🐥
"Hoşgeldin oğlum, gel hadi içeri. " Cüneyt gülümseyerek ayakkabılarını çıkarttı ve eve girdi. Ara tatil olduğu için Bera'ın anneannesi ve dedesi köye gidecekti.. Bu dönemde cünyeyt burada kalacaktı, yani civciv ile bir hafta baş başa olacaklardı.
Yaşlı kadın kapıyı kapatarak mutfağa ilerledi ,bir yandan "Bera seninki geldi! " Diye çocuğa sesleniyordu. Cüneyt utanarak ensesini kaşıdı..Elindeki çantası ile mutfağa girdiğinde, başına tülbet bağlanmış bezelye ayıklayan bir civciv ile karşılaştı.
İlk başta gördüğünü idrak etmesi zor oldu ama hemen ardından kendisine hakim olmayarak kahkaha attı. "Ya Cüneyt!!" Bera aşırı derecede utanarak bağırırken, başını öne eğdi... Hazırlıksız yakalanmıştı!
"Tamam ,tamam. " Cüneyt eliyle ağzını örterek gülüşünü saklamaya çalışıyordu ama kısılan gözleri ve titreyen vücudu zaten onu ele veriyordu. "Kuzum siz hallediverin buraları, biz çıkalım evden.. Gel öpeyim sizi. " Yaşlı kadın bir Bera'nın yanağına, birde Cüneyt'in yanağına öpücük kondurdu ardından "Dışarı çıkarsanız dikkatli olun.. Trafiğe ve düzensiz yollara girmeyin, dengesiz hareket eden şoför varsa ondan uzakta gidin..Evi ateşe vermeyin, komşuları çok rahatsız etmeyin." Diye ela gözlü adama hitaben başladığı cümleler sona doğru ikisini kapsayan uyarılar haline gelirken Cüneyt ,Bera'da olduğu kadar kadınında yaşadığı travmayı fark etmişti.
"Tamam anneannem merak etme sen. " Bera tatlı tatlı mırıldandığında kadın dayanamayıp bir öpücük daha kondurdu kızarmış yanağa ardından dedesi de ikisiyle vedalaştı ve evden çıktılar... Bera ve Cüneyt baş başa kaldığında bezelye ayıklama işine beraber devam ettiler.
"Minik ellerini yerim. " Diye fısıldadı Cüneyt, iki saniyede bir gülüyordu kendisini tutamayarak.Bera utanarak "Ya.. " Derken başını yana yatırdı ve omzuyla yanağını kaşımaya çalıştı ,bunu fırsat bilen ela gözlü ise açılan boyuna sulu bir öpücük kondurdu.
Bera huylanarak kıkırdarken başını çevirdi ve esmer adamla burun buruna geldiler.Utanarak alt dudağını dişledi ve elindeki bezelyeyi ayıklamaya döndü,az önceki yakınlık yaşanmamış gibi davranmaya çalışarak.
Cüneyt tekrardan gülerek doğruldu. Kenarda duran ,yürüme aparatı gözüne çarparken derin bir nefes aldı ardından mavi gözlere baktı. "Onunla yürüyebiliyor musun? "
"Daha çok çarpılıyor gibi duruyorum. " Diyerek güldü Bera.. Ama her zamanki gibi kendisi ile ilgili yaptığı bu ağır şaka(?) Cüneyt'i güldürmemiş, tam tersine üzmüştü. "Asma yüzünü. " Diyerek uzaktan öpücük yolladı civciv.. Elleri kirli olduğu için dokunmamıştı adama, esmer teni pislensin istememişti.
"Sende öyle deme ama. " Diye mırıldandı Cüneyt.. Artık bezelyeleri daha üzgün ayıklayacaktı."Cüneyt!! Üzülme ya. " Bera suçlu hissederken başını, adamın koluna yaslayarak yanağını sürttü."Üzül diye söylemedim. "
Cüneyt sarı saçlar arasına öpücük kondurduktan sonra "Kendin için bu kadar ağır konuşma.. "Diye fısıldadı. Kalbi acıyordu! "Tamam." Diye mırıldandı küçük civciv.
Bezelyeleri ayıklama işi bitirdikten sonra Bera'nın yönlendirmesi ile onları kaldırdı Cüneyt ardından minik bedeni kucağına alıp ,ellerini yıkamasında yardım etti.. Kendi ellerini de yıkadıktan sonra Bera'nın odasına gittiler.
Civciv desenleri olan yatak örtüsünün üzerinde Bera otururken, bacaklarında yatan Cüneyt "Ahmet, ne yapıyorsunuz diye mesaj atmış. " Diyerek güldü. "Oturuyoruz deseydin. " Diye mırıldandı Bera o sırada telefon ekranı kendisine dönmüştü. Gördüğü resimle "Bunu hangi ara çektin? " Diye sordu,hayran hayran bakıyordu ekrana.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
APRICITY (BxB)
Romance[TAMAMLANDI] Tekerlekli sandalyeye mahkum olduğu için kendisini koruyamayan bir çocuk,zorbalığa uğramak zorunda mıydı? Peki kahramanı ne zaman gelecekti? Umarım en yakın zamanda gelirdi... Apricity -Kış gününde ortaya çıkan güneş ışığı veya kış gü...