*****
Taehyung terus naik ke atas setelah selesai sarapan.Beberapa minit kemudian,taehyung turun ke bawah setelah menukar pakaiannya.
"Awak nak gi mana?"tnya jennie.
"Tak payah tahulah.."kata taehyung lalu terus berjalan meninggalkan jennie. Jennie hanya memandang pemergian taehyung.
"Jennie,sini kejap.."panggil jisoo. Jennie berjalan ke arah sofa yang berada di ruang tamu lalu duduk di sebelah jisoo.
"Nie,saya nak tnya jennie umur berapa?"tnya jisoo sopan.
"Emmm,26.."jawab jennie.
"Ouhhh,maknanya saya lagi tua lah dari awak. Umur saya 27.."kata jisoo.
"So saya panggil unnie Lah.."kata jennie. Jisoo tersenyum lalu menggagukkan kepalanya.
"Sape nama unnie?"tnya jennie.
"Nama unnie jisoo,nie Lisa dan sebelah Lisa tu rose.."kata jisoo memperkenalkan dirinya,Lisa dan rose. Rose dan Lisa melambaikan tangan mereka.
"Ouhhh,Dorang sama umur eh?"teka jennie.
"Ehhhh,macam mana unnie tau..unnie ada kuasa boleh baca fikiran orang eh.."kata Lisa. Jennie tergelak.
"Mana adalah..saya teka jer.."kata jennie.
"Jap,umur korang lagi tua dari saya atau saya lagi muda dari korang?"tanya jennie.
"Ofc lah unnie lagi tua dari kitaorang..kitaorang umur 24 tahun tapi rose dia lahir dulu baru saya.."kata Lisa.
"Ouhhhh.."
"Unnie,unnie nak jalan² tak sekitar umh nie?"ajak rose.
"Nak!!unnie memang nak ajak korang tadi.."kata jennie.
"Ok jomm!!"kata rose dan Lisa bersemangat lalu menarik tangan jennie. Mereka berjalan ke arah tangga tiba² mereka berasa ada yang tak kena. Mereka berpatah semula ke ruang tamu dan mereka lihat jisoo sedang menonton tv. Rose dan Lisa menepuk dahi mereka.
"Unnie!!!"jerit rose. Jisoo serta merta memandang ke belakang.
"Asal?"tnya jisoo.
"Unnie taknak ikut Ker?"tnya Lisa.
"Dah korang tak ajak,takdelah unnie gi.."kata jisoo.
"Ishhh,unnie nie...macam tak biasa pulak..jom jelah..."kata Lisa lalu berlari ke arah jisoo dan menarik tangannya.
"Ehhh janganlah lari.."kata jisoo dan cuba untuk melepaskan pegangan Lisa tapi tidak boleh. Mereka terus naik ke tingkat 3
Mereka berhenti di sebuah pintu.
"Ok kita mula dari sini.."kata rose lalu memulas tombol pintu.
"Wahhh!!!"
YOU ARE READING
[C] Falling For You
RomanceKalau nak tau baca lah.. kalau taknak tau,takyah lah baca,ok..