Ok tq untuk semua yang komen pada luahan saya ok..tq sesangat..korang dah menaikkan Semula semangat saya untuk menulis cerita ini..tq semua..anda semua sangatlah baik hati..saya nak nangis kerana anda punya baik tersangatlah memberi effect kepada saya..(sedut hingus..)
Taehyung:Woiiii!!cepatlah mula citer..sekarang jugaklah kau nak buat drama tak berbayar kau.
Author:sukahati akulah..nie ff aku tau..
Taehyung:kesah lak aku(perlahan)
Author:fikir aku tak dengar ke hah?!aku sunat kau kang..
Taehyung:ok sorry²..
Ok saya sambung citer nie eh..sorry atas drama tak berbayar yang berlaku tadi yer..
********
Jennie bersiap² untuk pergi berjongging(?). Taehyung masih lagi terbongkang di atas katil.Baru sahaja jennie ingin keluar,tiba² taehyung bersuara.
"Kau nak gi mana?"tnya taehyung sambil matanya tertutup.
"Emmm saya nak gi jogging.."jawab jennie. Taehyung bangun dari perbaringan lalu melihat jam yang berada di dalam biliknya.
"Baru pukul 8..awal lagi nak jongging.."kata taehyung sambil memandang jennie.
"Haishh,awak nie..memanglah kena jongging awal barulah segar sikit dan redup..nanti kalau jongging waktu tengahari,dah panas.."kata jennie. Taehyung menganggukkan kepalanya lalu menggosok-gosok matanya.
"Aku ikut kau.."kata taehyung.
"Ehhh,takpelah...saya nak jongging sorang².."kata jennie. Niatnya taknak susahkan taehyung. Taehyung memandang jennie.
"Kau tak serik benda yang terjadi semalam?"tnya taehyung sambil duduk di hujung katil. Tiba² sahaja kejadian malam semalam berlayar di fikiran jennie. Cepat² jennie menggelengkan kepalanya.
"So,aku akan teman kau jongging..kau tunggu kat bawah..kalau kau jongging sorang²,siap kau.."kata taehyung tegas. Jennie mengganguk perlahan lalu keluar dari bilik itu dan duduk di ruang tamu.
20 minit kemudian,taehyung turun ke bawah dengan berpakaian suka lah takkan pakai baju melayu pulak nak jongging.
Jennie memandang taehyung tanpa berkelip. Baginya taehyung sangat hensem ketika itu. Taehyung yang perasan jennie memandangnya tanpa berkelip terus dia membelek pakaiannya dari atas sampai bawah.
"Asal kau pandang aku macam tu?"tnya taehyung. Cepat² jennie melarikan pandangannya ke tempat lain.
"Takde papelah..dah jomlah nanti panas.."kata jennie lalu terus berjalan keluar. Taehyung mengangkat bahunya tanda dia malas nak fikir.
Baju taehyung
Baju jennie
YOU ARE READING
[C] Falling For You
RomanceKalau nak tau baca lah.. kalau taknak tau,takyah lah baca,ok..