2-Yakışıklı Bir Melek

15.7K 1.2K 401
                                    

🐥

"Sıkı tutun minik."Diyerek çocuğu sırtına aldı Cüneyt.

Bera kollarını,adamın boynuna sıkı sıkı sardı.

Cüneyt'in parfümü burnuna dolarken, yanağına değen kahverengi saçlar huylanmasına sebep oluyordu."Sandalyeme binerdim...Ağırımdır."Diye mırıldandı Bera.

"Tüy kadar hafifsin."Diyerek gülümsedi Cüneyt.Ahmet kapıyı açarak ikilinin önden çıkmasını bekledi ardından odaya son kez, bir şey unutmadıklarından emin olmak için bakarak çocuğun tekerlekli sandalyesini aldı.

Bera omuzundan düşmek üzere olan ceketi tek eliyle düzeltirken,Cüneyt yan gözle minik bedene baktı.

"Bu kadar zahmete girmenize gerek yoktu."Diye mırıldandı mahçup bir şekilde."Duymamış olayım."Dedi Cüneyt.Kesinlikle zahmet olduğu yoktu, hatta minik bedeni yıllarca sırtında taşıyabilirdi.

"Bebe,ailene haber verseydik iyi olmaz mıydı?"Diye sordu ikiliye yetişen Ahmet."Olmaz!Anneannem ve dedem çok üzülür."Dedi kesin bir dille.Cüneyt az buçuk durumu tahmin etmişti.Büyük ihtimalle çocuğun ailesi kazada ölmüş,Bera'da ayak felci geçirmişti.

Bera adamın boynuna,burnu getirerek çekingence derin bir nefes çekti.Cüneyt'in gözleri heyecanla açılırken nefes alışverişi hızlanmıştı.Ahmet ikiliyi izleyerek feels krizi geçiriyordu.

"Teşekkür ederim."Diye fısıldadı Bera "Çok teşekkür ederim."O kadae duygu yüklü söylemişti ki Cüneyt kalbinde hissetmişti."Önemli değil...Hiç önemli değil."Diyerek minik bedeni biraz zıplattı.

Bera gülümseyerek adamın boynuna daha sıkı sarılırken başını omzuna yatırmıştı.

.

Cüneyt:Bera.
Nasıl oldun?

Bera:Çok daha iyiyim.
Her şey için çok teşekkür ederim.

Cüneyt:Ne demek güzelim.
Deden ve anneannen nasıl peki,seni o halde görünce fenalaştılar ya...

Bera:GÜZELİM Mİ|silindi
GÜZEL MİYİM|silindi
Onlarda iyi merak etme.
Sana çok teşekkür ediyorlar.
Ahmet abiye teşekkürlerimi ilet.

Cüneyt:İletirim.
Kremlerini sür,bol bol meyve ye.
Üç gün dinlen güzelce.
Keşke daha fazla istirahat verseydi.

Bera:Keşke ama hemen toparlarım ben!
୧(﹒︠ᴗ﹒︡)୨ güçlüyüm.

Cüneyt:Yerim ya.
Güçlüsün tabii.
Sana bunu yapan çocukların isimlerini verir misin bana?

Bera:Hepsini tanımıyorum ki!
Ama Sabri ve Ersan onları biliyorum.

Cüneyt:Tamam.
Benim şimdi ufak bir işim var sonra konuşalım.
Görüşürüz.

Bera:Timam.
Görüşürüz 🐥👋🏻
Görüldü.

Felç konusunu araştırdım ama Koray'da da olduğu gibi doğru düzgün bir şeyler öğrenemedim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Felç konusunu araştırdım ama Koray'da da olduğu gibi doğru düzgün bir şeyler öğrenemedim...Bu konuda hatalarım olursa çok özür dilerim :'3

Bebeklerimi bırakayım şöyle

Bebeklerimi bırakayım şöyle

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

SİZLERİ SEVİYORUM 💛

APRICITY (BxB) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin