10-Aşık Melek

11.5K 1K 132
                                    

🐥

"Olum!Aboooi!"Ahmet şokla,başını geriye attırmış tavana bakarak gülümseyen arkadaşına baktı.

"Bu deliriyor benden demesi."Biricik korkuyla adama bakarken,Mert ilk defa telefondan başını kaldırmıştı."Ahmet!"Cüneyt birden neşeyle bağırınca yemekhanedeki herkes onlara baktı.

"Söyle kardeşim."Ahmet korkuyla sandalyesinde kıpırdandı."Ne oldu biliyor musun?"

"Delirdin?"Ahmet tek kaşını kaldırdı."Sabah uyandırdım onu,giydirdim...Bacağını öptüm.Yüzünü öyle bir kızardı ki...Ah civcivim!"Elini kalbine vurarak "Beni buradan vuruyor!"Diye bağırdı.

"Neeey?!"Masadakiler şokla Cüneyt'e baktı."Dudaklarım yanıyor,kalbim özlemle atıyor-ÜZERİMDEKİ CEKETE SARILIP UYUMUŞ,DALİN KOKUYOR BAKSANA!"Kolunu Ahmet'in burnuna dayadı."Tamam kardeşim dur-"Ahmet adamın kolunu ittirerek gülümsedi.

Mesaj sesi gelince masanın üzerindeki telefonuna atladı.

Bera:Öğle arası saati!

Cüneyt:Yeeeey!
Nasılsın bebeğim?

Bera:İyiyim!
Seeeen?

Cüneyt:İyiyim bebeğim.
Ne yapıyorsun?

Bera:Beden dersimiz var iki ders.
Telefonları vermeyeceğiz.
Ve sanırım son dersimiz boş,erken eve yollarlar.
Sen ne yapıyorsuuu?

Cüneyt:Bizimkilerle oturuyorum bebeğim.
Şu an yalnız mısın?

Bera:Evet.
Hoca bahçeye çıkarttı ama kimse yanıma gelmiyor.

Cüneyt:Ben geliyorum bebeğim.

Bera:NEEEEY!?

.

"G-gelmek zorunda değilsin."Diye mırıldandı Bera."Deme öyle.Zorunda olduğum için değil,istedigim için buradayım unutma."Diyerek çocuğun sarı saçlarını sevdi.

Bera'nın kalbi hızla atarken ellerini kucağında birleştirerek,parmakları ile oynamaya başladı.

"Voleybol oynayalım mı?"Diye sordu Cüneyt."Ne?Nasıl?"Bera anlamayarak başını yana yatırdı.Cüneyt gülerek ayağa kalktı,kenarda başka beden hocası ile konuşan adama ilerledi bir şeyler konuştuktan sonra adam elindeki topu Cüneyt'e uzattı.

Cüneyt topu aldıktan sonra hocayla vedalaşatı.Bankta oturmuş kendisine merakla bakan civcive topu göstererek gülümsedi ve koşar adımlarla yanına geldi."Daha önce,yürüyebilirken yani...Çok oynadım ama artık..."Diyerek sustu Bera.Cüneyt dudaklarını yalayarak"Kaza ne zaman oldu?"Diye sordu.

"Üç sene önce."Diyerek buruk bir tebessümle Cüneyt'e baktı."Civcivim."Cünyet büyük eliyle,minik bedenin yanağını okşadı."Bugün güzel bir gün...Bu konuyu daha sonra konuşalım olur mu?"Diyerek gülümsedi Bera."Tamam bebeğim.Sen nasıl istersen."Cüneyt anlayışla onayladı çocuğu.

"O zaman oynayalım hadi."Dedi.Biraz geriye giderek yere çömeldi Cüneyt, ardından topu bankta oturan Bera'ya attı.

İkisi kahkahalarla voleybol oynarken çoğu kişi onları izlemeye başlamıştı.Cünyet, miniğin attığı topu tutmaya çalışırken geriye devrildi.Yere popo üstü otururken, top yuvarlanıp gitmişti.

"İyi misin?"Bera endişeyle ellerini öne doğru uzatırken,Cüneyt anlık şoku atlatarak gülmeye başladı.Yerinde doğrularak başını,kendisine uzatılan ellerin arasına götürdü.

Minik eller yanaklarındaki yerini bulurken gülümsemeye devam etti.

Minik eller yanaklarındaki yerini bulurken gülümsemeye devam etti

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

SİZLERİ SEVİYORUM 💛

APRICITY (BxB) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin