******
Hari yang dinanti-nantikan oleh taehyung dan jennie telah tiba iaitu hari perkahwinan mereka. Sape jer tak happy kan nak kawin lagi² kalau kawin dengan orang yang kita cinta.. right readers?Jennie membelek dirinya di hadapan cermin.
"Cantiknya unnie..."kata Lisa yang baru masuk ke dalam bilik jennie bersama dengan rose dan jisoo. Jennie tersenyum.
"Mana adalah..biasa jer.."kata jennie.
"Ehhhhh,mana ada biasa,luar biasa tau.."kata rose pulak.
"Unnie berdebar tak?"tnya rose.
"Ishhh,apa bendalah kau..ofclah unnie berdebar.."kata Lisa. Rose menjeling ke arah Lisa.
"Aku tanya jer.."kata rose. Jennie tersenyum melihat gelagat rose dan Lisa.
"Berdebarlah jugak rose...tapi berdebar tu sikit jer,yang selebihnya excited.."kata jennie.
"Eeeeee,unnie nie gatal lah.."kata rose. Jennie tersengih. Tiba² pintu bilik jennie diketuk oleh sesorang. Maka muncullah kepala So Young di pintu. Nak tau siapa So Young? So Young nie member jennie. Macam mana dia tau yang jennie nak kawin hari nie? Ofclah si jennie tu call dia..alahhhh,fon mahal² takkan tak boleh nak call lak..
"Dah siap Ker?"tnya So Young. Jennie menggangukkan kepalanya.
"Jomlah.."kata So Young. Jennie menarik nafas terlebih dahulu sebelum berjalan keluar dari biliknya. Mereka bergerak ke gereja.
Baju jennie
Di dalam kereta,Jennie menggengam kuat tangan So Young. So Young tau yang jennie tengah berdebar jadi biarkan sahaja. Perjalan dari rumah ke gereja mengambil masa selama 15 minit sahaja.
Jap actually aku terfikir tau..wedding dress yang jennie pakai tu besar tau..macam mana dia sumbat eh baju tu dalam kete..ahhhh whateverlah..bukan betul pon citer nie..
Sampai di depan gereja,pemandu kereta membukakan pintu kereta untuk jennie.
"Weyyy,aku berdebarlah.."kata jennie kepada So Young.
"It's okay jennie..everything will be fine.."kata So Young menenangkan jennie.
Pintu gereja pon terbuka dari dalam. Jennie melihat taehyung sedang berdiri di hadapan bersama paderi dengan senyuman. Jennie berjalan² perlahan masuk ke dalam gereja. Semua mata memandang ke arah jennie sambil memuji kecantikkan jennie.
Jennie sampai di hadapan taehyung. Taehyung menghulurkan tangannya ke arah jennie dan jennie menyambutnya.
Baju taehyung
YOU ARE READING
[C] Falling For You
RomanceKalau nak tau baca lah.. kalau taknak tau,takyah lah baca,ok..