Votelah sayang-sayang ku semua..
****
Jennie terjaga dari tidurnya. Dia melihat keseluruhan biliknya. Agak bersepah. Tiba² kenangan semalam berlayar di fikirannya. Terus malu jennie dibuatnya.Jennie melihat taehyung yang sedang nyenyak tidur. Jennie tersenyum. Tanpa membuang masa,dia bangun lalu mengambil bajunya yang terdapat di atas lantai dan terus masuk ke dalam bilik air.
Selesai sahaja mandi,jennie terus keluar dari bilik air. Dia pergi ke meja make up untuk menyikat rambutnya.
Tiba² ada sepasang tangan memeluk pinggang jennie.
"Ishhh,terkejut saya.."kata jennie lalu mengurut dadanya.
"Hehehe sorry.."kata taehyung lalu mencium-cium leher jennie.
"Awak gelilah..dahlah,pergi mandi.."kata jennie.
"Taknak..saya nak mandi ngan awak.."kata taehyung.
"Saya dah mandilah.."kata jennie.
"Emmmm,nak jugak mandi dengan awak.."kata taehyung lalu terus mendukung jennie masuk ke dalam bilik air. Jennie meronta-ronta untuk dilepaskan tapi apakah daya dia sebagai seorang perempuan.
*****
"Haihh,lambatnya lah pengantin baru nie turun.."kata jimin."Alohhh kau,biar jelah Dorang tu..sibuk jer.."kata jungkook.
"Aku cakap jer kan..ape masalah kau senanya.."kata jimin.
"Korang dah lah tu!!dari semalam lagi korang gaduh..tak penat Ker?"kata jin.
"Tak!!"jawab jungkook dan jimin. Jin menggulingkan matanya tanda malas nak layan dah budak dua ekor nie.
Taehyung dan jennie pon turun..
"Hai pengantin baru,awal bangun.."perli jhope.
Taehyung tersengih.
"Dah jom sarapan.."kata rose. Mereka semua pon bersarapan bersama-sama.
Selepas sarapan..
Jisoo,rose,Lisa dan jennie duduk di ruang tamu manakala bts pergi mana tah Dorang..
"Unnie.."panggil Lisa kepada jennie. Jennie memandang ke arah Lisa.
"Unnie dah pakai Ker baju yang Lisa bagi semalam?"tnya Lisa sambil smirk ke arah jennie. Terus merah muka jennie dibuatnya.
"Lisa nie!!saja tau!!tau tak unnie malu gila semalam nak pakai baju tu!!"marah jennie.
"HAHAHA!!"lisa,rose dan jisoo sama-sama gelak.
"HAHAHA,sorry unnie..nie semua rose punya idea.."kata Lisa sambil tunjuk ke arah rose.
"Sorry unnie.."kata rose dengan sengihan.
"Takpelah.."balas jennie.
"Ehhh,nie kenapa nie.."tegur jisoo sambil tunjuk kesan lebam yang terdapat di leher jennie. Semua memandang ke arah leher jennie. Rose dan Lisa dah tersenyum.
"Ayokkk,unnie.."kata rose dan Lisa sambil menggoyangkan jari telunjuk mereka. Muka jennie dah merah dah..
"Unnie nie tak pandai coverlah.."kata rose.
"Unnie dah coverlah cuma mata korang tu yang tajam sangat sampai boleh nampak.."kata jennie sambil menutup kesan lebam di lehernya dengan baju.
"Mana ada..kalau unnie nak tau mata bts lagi tajam dari kitaorang..boleh nampak kesan lebam tu dari jauh lagi tau.."kata Lisa saja ingin mengusik jennie. Jennie terus gelabah.
YOU ARE READING
[C] Falling For You
RomanceKalau nak tau baca lah.. kalau taknak tau,takyah lah baca,ok..