*****
Malam..Mereka dinner bersama².
"Korang.."panggil jisoo. Semua mata memandang ke arah jisoo.
"Esok jalan²,nak?"ajak jisoo.
"Gi mana?"tnya rose.
"Emmm,mana² jelah..boringlah duduk umah.."kata jisoo.
"Kitaorang ok jer..."kata jirose dan liskook.
"Kitaorang pon sama.."kata jhope,suga dan namjoon.
"Korang?"tnya jisoo kepada Jennie dan taehyung.
"Jennie ikut taehyung jer.."kata jennie. Semua memandang ke arah taehyung.
"Ok jer.."jawab taehyung. Semua menggagukkan kepala. Mereka pon sambung balik makan.
"Hyung.."panggil jungkook kepada taehyung. Taehyung memandang ke arah jungkook.
"Bila Hyung nak gi honeymoon?"tnya jungkook. Jennie yang sedang minum air terus tersedak dengar soalan jungkook.
"Uhukkk..uhukk.."
"Ehhh,awak ok tak?"tnya taehyung sambil menggosok belakang jennie. Jennie menggaguk perlahan.
"Kenapa jungkook tanya macam tu?"tnya jennie.
"Takde papelah noona..saje jer nak menyibuk.."jawab jungkook sambil menggaru kepalanya yang tidak gatal.
"Ouhhh..."
"Nantilah aku fikir.."jawab taehyung kepada soalan jungkook tadi. Jungkook menggangukkan kepala.
Esoknya..(idea kering guys)
Jennie turun bawah paling awal jadi dia mengambil keputusan untuk membuat sarapan.
30 minit kemudian..
Sarapan yang dibuat oleh jennie telah siap. Simple jer sarapan yang yang dia buat iaitu nasi goreng kimchi.
"Wahhh!!sedapnya bauuu!!"kata jisoo yang baru sahaja sampai dapur. Jennie memandang ke arah jisoo lalu tersenyum.
"Mana adalah unnie..biasa² jer.."kata jennie.
"Ehhhh,mana ada biasa²,nie luar biasa nie..tengok pon macam sedap,belum rasa lagi mau unnie tambah 5 pinggan ni.."kata jisoo. Jennie tersenyum.
"Uishhh!!bau ape nie rose?kau bau tak?"tnya Lisa kepada rose.
"Yer aku bau dowh..ouhhh unnie punya masakan Ker?sampai atas bau unnie.."kata rose.
"Ishhh korang nie ada² jelah.."kata jennie. Dalam beberapa minit,bts pon turun.
"Sedapnyaaa!!sape masak nie?"puji namjoon.
"Jennie unnie.."jawab Lisa. Jennie tersenyum.
"Terbaiklah jennie...sedap gilo!!!untung taehyung dapat jennie.."kata jhope sambil menunjukkan thumbs up kepada jennie. Jennie tergelak kecil.
YOU ARE READING
[C] Falling For You
RomanceKalau nak tau baca lah.. kalau taknak tau,takyah lah baca,ok..