*****
Jennie sedang duduk di ruang tamu sambil bermain piano tiles. Sedang khusyuk dia bermain,tiba2 datanglah taehyung."Buat ape tu?"tnya taehyung lalu melabuhkan punggungnya di sebelah jennie.
"Nie tengah cuci kereta tak nampak ker?"perli jennie. Taehyung tergelak kecil.
"Pandai eh perli bie.."kata taehyung lalu mencubit pipi jennie.(ouh lupa nak bagitahu yang Dorang dah tukar panggilan tau..)
"Ishhhh,janganlah cubit.."kata jennie sambil mengusap pipinya. Taehyung tergelak kecil.
"Bie nak ape?"tnya jennie lalu meletakkan henfonnya di sebelahnya.
"Nak changi.."bisik taehyung di telinga jennie. Terus naik bulu roma jennie dibuatnya. Terus laju tangan jennie hinggap di lengan taehyung.
"Jangan nak mengada eh.."kata jennie.
"Alahhhh,bolehlah..dah lama dah tak dapat.."kata taehyung dengan senyuman nakalnya.
"Eeee,changi kan tengah mengandung sekarang nie.."kata jennie.
"Alahhh,takpelah..mana tau kita boleh dapat kembar kan..lagipun kandungan changi baru lagi.."kata taehyung. Jennie menggulingkan matanya. Haishhh,taehyung nie kan..
Tiba2 jennie terasa dia di angkat. Terus dia memandang taehyung yang sedang mengangkatnya.
"Bieeee,turun kan changi lah.."kata jennie dan cuba untuk turun.
"No!!jom.."kata taehyung lalu berlari naik ke atas sambil mengangkat jennie.
"Bieeeeeee!!!"jerit jennie. Mereka terus masuk ke dalam bilik mereka. Ape jadi?shuhhhhhh...diam² jerr..
******
"Haihhh,mana lah jennie nie?"rungut jisoo sambil kakinya melangkah memasuki ruang dapur."Unnie cari siapa?"tnya Lisa yang berada di dapur dari tadi.
"Lisa nampak jennie tak?"tnya jisoo kepada Lisa..
"Ouhhh..tadi Lisa nampak taehyung angkat jennie unnie masuk bilik.."kata Lisa sambil menghirup susu pisang yang dibeli oleh jungkook.
"Ouhhh,Dorang buat ape masuk bilik?"tnya jisoo.
"Adalah projek yang Dorang buat tu unnie.."kata Lisa. Jisoo seperti memahami ape yang dimaksudkan oleh Lisa terus tersenyum
"Lisa.."panggil jisoo. Lisa mengangkat kepalanya memandang jisoo.
"Unnie teringin lah nak makan tomyam..."kata jisoo meluahkan isi hatinya.
"Samalah,lisa pon teringin gak nak makan tomyam.."kata Lisa.
"Jom ajak Dorang makan tomyam nak?"ajak jisoo.
"Boleh gak.."sokong Lisa lalu mereka pon bangun dan pergi ke ruang tamu tempat jin dan jungkook berada.
"Oppa~"panggil jisoo dan Lisa. Jin dan jungkook memandang isteri mereka.
YOU ARE READING
[C] Falling For You
RomanceKalau nak tau baca lah.. kalau taknak tau,takyah lah baca,ok..