitmişken, kolundan çekilmesi ile ağzından korku dolu "Anneni kesiyim!"Diye bir nida dökmüş,irileşmiş gözlerini Ahmet'e çevirmişti."Ne yapıyorsun lan?"

"Cüneyt kalk kardeşim gidiyoruz."Ahmet telaşla yemekhanenin kapısına bakarken adamı çekiştirmişti."Ne oluyor Ahmet?Bera'ya bir şey mi-"

"Hayır oğlum hayır..Ah al işte."Ahmet pes ederek kendisine merakla bakan elalara baktı."Cüneyt krize girmek yok tamam mı?"

"Neden krize gire..yim..ki?"Cüneyt'in sorusu sonlara doğru, gördüğü bedenle korkutucu bir hal alırken yüzü donuklaşmıştı."Cüneyt.."Ahmet endişeyle arkadışının omzunu tuttu.

Bu hiç iyi olmamıştı işte!

"Ne işi var burada?"Diye sordu Cüneyt sinirden titremeye başlarken."Burada okuyacakmış artık..Aynı bölüm-desiniz."Ahmet korku ve çekingenlik dolu bir sesle konuşarak Cüneyt'i izledi.Olası bir ters ,saldırgan bir tepkiyi engellemek için hazırda bekliyordu.

"Benim gitmem lazım.."Diye fısıldadı Cüneyt ayağa kalkarken etrafına bakınmıştı."Nereye gidiyorsun oğlum?"Diye sordu Ahmet dehşetle, daha farklı bir tepki bekliyordu açıkçası."Bera'mın yanına gideceğim..Civcivime ihtiyacım var."Diye mırıldanarak ceketini aldı masanın üzerinden ve Ahmet'in kendisini durdurmasına izin vermeden hızlı adımlarla çıkışa ilerledi..Bir çift yeşil gözün kendisini izlediğini iliklerine kadar hissederken.

Cüneyt,birilerini sevdiği zaman körleşirdi.Ona yapılan hataları affederdi..Hemde milyonlarca kez.

Ciddi bir ilişkisi olmuştu ve bu ilişkinin getirdiği ciddi problemler.Cüneyt arkadaşlarının uyarılarını hatta mantıklı çalışan kısmının bile uyarılarını dinlememiş, sevdiği kadının sözlerine inanmıştı hep.

İlişkileri uzun sürmüştü ve bu ilişkisi sırasında yedi kere aldatılmıştı..Kulağa şaka gibi gelse de evet,yedi kere.Üçü başka bir sevgililik durumuyken dördü cinsel bir ilişkiydi.

Ve tahmin edebileceğiniz üzere Cüneyt ilk altısını affetmişti.

Sonuncusu?Evet sonuncusunda olanlar olmuştu.

Sevdiği kadın ve bir zamanlar kardeşten öte olduğu bir dostunun en başından beri birlikte olduklarını,kendi evinde yatakta yakalamıştı.

Toparlanma süreci çok zorlu geçmişti.Bu dönemde Ahmet'in destekleri yardımları sayesinde atlatmıştı..Evini direkt satmıştı hiç düşünmeden.Başka eve taşınana kadar Ahmet ile beraber kalacaktı ki ne olduysa beraber yaşamaya başlamışlardı.Ahmet dışında Biricik ve Mert ile tanışmışlardı..Aslında Biricik'in 'DİLAN FAN KULÜBÜNE İNAT ANTİKULÜP!'Diye bir klüp açması ile tanışmışlardı.

Ve evet,Dilan Cüneyt'i aldatan kişi.

Kız güzeldi,bir dönem küçük markalarda modellik yapmıştı zaten o dönem Cüneyt(!) ile ilişkisi olmuştu.Ayrıldıkları vakit kendisi el bebek gül bebek hayatına,okuldaki popülerliğine hatta büyük markalarda çalışmaya devam ederken Cüneyt tam bir çöküş yaşamıştı.Ailesi,çevresi ile arasına büyük duvarlar örerken kendi içinde yaşadığı çatışmalarla beraber iyice kaybolmuştu.

Tam toparlamaya,gerçek Cüneyt'e dönmeye başladığı vakitler ise Bera ile tanışmıştı.Aslında civcivin hayatına güneş gibi doğmasıyla uzun mu uzun süren toparlanma süreci, dehşetler içinde kısacık sürede iyileşen Cüneyt'e bakakalmıştı.

Cüneyt hangi ara arabasına bindiğini fark etmezken doğrudan Bera'nın okuluna sürmeye başlamıştı.

Zavallı Ahmet ise okul çıkışına kadar adamı kovalamıştı bildiğiniz ama sonuç giden arabanın arkasından nefes nefese bakmak olmuştu.

Zavallı Ahmet ise okul çıkışına kadar adamı kovalamıştı bildiğiniz ama sonuç giden arabanın arkasından nefes nefese bakmak olmuştu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

İlyas 🤝🏻 Cüneyt
Eskiden berbat bir ilişki yaşamak

SİZLERİ SEVİYORUM CİVCİVLERİM 🐥💛

APRICITY (BxB) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin