Bab 22

673 64 4
                                    

*****
Minggu depan..

Hari nie jennie dan taehyung akan pergi honeymoon di Pulau Jeju. Taehyung memasukkan begnya dan jennie ke dalam bonet kereta.

"Jaga diri eh jennie kat sana..jangan lupa belikan ole-ole untuk unnie.."kata jisoo dengan sengihan. Jennie tergelak kecil.

"Boleh jer unnie.."kata jennie. Taehyung menutup pintu bonet.

"Dah jom.."kata taehyung.

"Oklah unnie..jennie pergi dulu tau.."kata jennie. Jisoo menggangukkan kepala. Jennie dan taehyung masuk ke dalam kereta dan kereta itu bergerak.(bukan taehyung tau yang pandu,almaklumlah taehyuulng nie pemalas orangnya).

Di dalam kereta,jennie hanya bermain henfon sahaja. Taehyung yang geram kerana jennie tidak melayannya terus merampas henfon jennie.

"Awakkk.."rengek jennie.

"No phone when we honeymoon..saya akan pegang henfon nie sampailah habis kita honeymoon."kata taehyung lalu memasukkan henfon jennie ke dalam satu beg.

"Alaaaa,habistu macam mana saya nak ambik gambar nanti?"tnya jennie.

"Nanti saya bagilah kat awak fon tu pastu awak bagi balik kat saya.."kata taehyung. Jennie memuncungkan mulutnya sambil memeluk tubuh lalu melemparkan pandangannya ke luar. Tiba² dia terasa ada sesuatu di atas pehanya. Dia melihat taehyung sedang baring di atas pehanya.

"Ishhhh,bangunlah.."kata jennie cuba untuk menolak kepala taehyung tapi tidak berjaya.

"Alahh,sekejap lah..saya nak baring lah.."kata taehyung. Jennie mengalah lalu melemparkan pandangan ke luar semula. Tiba² taehyung menarik tangan jennie lalu memeluknya.

"Ishhhh,apeniee..."kata jennie cuba untuk melepaskan tangannya tetapi tidak dihiraukan oleh taehyung.

"Shuhhhh,saya nak tido.."kata taehyung lalu memeluk tangan jennie. Jennie hanya mampu mengeluh sahaja. Layankan jelah perangai pelik taehyung nie. Taehyung pon melelapkan matanya.

Mereka sampai di Incheon Airport.

"Awak,saya haus lah.."kata jennie.

"Emmmm,awak gi duduk kat sana dulu..saya pergi beli Starbucks jap.."kata taehyung sambil tunjuk ke arah Starbucks yang berdekatan dengan mereka.

"Ok..". Taehyung terus pergi ke arah cafe starbucks itu.

Dia mengoder airnya dan jennie. Setelah selesai membayar dia pon berjalan ke luar dari cafe starbucks itu dan pergi ke tempat jennie berada.

"Nah.."kata taehyung lalu menghulurkan air jennie. Jennie mengambil dengan muka yang happy.

 Jennie mengambil dengan muka yang happy

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

"Emmmm,sedapnya.."kata jennie lalu menghirup lagi air Starbucks itu. Taehyung hanya tersenyum sahaja melihat gelagat jennie.

Jennie dan taehyung masuk ke dalam flight. Jennie tidak tahu yang mereka naik flight persendirian. Jennie ternganga melihat keadaan dalam flight itu.

[C] Falling For YouWhere stories live. Discover now