🐥
"Ah!Ceketini yine unuttu!"Diyerek kucağındaki cekete baktı."Anneanne!Cüneyt gitti mi?"Diye seslendi Bera."Şimdi sokağı döndü yavrum."
Koklaşıp,öpüştükten sonra Cüneyt eve bırakmıştı miniği ama yine anneannesinin ısrarları üzere yemek yemişler ardından akşama kadar beraber vakit geçirmişlerdi.
"Yat oğlum artık!Sabah uyanamıyorsun sonra."Yaşlı kadın,odanın ışığını kapatırken uzaktan öpücük yolladı.Bera'da öpücük yollarken elleriyle kendisini aşağıya kaydırdı ve yan yattı.
Kucağında duran cekete sıkıca sarılarak burnuna götürdü.Derin bir nefes alırken gülümseyerek gözlerini kapattı.
.
"Güzel civcivim."Duyduğu sesle gözlerini açarken gece boyunca bırakmadığı cekete daha sıkı sarıldı."Civciv."
"Hmmm.."Mırıldanarak gözlerini açarken ceketi boynunun altından çıkardı."Günaydın."Cüneyt sarı saçları okşadı.
"Cüneyt..."Minik beden kısılı gözünü ovuşturdu."Benim,bebeğim."Cüneyt gülerek, sıkı sıkı tutulmuş ceketine ardından parlayan mavi gözlere baktı.
"Günaydın ve hoşgeldin."Diyerek gülümsedi Bera."Hoşbuldum güzelim."Çocuğun doğrulamasına yardım ederek yanağına öpücük kondurdu ardından "Havada yeni uyanmış bir bebek kokusu var."Diyerek burnunu,sıcak boyuna sürterek uzun bir öpücük kondurdu.
Cüneyt geriye çekilirken,Bera sarıldığı ceketi fark ederek"A-aa!Ceketin."Diye mırıldandı ve çocuğa uzattı.
Cüneyt gülerek ceketini aldı ve kenara koydu."Anneannen ve deden işe gittiler bu yüzden sana ben yardım edeceğim!"
.
"Bakma!BAKMA!"
"Tamam,tamam bakmıyorum.Sakin ol!"Cüneyt,altı çıplak çocuğu tavana bakarak tuvalate oturttu."ARKANI DÖN!ARKANI DÖN!"
"Tamam,tamam dönüyorum."Arkasını döndü ama minik beden "VAZGEÇTİM TUVALETTEN ÇIK!"Diye bağırdı.
"Tamam çıkıyorum."Cüneyt çocuğa bakmadan,ellerini yukarıya kaldırarak tuvaletten çıktı.
.
Bera pijamasının altını çıkarılması ile"Bu çok utanç verici."Diyerek ellerini yüzüne kapattı.
"Ama sen böyle utanırsan biz nasıl yapacağız?"Diyerek güldü."Ne?"Bera anlamayarak ellerini yüzünden çekti ama sonra geri kapattı."Utanma bebeğim."
Cüneyt,yatakta oturan çocuğun çıplak bacaklarına dokundu.Bera'nın bütün vücudu titrerken,üst bacağında hisettiğini dudaklarla gözlerini irileştirerek parmaklarını araladı."Utanma,tamam mı?"Diyerek bir öpücük daha kondurdu bacağa.
"T-t-t-tamam."Cüneyt kahkaha atarak çocuğun beline sarıldı.
Bera'nın bilek ve ayakları felçli sanırım buna düşük ayak deniyormuş ama tam anlayamadım açıkçası...O yüzden şöyle düşündüm ayak bileğine ve ayaklarına kadar her şeyi hissedebiliyor yaniii belden aşağısını hissedebiliyor sadece ayak bilekleri ve ayakları felçli.
SİZLERİ SEVİYORUM 💛
ŞİMDİ OKUDUĞUN
APRICITY (BxB)
Romance[TAMAMLANDI] Tekerlekli sandalyeye mahkum olduğu için kendisini koruyamayan bir çocuk,zorbalığa uğramak zorunda mıydı? Peki kahramanı ne zaman gelecekti? Umarım en yakın zamanda gelirdi... Apricity -Kış gününde ortaya çıkan güneş ışığı veya kış gü...