🐥
Bera sıkıntıyla bir nefes vererek sıkıca, tuttuğu sweatin etek ucunu çekiştirdi ve bacaklarını birbirine bastırdı.
Başka şeyler düşünmeliydi,gördüğü rüya hariç herhangi bir şey düşünmeliydi..Civcivleri düşündü,dans eden civcivleri düşündü,rap yapan civcivler ve biraz daha civciv düşündü lakin hiçbir şekilde içinde bulunduğu bu durumdan kurtulamamıştı ki Cüneyt'in karnının üzerine elini koyarak okşaması ile birbirine bastırdığı bacaklarını kıpıdattı bu hareketi ile sessiz bir inleme dökülmüştü dudaklarından.
Titrek bir nefes vererek karnında duran eli, minik elleri ile kavradı ve gözlerini sıkıca kapattı.. Uyumaya çalışacaktı ama gözlerini kapattığı anda ayıplı şeyler aklına gelirken utanarak açtı gözlerini."Cüneyt.. "
"Hmm? "Cüneyt gözlerini açmadan minik bedenin beline kolunu sararak kendisine çektikten sonra uyumaya devam etti ki Bera'nın " B-ben çok kötüyüm. "Diye mırıldanması ile gözlerini hızla açtı."Ne oldu bebeğim? Miden mi bulanıyor, bir yerin mi ağrıyor? "Endişe ile konuşarak yattığı yerden doğrulduğunda Bera'nın mavi gözleri, hızlıca inip kalkan göğüsü ve aralık pembe dudakları ile karşılaşmıştı. " Ne oldu civcivim?"Ne olduğunu anlamaya çalışarak kaşlarını çattı ama hala sevgi dolu bakıyordu.
Odaya akşamları için olan loş ışık hakimdi bu yüzden birbirlerini net bir şekilde görebiliyorlardı.
"Ben.. " Bera utanarak bakışlarını kaçırdığında Cüneyt yüzünü incelemiş ardından yorganın içinde duran elleri fark ederek dudaklarını yalamıştı. "Söyle güzelim. "
"Ay çok utandım! " Bera tuttuğu sweatin ucunu bırakarak ,yüzünü kapattığında kıkırtılar kulağına dolmuştu. "Utanmana gerek yok, anlatabilirsin. "
"Ben.. Şey gördüm.. Biraz şey oldum.. Şey mi yapsak-Yani istemiyorsan yapmak zorunda değiliz tabii..Hahahaha şu saate baaaak!Ne kadar geç olmuş, iyi geceler! " Bera hızlıca konuşarak gözlerini kapattı bu hareketi Cüneyt'i daha çok güldürmüştü."Ne gördün rüyanda? Açık konuş, utangaç civciv."
"Yapma şöyle.. "
Demek ki utandırma sırası Cüneyt'e geçmişti.. Eh Bera civciv efendi ,sen çocuğa 'Sevgiliim~'Diyerek utandırırken iyiydi ama!
"A-ayıplı şeycikler gördüm.. İkimiz şey yapıyorduk işte.. " Bera'nın sesi her cümlede içine kaçarken Cüneyt derin bir nefes aldı. Şimdi düşüp bayılmanın hiç sırası değildi, olgun ve seksi davranmalıydı!
"Güzel civcivim. " Cüneyt çocuğun yanağını okşadıktan sonra biraz daha doğruldu.Bir elini minik bedenin diğer tarafına koyarak destek aldı sonra pembe dudaklara eğilerek minik öpücükler kondurdu. Bera ise öpücükler karşılık vererek minik ellerini çıplak göğüslere koyarak, gözlerini aralamaya çalışmıştı ama pekte başarılı olamamıştı.
Cüneyt öpücüğü derinleştirerek pembe alt dudağı, dudakları arasına alarak emdi ardından aralanan ağıza dilini göndererek Bera'nın ıslak dili ile buluşturdu.
Oda öpüşme sesleri ile doluşurken bir süre sonra nefessiz kaldıkları için dudaklarını ayırdılar. Bera heyecandan dolu dolu olmuş gözlerini araladığında boynuna inen dudaklar ile başını geriye yatırdı. Cüneyt minik bedenin boynuna izler bırakacak şekilde emiyor, hafifçe ısırıyordu..Kulağına doluşan ,bastırılımaya çalışıldığı belli olan inlemeler ile delirecek gibi hissediyordu.
Titreyen bacakları iki yana açarak arasına yerleşti Cüneyt.Siyah bol sweati yukarıya doğru sıyırdığında ,Bera utanarak ellerini tutmuştu. "Eğer benim zorumla yapıyorsan ve yorgunsan-"Cümlesi Cüneyt'in tek kaşını kaldırarak "Sence bu dediklerin mantıklı mı? " diye sorması ile yarım kalırken dudaklarını birbirlerine bastırdı. "Devam edelim o zaman. "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
APRICITY (BxB)
Romance[TAMAMLANDI] Tekerlekli sandalyeye mahkum olduğu için kendisini koruyamayan bir çocuk,zorbalığa uğramak zorunda mıydı? Peki kahramanı ne zaman gelecekti? Umarım en yakın zamanda gelirdi... Apricity -Kış gününde ortaya çıkan güneş ışığı veya kış gü...