•SHAUN-Way Back Home
🐥
C
üneyt,Bera'yı eve bırakıp gitmeyi planlamıştı ama yaşlı kadının ısrarı üzerine şu an Bera'nın odasında,yatakta yan yana oturuyorlardı."Kusura bakma...Anneannem-"
"Önemli değil.Seninle biraz daha vakit geçirmek güzel."Diyerek gülümsedi."Benimle dedem ve anneannem dışında vakit geçirmeyi seven tek kişisin."Diyerek buruk bir gülümseme ile Cüneyt'e baktı."Civciv..."
Çocuğun yara bandı olan yanağını okşarken,minik beden titrekçe bir nefes vermişti."Bundan sonra her zaman yanındayım tamam mı?Üzülme,ne yapmak istersen beni çağırman yeter.Her şeyi beraber yapabiliriz.Hatta Ahmet abinde gelir istersen.Üzülmek yok civcivim."
"Teşekkür ederim."Diye mırıldandı Bera dolu dolu olmuş mavilerini,adamın elaları ile buluştururken."Teşekkür etme miniğim.Kendini muhçupta hissetme sakın.Zorunda olduğum için değil, istediğim için yanındayım bu yüzden teşekkür etme."
Bera'nın kalbi için bu kadar güzel cümleler iyi değildi.O kadar mutlu ve özel hissetmişti ki kendisini gözyaşlarını tutamadı."Civciv,ağlamak yok demiştim."Cüneyt ağlayan çocuğu sahte sinirli bir tonda uyardı."Üzgünüm...Hayır mutluyum o yüzden ağlıyorum.Teşekkür etme dedin ama...Teşekkür ederim.Güzel sözlerin,yanımda olduğun için teşekkür ederim."Cüneyt gözyaşlarını silmeye çalışan ama her saniye yenisi eklendiği için başarısız olan minik bedeni,kendisine çekerek sarıldı.
"Ştt.."Çocuğun sırtını sıvazlarken,minik eller gömleğinde yerini bulmuştu."Anneannen seni ağlarken görürse üzülür bak."Diyerek minik bedenden ayrıldı,gözyaşlarını silerek sarı saçları geriye ittirdi ve alnına uzun bir öpücük kondurdu.
Cüneyt geri çekilirken Bera'nın anneannesi "Yemek hazır çocuklar!" Diye seslenmişti."Gel bakalım."Cüneyt çocuğu gelin tarzı kucağına aldı.Bera kollarını adamın boynuna sıkıca sararken,burnuna dolan erkeksi koku ile gülümseyerek alt dudağını ısırdı.
Beraber mutfağa gittiklerinde masanın başında oturan dedesi şaşkınlıkla ikiliye bakarak "Ben de gençliğimde,bu delikanlı gibi güçlü kuvvetliydim."Dedi bilmiş bir sesle.Yaşlı kadın "Yav he he."Diyerek gözlerini devirdi."Sıska herifin tekiydin hala öylesin.Yürü hadi,çocuklar rahatça yemeklerini yesinler."İkisi mutfaktan çıkarken Bera'ya göz kırptılar.
Bera gözlerini irileştirerek giden ikiliye bakarken,Cüneyt gülerek minik bedeni yavaşça sandalyeye oturttu ardından yanındaki sandalyeye orurarak oratada duran tabakları önlerine çekti.
Beraber yemek yedikten sonra Cüneyt tabakları makinaya yerleştirerek,minik bedeni tekrardan kucağına alarak odasına götürdü.
"Gelecekte benim yüzümden fıtık olacaksın."Diye üzgünce mırıldandı Bera."Olsun seni o halimlede taşırım.Olsun varsın."Diyerek dudaklarını,kucağındaki minik benin şakaklarına bastırdı.
Minik bir öpücük sonrasında Bera'yı yatağa oturtarak yanına oturdu.
"Şey...Sen hep beni öpüyorsun...Ben de seni öpeyim mi?"Diye sordu Bera utanarak.Cüneyt'in kalbi teklerken dişlerini göstererek gülümsedi ve çocuğa doğru eğildi.
Bera titreyen ellerini nazikçe adamın yanaklarına koyarak dudaklarını,burnun ucuna değdirerek minik bir öpücük kondurdu.
Cüneyt gülümserken geri çekilen çocuğun beline,kollarını sararak kendisine çekti. Burnunu,sıcak boyuna sürterek derin bir nefes çekerken "Dalin mi kullanıyorsun?"Diyerek gülümsedi.
"Evet..."Diyerek kollarını adamın omzuna sardı.
Bir civciv olduğunu daha ne kadar belli edebilirdi acaba?
Şeytan diyor ki 'Yolla gelsin kaoslar.' Ama ben diyorum ki 'Bu kitap soft olacak.'Ve o da diyor ki 'Ulan zaten bütün kitapların soft.'Ben de diyorum ki 'Şttt.'
SİZLERİ SEVİYORUM CİVCİVLERİM 💛
ŞİMDİ OKUDUĞUN
APRICITY (BxB)
Romance[TAMAMLANDI] Tekerlekli sandalyeye mahkum olduğu için kendisini koruyamayan bir çocuk,zorbalığa uğramak zorunda mıydı? Peki kahramanı ne zaman gelecekti? Umarım en yakın zamanda gelirdi... Apricity -Kış gününde ortaya çıkan güneş ışığı veya kış gü...