Bab 29..

787 72 7
                                    

*****
Jisoo,rose dan Lisa dihantar ke hospital. Semua member bts berada di hospital sekarang kecuali taehyung.

"Hyunggg,Kook takutlah anak kook mati.."kata jungkook kepada jin. Jin memeluk jungkook.

"Takpe,Hyung yakin yang anak kita dengan isteri kita selamat,ok.."kata jin sambil membelai rambut jungkook. Maklumlah manja  katakan.

Doktor keluar dari bilik jisoo,rose dan Lisa. (Dorang ditempatkan satu bilik tau)

Bts terus serbu ke arah doktor itu.

"Doktor,macam mana dengan isteri kami?"tnya jimin. Doktor itu senyum.

"Isteri tuan semua selamat..baby pon selamat...selamat mereka cepat sampai ke hospital,Sebb kalau lambat sikit mungkin baby tidak dapat diselamatkan.."kata doktor itu. Bts terus menghela nafas lega.

"Boleh kami tengok isteri kami?"tnya jin. Doktor itu mengangguk lalu berlalu pergi dari situ.

"Korang masuklah kitaorang nak balik tengok taehyung jap..takut dia buat benda tak berguna lak nanti.."kata namjoon.

"Tak silap aku dia ada kat office kita.."kata jin. Rapper Line menggaguk lalu pergi ke office mereka.

******
Jennie membuka matanya perlahan-lahan. Dia berasa sakit di perutnya. Dia memandang ke celah kangkangnya. Dia melihat ada kesan darah di situ. Baru dia teringat ape yang terjadi kepada dirinya dan kawan² nya.

Dia menangis kerana teringat akan anaknya yang berada di dalam perutnya. Dia melihat sekeliling dia diikat di dalam sebuah bilik kosong. Tiba² pintu bilik itu terbuka dari luar. Mata jennie terus tertumpu pada susuk tubuh wanita di hadapannya sekarang.

"Dah bangun.."kata perempuan yang tidak nampak mukanya itu kerana keadaan di dalam bilik itu gelap.

"S-sape kau hah?!K-kenapa kau culik aku?!"tanya jennie. Jennie mendengar perempuan itu ketawa.

"Kau tak kenal aku Ker?"tanya perempuan itu. Jennie seperti mengenali suara perempuan itu tapi dia tidak dapat mengecam orangnya.

"S-sape kau?"tnya jennie. Perempuan itu pon membuka suis lampu dan terpaparlah wajah Yuna dengan senyuman sinisnya.

"Y-yuna?"tanya jennie.

"Haaa,kenal pon.."kata Yuna lalu menyandarkan dirinya di dinding.

"Kau nak ape hah dari aku?!"tanya jennie.

"Aku rasa kau tahu kot aku nak ape.."kata Yuna sambil melihat-lihat kukunya.

"A-aku tak tau.."kata jennie. Yuna berdecit.

"Heh,bengap jugak eh kau nie..macam manalah si taehyung tu cintakan pompuan bengap macam kau nie..haishhh,ofc lah aku nak laki kau tu.."kata Yuna. Jennie menundukkan kepalanya.

"Ouhhh,pasal anak kau kat dalam perut tu..dia selamat tapi kau jangan suka sangat eh Sebb nanti budak tu akan mati jugak sekali dengan mak² dia aku bunuh...HAHAHA.."kata Yuna sambil gelak lalu berjalan keluar dari bilik itu.

Jennie berasa lega apabila mendengar yang anak dia masih hidup.

Seminggu berlalu tapi Jennie masih lagi tidak diselamatkan. Sepanjang jennie diculik,dia dilayan dengan teruk sekali oleh konco-konco Yuna.

"Ahhhhhhhhhh!!"bilik itu penuh dengan jeritan jennie sahaja. Rambut jennie ditarik-tarik oleh Yuna.

"Eeeeee,geramnya akuuuu..."kata Yuna lalu menarik rambut jennie lagi kuat. Setelah puas,Yuna pon melepaskan rambut jennie lalu berjalan keluar dari bilik.

Jennie menangis buat kali keberapa tah..

"Bieeee,awak kat mana?changi takut.."rintih jennie. Lama-kelamaan jennie pon tertidur dalam tangisan.

[C] Falling For YouWhere stories live. Discover now