•Jay Park-Me Like Yuh
💛
"Bera."Cüneyt arabayı okulun önünde durdururken yanındaki bedene baktı."Efendim?Bir şey mi oldu?"Bera başını yana eğerek gözlerini kırpıştırdı.
"Seni öpebilir miyim?"Cüneyt'in sorusu ile kalbi teklerken başıyla onayladı.Cüneyt titrek bir nefes verirken dudaklarını,başı yana yatık olduğu için açıkta kalan boyuna bastırdı.
Bera ellerini,adamın omuzlarına çıkartırken boynuna konan minik öpücüklerle gözlerini kapattı.
"Gözlerimi açar açmaz özlüyorum seni."Diye mırıldandı Cüneyt öpücüklerini arasında."Her saniye seni öpmek istiyorum,kokunu içime çekmek..."Derin bir nefes alarak "Doyamıyorum sana."Diyerek bir öpücük daha kondurdu.
Geriye çekildiğinde mayışmış bir halde kendisine bakan civcivle gülümsedi,alnına dökülen sarı saçları geriye ittirerek bir öpücük kondurdu.
"B-ben de seni öpeyim."Diye mırıldandı Bera,dudaklarını adamın yanağına değdirmeden önce.Cüneyt'in gülümsemesi, yanağına konan her öpücükte daha da büyürken minik bedene sarıldı.
Okulun zili çalmaya başlarken istemeyerek birbirlerinden ayrıldılar."Bebeğim gitmeden önce sana hırkamı versem,bugün sende kalsa olur mu?"Diye sordu Cüneyt.Bera nedenini anlamasada başını olumlu anlamda salladı.
Cüneyt heyecanla,üzerindeki koyu kahve hırkayı çıkartarak minik bedene verdi.Bera kendi hırkasını çıkartarak Cüneyt'in hırkasını giyerken,yanındaki ela gözlü adamın eriyip gittiğini fark etmemişti.
Cüneyt arabadan inerek bagajdan tekerlekli sandalyeyi çıkardı ardından minik beni arabadan indirerek sandalyeye oturttu.Aslında kucağında taşımak istiyordu ama daha sonrasında tekerlekli sandalyeyi almak için geriden dönmesi gerekecekti.
Minik bedeni okula götürürken,Bera'nın kendi hırkası arabada kalmıştı.
.
"Olum,narkotik köpeği misin?Uyuşturucu bağımlısı mı?Bırak lan şu hırkayı koklamayı."Ahmet en sonunda,gürültülü bir şekilde hırkayı koklayan arkadaşına sitem etmişti.
Hocanın uyarısını bile dinlememişti,Ahmet'in uyarısını mı dinleyecekti?
"Amma taktınız ya."Diye homurdandı Cüneyt,hırkaya sarılırken "Benim hırkamda onda."Diye mırıldanarak başını masaya yatırdı ama acıyan başıyla inledi.
Hırkayı fark ettiğinde,heyecanla arabada tepinirken başını vurmuştu.
"Tıtıtı..."Ahmet sahte bir şekilde ayıplar bir ses çıkartırken geriye yaslandı."Çok mu seviyon lan?"Diye sordu hırkayı koklayan arkadaşına.
"Çok...Ama o beni abisi olarak görüyordur."Diye düzgünce mırıldandı.
Ahmet'in bakışları sen nasıl bir gerizekalısın-a evrilirken avcunu alnına vurdu.
Cüneyt:O beni abisi olarak görüyor.
Bne:Ben senin yedi ceddini sikim yavrum.SİZLERİ SEVİYORUM.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
APRICITY (BxB)
Romance[TAMAMLANDI] Tekerlekli sandalyeye mahkum olduğu için kendisini koruyamayan bir çocuk,zorbalığa uğramak zorunda mıydı? Peki kahramanı ne zaman gelecekti? Umarım en yakın zamanda gelirdi... Apricity -Kış gününde ortaya çıkan güneş ışığı veya kış gü...